{Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Verhaallijn} One Stormy Night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Owlflight
Member
{Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:23

mijn aanmelding is af^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:35

Ik zag het, maar ik ben in de war. Zijn er hier twee Hanna's?
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:35

Moonshine/Skygaze
Female||Windclan||Unborn

Genral

Current Name: Moonkit/
Former names: /
Future names: Moonpaw, Moonshine, Moonstar(?)
Origin name: Haar licht-grijze vacht en haar zilver-blauwe ogen, alsof de maan erop schijnt.
Siblings:
Current rank: Kit
Fomer rank:/
Future ranks:Apprentice, Warrior, Deputy(?), Leader(?), Queen(?) Elder
Current Clan: Windclan
Future Clans: StarClan, Rogue? Bloodclan? Kittypet?
Bloodline: 100% Windclan
Orientation: Heterosexual

Outside

Fur: Light-grey, when kit tabby, that fades
Length fur: pretty long
Whiskers: White
Eyes: blue
Pads: Pink
Nose: Pink
Breed: Mixed
Build: Smal and delicate

Setje:

Picture:

Als apprentice:

Warrior:

Themesong::

Personality
Dromen-Slim-Faalangst-Overdenken

Dromen
Moonkit is een dromerig poesje, dat het moeilijk vind om bij de les te blijven. Elke moment van vrije tijd die ze heeft brengt ze door op een rustige plek, om haar gedachte te laten stromen. Als kitten zal ze dit doen in het kamp, maar zodra ze een apprentice is, speurt ze het windclan territorium af opzoek naar een plek waar geen kat ooit is gekomen. Andere kittens vinden haar daarom raar, en fluisteren achter haar rug om. Dit kan haar echter niks schelen, en doet  gewoon wat ze aan het doen was.

Slim
Deze kitten zal ook erg slim zijn, zo slim, dat het vaak betweterig overkomt. Ze is leergierig en is dol op informatie verzamelen en om dat te delen met andere katten. Hier zullen haar siblings wel op den duur genoeg van krijgen, hetzelfde geld voor andere katten om haar heen. Ook dat is een van de redenen dat ze niet snel vrienden maakt, en katten haar uit de weg gaan. Moonkit wordt hierdoor ook een beetje eenzaam.

Faalangst
Als Moon iets moet doen om haarzelf te bewijzen,(Aan haar mentor laten zien wat ze kan, katten verjagen, etc.) Klapt ze helemaal dicht. Ze wordt verlegen en onhandig, gaat stotteren, en behoorlijk klunzig. Ze probeert zo hard, maar het gaat gewoon verkeerd. Ze is niet eens zo verlegen, als ze iets moet laten zien voor andere katten, is ze doodsbenauwd dat het verkeerd gaat.

Overdenken
Waarschijnlijk zal deze poes wel de meest serieuze zijn, aangezien ze altijd piekert over van alles en nog wat. Vaak ligt ze nachtelang wakker, denkend over de toekkomst, het verleden, en alles er tussen in. Vaak blijft ze ook op om naar de sterren te kijken, ze is geobsedeerd door de nacht hemel. Anders dan andere kittens, is ze niet naïef, maar zich juist heel erg bewust van alles. Vaak ziet ze dat er iets met Emberface is, wat ze wanhopig probeert te ontdekken.

History
She has no history yet.

Future

Apprentice:
Moonpaw zal erg op zich zelf zijn, en niet veel contact zoeken. Ze is dol op rust en de sterren. verder wil ik het graag in de rpg uitwerken, hetzelfde geld voor warrior.

Bands

*Uncertainty
*Acquaintance/To be respected
*Friend
**Good friend
*Crush
*Family
*Love
*Mate
*Discomfort/Dislike/Fear
**Hate
*Student/Mentor

Emberface- *- There is just something you're hiding from me......

Everstar-*-Wow! The leader!

Lionroar-*-You're okay...

ME
Real name: Hannelore
Nickname(s): Lore
Motivation: Ik ben dol op kittens bespelen, en heb er nog nooit eentje bespeeld met een echte moeder. Moonshine zit al een tijdje in mijn hoofd, en dit zou een goede gelegenheid geven!
Als ik niet word gekozen, ga ik alsnog een aanmelding maken voor de moeder! >3 Just Kidding, veel succes met kiezen, er zijn nu al zo veel mooie!

Laatst aangepast door Joker op ma 28 apr 2014 - 19:46; in totaal 3 keer bewerkt
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:37

Emberface schreef:
Ik zag het, maar ik ben in de war. Zijn er hier twee Hanna's?
ja^-^ mensen kunnen ons ook uit elkaar houden omdat ik altijd "Hanna (zonder 'h' op het einde!)" bij real name schrijf :3

Laatst aangepast door Owlflight op zo 27 apr 2014 - 10:47; in totaal 2 keer bewerkt
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:39

Nog een vraag, hoeveel kittens worden er gekozen?
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 10:41

Emberface schreef:

De kittens - GEZOCHT
De kittens die het overleefd hebben! Wat mij betreft mag je helemaal los gaan qua uiterlijk omdat ik geen uiterlijk heb van de ouders tot nu toe. Hoeveelheid kits ligt eraan hoeveel interesse er is, maar het maximum is 5. Oh en ze zullen bij van start gaan van de verhaallijn al wel zo'n 2/3/4 manen oud zijn, dus dan kunnen jullie al vrolijk ronddartelen.

(:

Bedankt voor de aanmeldingen!
Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 11:47

ik heb ook nog een setje toegevoegd^-^
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 14:36

Oké, prima!
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 16:30

Mijn aanmelding zal wat langer duren, aangezien ik nu in zeeland zit en morgenavond pas terug ben. Is dat een probleem?
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 17:34

Geen zorgen, het duurt nog minstens een week voordat ik ga kiezen. Wink
Hurricanesteps
Member
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 20:57

Maar even een vraagje: Moet de echte moeder van de kits niet eerst zijn gekozen voordat je een goede kitten aanmelding kan maken qua uiterlijk etc?
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 21:21

Emberface schreef:

De kittens - GEZOCHT
De kittens die het overleefd hebben! Wat mij betreft mag je helemaal los gaan qua uiterlijk omdat ik geen uiterlijk heb van de ouders tot nu toe. Hoeveelheid kits ligt eraan hoeveel interesse er is, maar het maximum is 5. Oh en ze zullen bij van start gaan van de verhaallijn al wel zo'n 2/3/4 manen oud zijn, dus dan kunnen jullie al vrolijk ronddartelen.

Wink
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 18:43

Mijn aanmelding is af! ~('0')~
Ik ga zo een setje in elkaar flansen, en ik had nog een vraag;

Welke naam is beter?
Moonshine of Skygaze?

Nu zal ik wel bij Moonshine blijven, maar sinds jij de (sort of) Moeder bent, mag jij toch kiezen. XD

Veel succes iedereen!
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 18:43

Het spijt me, maar ik ga geen naam voor je kiezen. Het is jouw karakter. Wink
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 19:48

Yea, dat was waarschijnlijk al het antwoord wat ik verwachtte.....
Anyway, dan blijf ik toch maar bij Moonshine. =3

Ik heb een setje en Themesong toegevoegd~

Moet je nog een voorbeeld post maken?

Laatst aangepast door Joker op ma 28 apr 2014 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Hurricanesteps
Member
Anouk
138
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Hurricanesteps
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 20:00

Joker schreef:
Yea, dat was waarschijnlijk al het antwoord wat ik verwachtte.....
Anyway, dan blijf ik toch maar bij Moonshine. =3

Ik heb een setje en Themesong toegevoegd~

Moet je nog een voorbeeld poest maken?

Waaw een voorbeeld poest X'D

My gawd ik heb drie ideeën maar kan niet kiezen welke ik ga gebruiken... weet wel dat het waarschijnlijk een calico met rode ogen word....
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 20:25

Heb al aangepast hoor Razz
Determind
Member
182
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Determind
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimema 28 apr 2014 - 20:36

HEAVENBOUND
"If Starclan is watching us, the least we can do is be entertaining"

General
Name: Heavenkit
Future Names: Heavenpaw - Heavenbound - Heavenstar?
Former Names: None

Clan: WindClan
Future Clan: Starclan - Darkforest?
Former Clan: None
Rank: Kitten
Future Ranks: Apprentice - Warrior - Deputy? - Leader? - Medicine Cat Apprentice? - Medicine Cat? - Elder
Past Ranks: ~

Leader: Everstar
Deputy: Lionroar
Medicine Cat: Brindlepool
Medicine Cat Apprentice: Sparrowpaw

Outside
Fur Color: Spotted red, black and brown
Fur Lenght: Short - Halflong
Eyes: Blue
Nose: Pink with some grey
Pawpads: grey
Scars: None
Setje:

Inside
Kitten
Keywords: Gelovig, Vriendelijk, Naïef.
Full: Heavenkit is als kitten al verschrikkelijk gelovig in Starclan. Hij wilt alles doen zoals Starclan hem voorschrijft. Natuurlijk kan niemand met de dode praten, daarom is hij afhankelijk van de verhalen en indrukken die andere hem over deze Clan geven. Omdat als eerste over de vergadering word vertelt en Starclan in vrede handelt word dat zijn eerste zet; hij is vriendelijk tegen iedereen.

Apprentice
Keywords: Gelovig, Afstandelijk
Full: Als Heavenpaw is hij nog steeds trouw aan zijn geloof. Echter heeft hij geleerd dat zijn vriendelijkheid, nu zowel in als buiten Windclan, misbruikt word. Dit maakt hem afstandelijk, hij heeft moeite het juiste met het slechte te onderscheiden. Hij heeft het vaak moeilijk en staat vrijwel altijd voor een zware keuze; Goed trainen en de clan trouw zijn of zichzelf afstandelijker gedragen en zichzelf redden.

Warrior
Keywords: Gelovig, Haatdragend, Sluw
Full: Nog steeds maken andere vaak misbruik van hem en het geloof waaraan hij trouw is. Door gedwongen afstandelijk te moeten zijn heeft hij het gevoel dat hij de clan en Starclan teleur stelt. Dit maakt hem haatdragend. Alles wat hij wou was trouw zijn aan Windclan en Starclan, verder had hij nooit een zonden begaan. Dankzij die ontrouwe clangenoten heeft hij alles waar hij in geloofde verpest. Hij wilt wraak. Weer de keuze; Wraak nemen of je geloof aanhouden. Dit verscheurt hem. Zijn warrior naam word Heavenbound. Omdat hij met alle kracht zijn band probeert te behouden met zichzelf.

Skils
Fighting: **

Swimming: ***
[i][Water isn’t made for a cat]

Climbing: ****
[While climbing high places I come closer to Starclan]
Hunting: **
[Killing the innocent isn’t made for me]
Sight: *****
[Let me see the wonders]
Hearing: ****
[Like music, unseen beauty]
Agility: ****
[From left to right, right to left]
Speed: ****
[Let me feel the breeze, let me fly]
Smartness: ***
[As long as I know what good and bad is I know enough]
Social: **
[When you’re nice, the’re evil. When you’re evil, the’re the victim]

About Me
Name: Jamie - Jampot
RPG Experience: Ong. 2 jaar
Motivation: Ik kan geen normale chars maken ._. Goed, nu dat eruit is, over Heaven. Ik hou ervan steeds een orginele kat te hebben, en een zwaar gelovige hebben we hier nog niet xD Mij lijkt zijn karakter heerlijk om uit te werken en hem lekker te laten schommelen met goed en slecht. Hij denkt heel zwart-wit waardoor zijn karakter óf heel vriendelijk is óf heel haatdragend. Het leukste lijkt me dat hij vaak mooie woorden gebruikt en zich gedraagt als een priester xD Nooit ruzie maken maar het oplossen. Nooit een kant kiezen. Ook kan je bij hem lekker twijfelen en bij iedere kat reageert hij weer anders. (Ook geeft hij geweldige preken)  Maar met alles samen, ik hou van hem en het lijkt me geweldig om in zo’n verhaallijn zo’n diverse kat te bespelen ^^

Owlflight
Member
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 8:40

is er al een deadline? :3
Avalanche Demon
Member
Anouk
241
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Avalanche Demon
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:40

Last{breath/fight}
"Quote"

.:General:.

Name: Lastkit
Former Names: None
Future Names: Lastpaw - Lastsong - {Loststar?}
Rank: Kit
Former ranks: None
Future ranks: Apprentice - Warrior - {Deputy?} - {Leader?} - {Medicine Cat Apprentice?} - {Medicine Cat?} - Elder
Parents: ? & ?
Siblings: ?kit, ?kit, ?kit & ?kit
Clan: WindClan
Former Clans: None
Future Clans: {Starclan?} - {Darkforest?}

.:Outside:.
Fur pattern:
Fur lenght: Short - Medium long
Fur color:
Eye color:
Nose: Pink
Pawpads: Pink
Scars: None
Build:

.:Inside:.
Character:

.:Extra:.
Setje:
Example post:
Therm and voice:
Plans:

.:About me:.
Name: Anouk {Kaio}
RPG Experience: 1 year
Motivation:

W.I.P

Laatst aangepast door Avalanche Demon op do 8 mei 2014 - 19:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Verhaallijn} One Stormy Night   {Verhaallijn} One Stormy Night - Pagina 2 Icon_minitime

{Verhaallijn} One Stormy Night
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: