We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hihi. Koop zo'n apparaatje waarbij hij terug fluit als je iets verloren bent xd (niet dat ik het heb hoor )
Ik moest echt es gaan vertrekken zodat het niet te druk wordt strx of begint met regenen :c meh heb geen zin om weer met de fiets door kortrijk te gaan. Heb het gisteren nog maar gedaan :c
Uh. ff een functie van iCloud proberen uit te schakelen. Blijkbaar doet dit het ook niet meer dus ligt het echt wel aan m'n iPod nu... Ah ik ben maar es verder. Want als ik blijf voor het scherm zitten haal ik er ook niets mee uit. Uh
Mijn god. Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het maken van een rechten essay. Je moet een zaak ontleden, dan de relevantie ervan uitleggen en de uitkomst vergelijken met die van een ander rechtssysteem. We hebben het over Engels recht, dus ik vergelijk het met Nederlands recht. Het hoefde niet eens zo lang te zijn, maar je bent gewoon zó lang bezig met uitzoeken wat nou eigenlijk het probleem is van de zaak. Ik ben echt wel goed in Engels, ik moet voor m'n studie alles in het Engels lezen en schrijven, dus ik kan wel met moeilijk teksten omgaan. Maar je bent gewoon zo lang bezig met wat de 'legal question' nou eigenlijk is, omdat zinnen 5 meter lang zijn, en ze gewoon zo vaag en in moeilijk Engels formuleren >< Maar hij is nu dus een soort van af Ik moet nog even wat herschrijven, en ik moet de vergelijking met Nederlands recht nog doen, en een introductie schrijven. Maar ik ben m'n schrift vergeten dus ik weet even niet waar ik een Engelse vertaling van het Nederlands wetboek kan vinden. Maar ho jeez ho. Ik ben klaar met het lezen van de zaak.
Nu ga ik dan eindelijk Game of Thrones van afgelopen zondag kijken.
"Nou, is dat een BMTH ketting?!" Blijkt dat de verkopen van een winkel helemaal fan is van mijn bands, ik ben niet alleen ! Hij is awesome, heeft z'n haar alle kleuren gehad, bood me aan vaker langs te komen, gewoon, hangen, muziek luisteren en zo. Awh awh awh nice ik ben zo blij :'3 Die gast heeft gewoon Olivr Sykes op zn schouders gehad. Oli, me Oli xD -Sorry, combinatie fangirl & bandobsession-
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
*haalt opgelucht adem* Ik heb mijn aanmelding af x3 @Esmée: Nice ^^ @Gen: Hier zit het echt donker, ik heb nog de paarden binnen gehaald vanmiddag omdat het zo bewolkt zat, het heeft redelijk geregend :3