|
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Serieus!! za 26 feb 2011 - 12:21 | |
| Hey leden,
Ik zie het gewoon WEER gebeuren. Rogues komen zonder het effe te melden aan Clanleaders op het territorium en doen van alles, maakt nie uit. We willen het hier toch wel een beetje houden zoals de echte warriors serie? Dat dit niet kan? Ik kan ook gewoon niet meer checken en iedereen zijn gang laten gaan. Weg grenzen tussen Clans, weg Clans, welkom normale katten RPG zonder speciale dingen. Ik heb geen zin, noch hebben de mods EN Clanleiders, om elke keer weer voor politieagent te moeten spelen over wat wel en wat niet mag. Maar als alles maar blijft gebeuren, dan kan ik niet anders dan erop wijzen OF me helemaal terugtrekken en zien waar dit heen gaat. Als Warrior cats geen warrior cats meer is, dan hoef ik ook geen admin meer te zijn, eerlijk gezegd. Ik heb mijn account van Scourge nu gedeeld met iemand die hem graag wil spelen, dus ik probeer ook wel wat om jullie wat leuks te geven. Maar zeker dat er nog wat anders te bedenken is dan alleen maar op Clan territoria gaan lopen en het niet eens melden aan de Clanleider van die Clan. Wat een wonder dat deze later komt en woedend alle katten wegjaagt. Daar kan ik mij persoonlijk erg goed in vinden.
Mvg. Fireheart/het team/Clanleaders Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 12:55 | |
| ik ben rogue maar ik heb nu te druk (in RPG) met leopardheart en mezelf te redden van een Donderclankat. ik val nu niemand aan en al zou ik, ik ben slim genoeg om niet te vechten met Clanleaders...
en trouwens fireheart, je onderschrift maakt me bang... |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 13:16 | |
| - Wolfie schreef:
- ik ben rogue maar ik heb nu te druk (in RPG) met leopardheart en mezelf te redden van een Donderclankat. ik val nu niemand aan en al zou ik, ik ben slim genoeg om niet te vechten met Clanleaders...
en trouwens fireheart, je onderschrift maakt me bang... Oke waar SLAAT dit echt op?? Je zegt nu zelf dat je met je rogue op ThunderClan territory bent gekomen en dat niet heb GEMELD aan de Clanleader. De leiders moeten het gewoon weten en de kans hebben een patrol te sturen of zelf te gaan. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 13:20 | |
| Mij lijkt het juist spannend. Dat er Roqeu,s op clangebieden komen. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 13:21 | |
| - Jumppaw schreef:
- Mij lijkt het juist spannend. Dat er Roqeu,s op clangebieden komen.
O ja, mij ook. Maar niet elke dag een stuk of 5! Dan kun je beter zeggen dat het gewoon mag. Owja en het is ook mogelijk, maar dan moet je het melden aan de Clanleider!! Gewoon via Pb. Maar niemand kan hier lezen. -.-' Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 14:07 | |
| hey rustig oké! wolfie en Jumpaw ik ben het met Fireheart eens en ze heeft ook gelijk. want als je het gewoon aan de leider meld word het ook overzichtelijker. Wolfie je doet een beetje raar... want ze heeft het niet alleen tegen jou, maar gewoon algemeen tegen iedereen volgends mij. Als je niks te zeggen hebt zeg dan gewoon niks, dat zegt mijn moeder altijd. Donderclan katten en ook van andere clans hebben de toestemming om jullie aan te vallen als de rogeus niet luisteren en niet van het teritoria af willen. of heb ik het mis Fireheart? over het aanvallen.
Het is altijd al zo geweest op het forum het zijn gewoon de regels en daar moet je je aan houden.
|
|
| |
460
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 14:09 | |
| Darkfire heeft gelijk alleen het hoofdprobleem is gewoon dat niemand die regels leest! ze denken het wel te weten en zo gebeuren dit soort dingen dus! |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
72
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 14:44 | |
| Ow, Sorry Fireheart Ik zal het de volgende keren bij de clanleider melden. Ik ben het half met jou eens. In de echte wereld dringen er namelijk ook vaan katten clangebieden binnen. Maar ik heb niet veel te zeggen x'D Ik heb nog niet eens de Warriorboeken gelezen dus weet ik ook niet hoe het verhaal van warriorcats gaat. "Always protect the weak ones, and fight against the strong ones."
|
|
| |
199
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 17:30 | |
| Ik vind dat Fireheart gelijk heeft. Ik heb nu echt een geweldige topic geopend binnen de Roque lijnen. Alleen vind ik het wel een beetje raar. Het is ook vaak zo dat de Clankatten wel in het territorium van de Roque's mogen komen, ookal is dat zo in de boeken. Niet dat ik er last van heb, maar het is wel een beetje oneerlijk. Ook al slaat deze reactie van mij nu helemaal nergens op.
Ik heb nu zelf ook een topic met een Roque, met Silverpool, en het zit mij nu een beetje dwars dat ik er niet op ben gekomen dat het onrealistisch is dat de roque wel in ons territorium kwam. Dus, nu vraag ik je, een beetje laat, ook al is het niet mijn taak om dat aan jou te vragen, maar die van Darkness, mag Darkness voor deze keer in het WindClan territorium komen?
Nou, ik heb mijn woordje gedaan, awesomeheid, dus ik zeg groetjes aan de mensjes bij jou thuis, en een fijne dag nog verder!
MVG, Xana ~Xana~Moonclaw~Silverpool~Honeybee~Dotkit~- Spoiler:
I got the music in me! ♪♫ |
|
| |
432
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 17:38 | |
| Fireheart heeft gelijk. Ik vind ook dat Rogue's toestemming moeten vragen en niet aan Fireheart, maar aan Bluestar, Crookedstar, Brokenstar of Tallstar. Ik denk dat iedereen een beetje giftig is van school en daarom zo reageert, maar het is inderdaad een kleine moeite om de regels te lezen. En als je de regels niet begrijpt, dan kan je het toch aan Bluestar, Moonfur, Honeyfeather en Fireheart vragen? Voor de rest: Fireheart, probeer je boosheid een beetje in bedwang te houden, want uiteindelijk heb je alleen maar narigheid en ik kan het weten.
Groetjes, Bluewave |
|
| |
Maaike 1518 Actief
| |
| |
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! za 26 feb 2011 - 18:46 | |
| Ik ben het ook met Fireheart eens, ik ben gisteren bijna uit mijn vel gesprongen en dat is niet goed voor me^^".. Dit had voorkomen kunnen worden als ik wist wat er gaande was op mijn territorium =\
-Phantom/Tallstar/Honeyfeather/Etc. |
|
| |
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 0:41 | |
| Ik wist eerst niet dat het zo'n ramp was, maar nu ik eraan begonnen ben schaam ik we. Foei! Stoute Silverpool! Sorry voor de overlast van die topic, Phantom. Littlekit, you're right, Fireheart heeft die redenen! Ik ga voortaan beter opletten, en anders mogen jullie die stoute Silverpool van de site aftrappen Nee, maar wel serieus, ik ga mn best doen die rotbeesten uit mijn territorium te houden! (Wees maar niet bang hoor, ik heb zelf ook een Rogue account) Ik hoop dat er nu beter op geled wordt. Moet je, als het weer gebeurt, op dat uitroeptekentje drukken? -Silverpool/Xana/enz.. O, P.S.: - Wolfie schreef:
- en trouwens fireheart, je onderschrift maakt me bang...
Ik vind hem juist wel aaweesome! |
|
| |
86
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 8:29 | |
| Jeps... Maar als ik boos word hier op de site, dan wordt dat met een rode tint benadrukt door een moderator, dat bedoel ik daarmee. Of als ik hulp probeer te geven natuurlijk ^_^ (ik word later vuilnisvrouw. Psycholoog, laat maar)
Maar als je dit al zo vaak gezegd hebt, dan kun je er toch ook een ban opgeven voor wie na zoveel waarschuwingen nog niet luistert? Of je zet een mededeling voor alle Rogue's neer, dat die éérst de regels moeten lezen en dan mogen posten?
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 10:53 | |
| - Silverpool schreef:
- Ik wist eerst niet dat het zo'n ramp was, maar nu ik eraan begonnen ben schaam ik we. Foei! Stoute Silverpool! Sorry voor de overlast van die topic, Phantom. Littlekit, you're right, Fireheart heeft die redenen!
Ik ga voortaan beter opletten, en anders mogen jullie die stoute Silverpool van de site aftrappen
Nee, maar wel serieus, ik ga mn best doen die rotbeesten uit mijn territorium te houden! (Wees maar niet bang hoor, ik heb zelf ook een Rogue account)
Ik hoop dat er nu beter op geled wordt. Moet je, als het weer gebeurt, op dat uitroeptekentje drukken?
-Silverpool/Xana/enz..
O, P.S.:
- Wolfie schreef:
- en trouwens fireheart, je onderschrift maakt me bang...
Ik vind hem juist wel aaweesome! Wat je daar net zegt over het uitroeptekentje vind ik eigenlijk best slim. Rogues moeten gewoon in hun eerste post op het territorium zetten dat ze het hebben gemeld en als dat er niet staat dan kun je op dat uitroeptekentje drukken en effe bij comment zetten dat iemand niet boven z'n post heeft dat hij/zij in het territorium van een Clan komt. Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes- Other:
|
|
| |
143
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 12:03 | |
| Sinds kort ben ik rogue en ik heb de regels goed nagelezen. Langs de ene kant begryp ik je heel goed. Als er één keer een rogue groep op je territorium komt, tot daar aan toe. Maar als iedereen denkt dat dat zomaar mag en als er ineens veel komen, begint het toch een beetje saai en vervelend te worden. Maar anderzyds begryp ik de rogues ook wel. Ze vervelen zich gewoon en willen de rpg ook voor iedereen spannend houden, daarom vallen ze clans aan. Als ik echt eerlyk ben dan denk ik dat dit voor een klein deel komt doordat de clans overvol zitten. Dat is de reden waarom de meesten rogue zyn geworden. In een clan zitten vinden sommigen gewoon leuker omdat er meer te beleven valt. Maar de clans zitten zodanig vol dat ze dan maar rogue worden. Steelheart | Lionpaw | Poisonrose |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 14:24 | |
| Als je nu zegt dat er niks te beleven valt als rogue zijnde, dan heb je het mis, want bedenk eens wat een territorium er eigenlijk buiten de clans zit, de territoria van de clans is daarbij in vergelijking heel erg klein en als je een keer een avontuur wil beleven kun je het desnoods met een paar andere rogue's doen of desnoods een kittypet erbij, verzin dan gewoon een keer eens iets dat buiten de clan territoria gedaan kan worden. Als je een beetje inspiratie erin stopt kun je zo een leuk topic maken of misschien wel meerdere die met elkaar verbonden zijn op de een of andere manier.
En ik vind dat Fireheart gelijk heeft, het blijft niet overzichtelijk als niemand het meld, want voor je het weet is straks je hele territorium overgelopen door rogue's en je weet er zelf niks vanaf. Dat zou pas echt raar zijn en zoveel moeite is het nou ook weer niet om een pb naar een van de leiders te sturen voor je een topic gaat maken.
Dat was even wat ik kwijt wilde. Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
Gail 206
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 14:29 | |
| En je kunt ook buiten Clanterritoria andere Rogue's opzoeken. Je kan de Rogeu's een pb sturen, voor een topic te maken, zodat het minder saai wordt. Rogue's genoeg! Madiebo-Deadstorm-Silverflower- Divestream-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! zo 27 feb 2011 - 14:31 | |
| Ik wilde even zeggen dat ik vind dat jullie gelijk hebben en dat ik sorry wil zeggen omdat ik erbij betrokken was. Volgende keer moet ik eerst eens goed nadenken en dan eventueel op dat geweldige knopje drukken ^^" Nogmaals sorry! ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop |
|
| |
| Onderwerp: Re: Serieus!! | |
| |
|
| |
|