|
| The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - | |
| Bo~ 530 Actief
| |
| Onderwerp: The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - zo 27 apr 2014 - 16:51 | |
| Heatherkit had lang nagedacht over wat ze kon doen, maar ze was eindelijk met een idee gekomen! Ze ging bij de ingang van de nursery staan, met haar borst fier vooruit geheven. "Willen alle ShadowClan leden zich melden bij de ingang van de nursery!" riep ze door de nursery heen. "Heatherstar beveelt het!" vervolgde ze met een glimlach, waarna ze langs een aantal nesten liep en hetzelfde vroeg aan de kittens. "Doen jullie mee met clannetje spelen?" Vandaag zou het Heatherstar zijn, geen Heatherkit, Heatherstar. Met haar 9 levens was ze onverslaanbaar!
Doe jij mee met clannetje spelen? Het is open voor kittens, en tot nu toe is iedere rang open, behalve Leader. Veel plezier! :3
|
| | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - zo 27 apr 2014 - 17:19 | |
| "Willen alle ShadowClan leden zich melden bij de ingang van de nursery!", galmde een stem door de nursery. Haar koele blauwe ogen keken op. Er was geen spoortje slaap in te bekennen, ook al was ze eigenlijk net opgestaan. Ze scande de nursery, en zag de voortbrenger van de kreet; een bruine tabby kitten, die ze herkende als Heaterkit. "Heatherstar beveelt het!" Meer uit verveling dan uit interesse stond Forcekit recht om zich bij de rest te voegen. "Doen jullie mee met clannetje spelen?" Eigenlijk interesseerde het forcekit geen biet, maar toch zei haar kille stem emotieloos: "Ik." Ze was immers nog steeds een kitten, al zou je dat soms niet zeggen. |
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - do 1 mei 2014 - 10:14 | |
| Verveeld speelde het kleine pointed poesje met een klein mosballetje dat langzaam maar zeker losliet. Zachtjes rolde ze hem heen en weer, waardoor hij steeds losser kwam te zitten. Toen hij uiteindelijk losliet rolde hij het net uit, en speels sprong Cherry op. Ze zal dat stoute balletje eens krijgen, ha! Niemand ontsnapte uit haar jachtkunsten! Ze duwde met haar donzige pootje tegen het balletje, waardoor die weer wat verder rolde. Zo bleef ze doorgaan, totdat ze bij de uitgang van de Nursery kwam. Snel ging ze weer normaal staan. Hier kon iedereen haar zien, en spelen was niet volwassen. Plotseling werd haar aandacht getrokken door een andere kitten, die niet ver weg van haar stond. "Willen alle ShadowClan leden zich melden bij de ingang van de nursery!" Breed grijnzend keek ze de kitten aan. Ze herkende haar niet direct, en ze had haar ook nog nooit gesproken, maar dat zou nog wel komen. "Heatherstar beveelt het!" Dus ze heette Heatherkit, cool! Grijnzend besloot ze mee te doen, en ging ze voor hem staan. Ze was wel ouder dan de meeste kittens hier, maar qua grootte scheelden ze niet zo veel. Cherry was immers de grootste niet. "Doen jullie mee met clannetje spelen?" Vrolijk knikte ze. 'Ja, ik!' Een speelse blik verscheen in haar oogjes, terwijl ze naast Heatherk.. Heatherstar klom. 'Mag ik dan uw Deputy zijn, oh grote Heatherstar?' |
| | | Loortje 21
| |
| Onderwerp: Re: The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - za 3 mei 2014 - 16:07 | |
| "Willen alle ShadowClan leden zich melden bij de ingang van de nursery!" Hegdekit keek op. Hij was klaar met dagdromen. Spelen! Leuk! "Heatherstar beveelt het!" Hedge trippelde naar de ingang, en zag al twee kittens staan. "Doen jullie mee met clannetje spelen?" Vroeg de kitten. Een verrasend kille stem zei: "Ik." Hedge keek naar de kitten, die het niet echt leek te boeien. 'Ja, ik!' Een vrolijke stem klok achter hem, en hij zag een poesje naast Heatherstar klimmen. 'Mag ik dan uw Deputy zijn, oh grote Heatherstar?' "Dan ben ik Medicine cat!" Riep de tabby kitten enthousiast. Hij ging naast de katjes staan, en stak zijn borst trots vooruit. Dit ging leuk worden! |
| | | | Onderwerp: Re: The next ShadowClan~! - ALLE KITTENS! - | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |