We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
*schud het hoofd* Ow, ow, hoofdpijn is er nog steeds. Ookal voel ik me al minder slecht dan gisteren, wel wat licht in het hoofd en soms wat duizelig. Maar ik vroeg het net in mijn stiefma, ze zij dat het een blauwe plek kon zijn, waar ik lichtjes last en soms drukkende pijn kan van hebben. Geen hersenschudding, gelukkig. Ik had weer geluk c:
Ik heb met mijn ma over de pijn gepraat en over het feit dat ze het nooit serieus neemt. Uiteindelijk, na lang praten, zei ze dat ze niet meteen naar een dokter wil gaan. Ze wacht liever af. Ze zegt ook dat ik gewoon moe ben, weer één van haar trucs. Maar goed, ze heeft me na de bijles toegestaan even op me pc te laten. Had ik echt wel nodig. c:
Een lang verhaal kort: YAY! IK MAG OP DE PC! :3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig