153
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 18:25 | |
| Sorry ik zit nu in twee topics in ander teritoria , maar ik dacht dat het mocht ! want ik zag zo nog andere topics staan , mijn oprechte exuses btw , maar ik ben het wel met fireheart eens . het is gewoon dat rouges niet zo veel plaats hebben om te posten . nogmaals sorry . |
|
143
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 18:43 | |
| - Winterstorm schreef:
- Als je nu zegt dat er niks te beleven valt als rogue zijnde, dan heb je het mis, want bedenk eens wat een territorium er eigenlijk buiten de clans zit, de territoria van de clans is daarbij in vergelijking heel erg klein en als je een keer een avontuur wil beleven kun je het desnoods met een paar andere rogue's doen of desnoods een kittypet erbij, verzin dan gewoon een keer eens iets dat buiten de clan territoria gedaan kan worden. Als je een beetje inspiratie erin stopt kun je zo een leuk topic maken of misschien wel meerdere die met elkaar verbonden zijn op de een of andere manier.
En ik vind dat Fireheart gelijk heeft, het blijft niet overzichtelijk als niemand het meld, want voor je het weet is straks je hele territorium overgelopen door rogue's en je weet er zelf niks vanaf. Dat zou pas echt raar zijn en zoveel moeite is het nou ook weer niet om een pb naar een van de leiders te sturen voor je een topic gaat maken.
Dat was even wat ik kwijt wilde. Dat er niks als rogue te beleven valt, zeg ik niet he winterstorm. Ik bedoel gewoon het feit dat als je niet in een clan zit, de inspiratie voor een topic soms ver te zoeken is en dat de meeste rogues daarom graag clans aanvallen. Maar het is inderdaad helemaal niet moeilijk om dan gewoon een pbtje te sturen naar de leider. Als mensen dit in het vervolg wel doen, dan is er geen probleem meer.(: Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
25
| |
| |