Algemene Onzin Topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende
Brokenpaw.
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 DPKsfdL
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:23

Hihi.
Koop zo'n apparaatje waarbij hij terug fluit als je iets verloren bent xd (niet dat ik het heb hoor Razz )

Ik moest echt es gaan vertrekken zodat het niet te druk wordt strx of begint met regenen :c meh heb geen zin om weer met de fiets door kortrijk te gaan. Heb het gisteren nog maar gedaan :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:25

Wow ik werd net om half 2 wakker. Blijkbaar had ik het nodig.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:29

Eef@ Laat gaan slapen?(A)

Assie@ Misschien ja xD Of ik moet m'n lenzen indoen maar daar heb ik geen zin in.
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:31

What did I just watch ._.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:32

Strawberry schreef:
Eef@ Laat gaan slapen?(A)

Assie@ Misschien ja xD Of ik moet m'n lenzen indoen maar daar heb ik geen zin in.

Mwah valt mee. Half 3 ongeveer. Ik bedoel, is niet vroeg, maar ik ben vaker tot later uitgeweest, en dan werd ik gewoon om 10-11 uur wakker. Razz
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:32

o_o
Rushleap
Member
Dieuw
157
Actief

CAT'S PROFILE
Rushleap
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:42

Duskpaw. schreef:

What did I just watch ._.

O. M. G. 0.0
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:42

Uh. ff een functie van iCloud proberen uit te schakelen. Blijkbaar doet dit het ook niet meer dus ligt het echt wel aan m'n iPod nu...
Ah ik ben maar es verder. Want als ik blijf voor het scherm zitten haal ik er ook niets mee uit. Uh

I'm gonna miss my iPod if I have to :c
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:50

Say something is zo een zielig liedje :c
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 14:59

Let it rain, let it rain!
Ja echt het regent -.- net nu ik wil vertrekken uh
Kan ik nog zo'n (half) uur wachten voor het over is

Het zit me niet mee deze week ;/ hopelijk is 'ie snel voorbij
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:03

Assie, Had je eerder moeten vertrekken >3 Ghehe, nee hoor, hopelijk gaat 't snel over en komt de regen niet richting België!

Nog maar wat gaan posten, denk ik? (': There we go~!
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:05

Lis;; ik woon in België c:
Haha ik lach me gewoon dood. Stomme slappe lach xd

HET IS GESTOPT MET REGENEN Very Happy
Maar ik kijk ff wanneer ik een bus heb xd heb geen zin om met de fiets door de regen te pleuren xd
Vulture
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 SCm0YuuJ_o
Lianne
539
Actief
the only thing i can give you
is darkness and isolation

CAT'S PROFILE
Rank:
Vulture
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:22

Dat je favoriete personage dood gaat in de tweede aflevering van een serie die je kijkt .. dat is toch wel een record voor mij )':
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:24

Mijn god. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het maken van een rechten essay. Je moet een zaak ontleden, dan de relevantie ervan uitleggen en de uitkomst vergelijken met die van een ander rechtssysteem. We hebben het over Engels recht, dus ik vergelijk het met Nederlands recht. Het hoefde niet eens zo lang te zijn, maar je bent gewoon zó lang bezig met uitzoeken wat nou eigenlijk het probleem is van de zaak. Ik ben echt wel goed in Engels, ik moet voor m'n studie alles in het Engels lezen en schrijven, dus ik kan wel met moeilijk teksten omgaan. Maar je bent gewoon zo lang bezig met wat de 'legal question' nou eigenlijk is, omdat zinnen 5 meter lang zijn, en ze gewoon zo vaag en in moeilijk Engels formuleren >< 
Maar hij is nu dus een soort van af Very Happy Very Happy Ik moet nog even wat herschrijven, en ik moet de vergelijking met Nederlands recht nog doen, en een introductie schrijven. Maar ik ben m'n schrift vergeten dus ik weet even niet waar ik een Engelse vertaling van het Nederlands wetboek kan vinden. Maar ho jeez ho. Ik ben klaar met het lezen van de zaak.

Nu ga ik dan eindelijk Game of Thrones van afgelopen zondag kijken.
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:33

Assie, Oops XD Hier waar ik woon is geen regenwolkje te zien (: (momenteel... Dx)
Brokenpaw.
Member
Assie
377
Actief

CAT'S PROFILE
Brokenpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 15:45

Haha het is al even weer gestopt bij ons. Vast een overwaaiende regenbui xd

En gelukkig heb ik m'n bus maar laat want nu kan ik posten ;p
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 16:55

"Nou, is dat een BMTH ketting?!"
Blijkt dat de verkopen van een winkel helemaal fan is van mijn bands, ik ben niet alleen !
Hij is awesome, heeft z'n haar alle kleuren gehad, bood me aan vaker langs te komen, gewoon, hangen, muziek luisteren en zo. Awh awh awh nice ik ben zo blij :'3
Die gast heeft gewoon Olivr Sykes op zn schouders gehad. Oli, me Oli xD
-Sorry, combinatie fangirl & bandobsession-
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 23 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 17:04

*haalt opgelucht adem*
Ik heb mijn aanmelding af x3
@Esmée: Nice ^^
@Gen: Hier zit het echt donker, ik heb nog de paarden binnen gehaald vanmiddag omdat het zo bewolkt zat, het heeft redelijk geregend :3
Emberface
Member
29
Actief

CAT'S PROFILE
Emberface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 17:09

Emberface <3 Tijd voor een verhaallijn.
Duskpaw.
Member
Marieke
254
Actief

CAT'S PROFILE
Duskpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 17:23

waarom kan ik de laatste tijd geen Doctor Who kijken zonder dat iemand me stoort >:c
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 23 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 36 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: