Foxflare
Female||Thunderclan||15,5 moonsGenral
Current Name: Foxflare
Former names: Foxkit, Foxpaw
Future names:Foxstar(?)
Origin name: Fox: Haar rode vacht en spitse snuit
Flare: Haar gele ogen lijken op te gloeien in het donker
Parents: Cloudpool X ?
Siblings: Softvoice
Current rank: Warrior
Fomer rank:
Future ranks: Deputy(?), Leader(?), Queen(?) Elder
Current Clan: Thunderclan
Future Clans: StarClan,
Bloodline: 50% Thunderclan, 50% Rogue
Orientation: Heterosexual
Outside
Fur: Red Tabby, with white breast and belly
Length fur: Medium
Whiskers: White
Eyes: Yellow (Als dit niet mag wil ik het wel veranderen)
Pads: Pink
Nose: Pink
Breed: Mixed
Build: Fast, slank
Picture:
Personality
Tomboy~Sister love~Adventures~Funny
Tomboy
Foxflare was altijd al een beetje een stoere poes geweest. Ze hield van jagen, vechten en klimmen, en had geen behoefte om haar vacht te wassen. Vele andere poezen vonden haar daarom raar en gingen niet met haar om. Soms voelde ze zich hierdoor best alleen. Dit gevoel drukte ze echter weg door nog meer te jagen, vechten en andere dingen te doen. Fox was nooit echt geïnteresseerd in katers, Ze zag ze meer als vrienden dan als iemand om verliefd op te worden. Dit veranderde echter toen ze een kater genaamd Rushleap ontmoette, en ze werd helemaal verliefd.
Sister Love
Al van jongs af aan had Foxflare dus een geweldige band met haar zusje, en dat is door de jaren heen alleen maar sterker geworden. Ze verteld alles aan Softvoice, en sleept haar mee om leuke dingen samen te doen. Toen ze haar zusje vertelde dat ze verliefd was, had ze helemaal niks door van haar zusjes crush op dezelfde kater. Later, als Soft verteld dat Rushleap haar ook leuk vind, is ze door het dolle heen! Ze was er zeker van; Morgen ging ze hem opzoeken. De volgende morgen kreeg Foxflare te horen dat Rush haar zus leuk vond, niet haar. Ze werd woedend. Ze had een grote ruzie met haar zus, en krabt haar zelfs over de wang. Later voelt ze zich echter rot en verontschuldigd zich tegen Softvoice. Hoe die er op reageert moet ze zelf weten. ;3
Adventures
Deze poes is ook dol op avontuur, en sleept iedereen mee in haar plannen en roekeloze daden. Ze is bevriend met veel katten in de clan, dus ze heeft genoeg keus. Ze zwerft ook vaak rond op Rogue territorium, stiekem hopend om hun vader nog een keer te zien.
Ze heeft een kort lontje en als iets niet gaat zoals zij wilt, wordt ze gelijk boos.
Funny
Ook al moet Fox het niet van haar charmes hebben, grappig is ze wel. Ze maakt altijd veel grapjes waar katten om moeten lachen. Ze houd niet van poezen met al dat geroddel, liever gaat ze ravotten of moppen tappen met katers. Die begrijpen haar tenminste, en stellen niet zo veel vragen.
Skills
Vechten |||||
Jagen
||||/
Snelheid
|||||
Geurkennis
|||//
Slimheid
||///
Reactievermogen
|||//
ME
Real name: Hannelore
Nickname(s): Lore
Motivation: Ik vind Foxflare een geweldige kat, en zo kan ik haar mooi actief maken. Ik vind dit een super verhalenlijn, en wil graag meedoen met Fox:3