The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyscent
StarClan
The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] IczSRAF
»Quinty«
1170
Actief
The memory of innocence

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeyscent
BerichtOnderwerp: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimewo 23 apr 2014 - 23:55

Hey Gast, thanks for stopping by :3.

Babs kwam laatst met een ideetje voor een Honeypaw, nu het bekend is geworden dat Lostvoice in Bloodclan zit. Ik ben dit gaan uitwerken en vond dit de perfecte manier om wat activiteit in dit kleine poesje te gooien :3

What shall happen?
Door de moord op Greypaw, waarbij Autumnwish en Bravesoul Lostvoice vonden, is bekend geworden dat Honeypaw's moeder nu een koelbloedige moordenaar van Bloodclan is. Dit heeft een zware impact op Honeypaw en daarbij schaad het ook haar rang als Medicine Cat Apprentice, want ondanks dat ze met respect behandeld wordt, kan ze de kwade en vuile blikken niet ontzien. Iedereen kijkt haar aan alsof ze van de ene op de andere dag in haar moeder kan veranderen en het hele kamp kan uitmoorden.

Hierdoor raakt, de toch al onzekere kattin, in een lichte depressie. Ze doet haar werk op een volledig automatische piloot, maar spreekt verder met niemand en als ze al iemand aanspreek doet ze dit bot en kortaf.
Op een gegeven moment kan ze het niet meer uithouden en breekt haar trots, waarbij ze overweegt om haar rang op te geven. Echter is er nog één [of meerdere] kat[ten] in haar leven die haar hier van weerhouden [eventueel Wolfpaw en een goede vriend/vriendin]. Zij brengen haar er weer bovenop en zorgen ervoor dat Honeypaw weer wat meer zelfvertrouwen krijgt en leert om de katten, en de blikken, buiten te sluiten.
Rond de tijd dat ze haar Medicine Cat Name krijgt, zal ze de clan zodoende hebben weten te overtuigen dat ze niet zoals Lostvoice is, dat ze haar reputatie weer een beetje op peil krijgt.

Wat zoek ik
- Één goede vriend of vriendin, liefst binnen Riverclan + apprentice/jonge warrior.
- Wolfpaw [Als Linn mee wilt doen xD], als steun :3
- Een groepje katten die haar minachten vanwege haar afkomst
- Twee of drie pestertjes, liefst Apprentices of jonge warriors, die haar het leven zeur maken (:

Wat moet je doen
Je aanmelden :'D Ik zou wel graag voor de vriend/vriendin een wat uitgebreidere aanmelding willen zien, zodat ik weet wat je motiveert (: Mag bestaand account zijn btw~

xx Quinty
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormysoul
StarClan
The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] DPKsfdL
Denise
842
Actief

CAT'S PROFILE
Stormysoul
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 9:23

Hier komt ook een aanmelding voor vriendin!
Edit;

General
Name: Stormysoul
Past Name(s): Stormykit - Stormypaw
Rang: Warrior
Past Rangs: Kitten - Apprentice
Clan: RiverClan
Future Clans: StarClan - Rouge(?) - BloodClan(?)
Bloodline: 100% RiverClan

Looks & Inner
Fur Color: Grey
Fur Pattern: Tabby
Eye Color: Amber
Nose & Pawpads: Pink
Scars: Een snee bij haar rechter achter poot, opgelopen tijdens de training.
Accesoires: None

Gedragskenmerken: Vriendelijk tegen Clangenoten
Dislikes: WindClan, Leafbare en stormen
Fears: liefde, BloodClan

X. Word afgemaakt .X

Laatst aangepast door Stormysoul op zo 27 apr 2014 - 12:09; in totaal 2 keer bewerkt
Dustrise
Member
The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimedo 24 apr 2014 - 10:03

Wolfpaw will be there for Honey C:
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 17:07

Daar ben ik weer >D
Jaggedpaw
Member
Daanz
267
Actief

CAT'S PROFILE
Jaggedpaw
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimevr 25 apr 2014 - 19:29

Hier komt een aanmelding voor een pester~
Nightbreeze
Member
Bregje
1163
Actief

CAT'S PROFILE
Nightbreeze
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 17:28

Choppedpaw

General
Name Choppedpaw
Age 8 Moons
Gender Kater
Clan Riverclan
Aanmelding voor Vriend

Inside
Op het eerste gezicht ziet Choppedpaw er prima uit. Hij straalt een zelfverzekerdheid uit en lijkt ook niet zo slecht. Maar hij is arrogant en fanatiek. Al sinds hij kitten is, is deze kater er van overtuigd dat hij Deputy moet worden. Daardoor is hij vaak gemeen tegen katten en maakt hij sarcastische opmerkingen. Soms komt het echter voor dat hij iemand wel ziet zitten, daar is hij dan ook zo aardig mogelijk tegen. Dat kan wel wat lastig gaan, maar bij sommige katten gaat dat heel makkelijk.
Chopped heeft ook reden om zo gesloten te zijn. Hij heeft, toen hij nog maar 6 moons was, iemand door het ijs zien zakken. Daar heeft hij een trauma aan ijs aan over gehouden. Dat kropt hij op, wat niet altijd goed is.
Verder is Choppedpaw best slim en tactisch, waar hij soms misbruik van kan maken. Maar zulke dingen kunnen wel handig zijn voor Honeypaw Wink

Outside
Fur Brown tabby
Eyes Dirt green
Nose and Pawpads Pinkish brown

The plan
Als je zijn karakter ziet lijkt het dat Chopped en Honey niet goed met elkaar op zouden kunnen schieten. Daarom vertel ik even mijn plan, wat het allemaal wat duidelijker gaat maken.

Al sinds het eerste moment voelt Choppedpaw zich een beetje aangetrokken tot Honeypaw. Hij heeft echter nooit de moeite genomen om contact met haar te zoeken. De kat was te druk bezig met een slechte indruk achterlaten, en stiekem was hij ook een beetje bang. Het was beter om clangenoten te blijven, dan zou er ook niks mis kunnen gaan.
Er was echter een moment dat Chopped iemands dood had gezien, wat hem behoorlijk had geschokt. Een paar maanden pest hij veel en is hij behoorlijk gemeen, hij vecht zelfs een keer. Maar het lukt niet om het vreselijke gevoel dat hem bij blijft weg te krijgen. En met de honger word het nog erger. De kater voelt zich eenzaam, en bedenkt dat hij een vriend moet zoeken. Hij probeert het bij een kater, maar dat draait uit op niets. Dan probeert hij Honeypaw, en daaruit ontstaat een hechte vriendschap. Na een tijdje merkt Choppedpaw zelfs dat hij verliefd begint te worden op zijn vriendin, maar dat probeert hij zo veel mogelijk te negeren. Hij wil immers zijn vriendschap niet verpesten.

Me
Name Bregje
Age 13 jaar
RPG time 11 jaar en 3 maanden
Oh wacht, ik bedoel 11 maanden en 3 weken XD
Motivation Ja hoor, daar ben ik weer. Al sinds Honeypaw is geboren ben ik vastberaden dat Chopped en zij elkaar ontmoeten en vrienden worden. Dat is echter nog niet gelukt, dus blijf ik proberen. Honey trekt me om de een of andere reden aan, haar karakter is leuk, haar uiterlijk is leuk en de clan ook. Ook vind ik de verhaallijn heel awesome ^^

Dancingkit
Member
8
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingkit
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 16:38

Merci voor de aanmeldingen tot nu toe (:

Ik laat dit nog zo'n twee weken doorlopen, dus tot 11 Mei. Daarna ga ik kiezen, voor zover er wat te kiezen valt. Dan zal ik tussen mn examens door wat posten xD

- Quinty
Austin
Member
Liz
187
Actief

CAT'S PROFILE
Austin
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimezo 27 apr 2014 - 18:10

Ik heb toch besloten om de aanmelding weg te halen omdat ik betwijfel of ik genoeg inspiratie hebt om deze kater actief te houden ^^'

Laatst aangepast door Austin op do 15 mei 2014 - 16:34; in totaal 1 keer bewerkt
Polarbear
StarClan
The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] QXEYmWXyOcudy
Quinty
282
Actief
There are times when I look at people and see nothing worth liking

CAT'S PROFILE
Rank:
Polarbear
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 19:47

Verder nog mensen die zich willen aanmelden? :'D
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimedi 29 apr 2014 - 20:20

Nope XD
Ik ben dichter bij dan ooit..
Polarbear
StarClan
The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] QXEYmWXyOcudy
Quinty
282
Actief
There are times when I look at people and see nothing worth liking

CAT'S PROFILE
Rank:
Polarbear
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 15:01

Mensen, kom op, please :c
Ik heb zeker nog 2 of 3 pesters nodig :c
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline]   The fact that we're related, doesn't mean I'm like HER! [Storyline] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: