|
|
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:00 | |
| Ze lagen vandaag op een hoopje tussen twee moeders in. :') |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:09 | |
| Ik heb net besloten: ik ga geen track in rechten doen. Dat betekent: ik doe nu 'introduction to law', wat een level 100 course is, en ik ga niet de 200 en 300 courses doen hiervan. Puh. Dit is wat ik nu aan het lezen ben ervoor: - Spoiler:
Under the CPR, there is a great incentive for parties to settle their differences. Part 36 (as amended October 2008) sets out the procedure for either party to make offers to settle. A Part 36 offer can be made before the start of proceedings and also in appeal proceedings. The party making etc. etc. etc.blaaah
Jullie snappen m'n punt nu misschien. Daar nog 98 pagina's van te gaan. --- MAAR GOED NIEUWS. M'n vriend zit bij een studentenvereniging, en er loopt daar zo'n afschuwelijke kwal rond. Echt zo'n gastje wat alleen aan zichzelf denkt, het grappig vindt om mensen tot waanzin te irriteren, etc. Het is gewoon echt een naar persoon en een pester. Gewoon echt een slecht persoon. En nu heeft op een of andere manier iemand een stuk van z'n neus afgebeten. Het topje van z'n neus is weg en het stuk tussen z'n neusgaten ook, dus hij heeft één groot neusgat nu. |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:12 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ik heb net besloten: ik ga geen track in rechten doen. Dat betekent: ik doe nu 'introduction to law', wat een level 100 course is, en ik ga niet de 200 en 300 courses doen hiervan. Puh. Dit is wat ik nu aan het lezen ben ervoor:
- Spoiler:
Under the CPR, there is a great incentive for parties to settle their differences. Part 36 (as amended October 2008) sets out the procedure for either party to make offers to settle. A Part 36 offer can be made before the start of proceedings and also in appeal proceedings. The party making etc. etc. etc.blaaah
Jullie snappen m'n punt nu misschien. Daar nog 98 pagina's van te gaan.
---
MAAR GOED NIEUWS. M'n vriend zit bij een studentenvereniging, en er loopt daar zo'n afschuwelijke kwal rond. Echt zo'n gastje wat alleen aan zichzelf denkt, het grappig vindt om mensen tot waanzin te irriteren, etc. Het is gewoon echt een naar persoon en een pester. Gewoon echt een slecht persoon. En nu heeft op een of andere manier iemand een stuk van z'n neus afgebeten. Het topje van z'n neus is weg en het stuk tussen z'n neusgaten ook, dus hij heeft één groot neusgat nu. ik lach me echt helemaal dood is dit erg |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:15 | |
| - Honeydew schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ik heb net besloten: ik ga geen track in rechten doen. Dat betekent: ik doe nu 'introduction to law', wat een level 100 course is, en ik ga niet de 200 en 300 courses doen hiervan. Puh. Dit is wat ik nu aan het lezen ben ervoor:
- Spoiler:
---
MAAR GOED NIEUWS. M'n vriend zit bij een studentenvereniging, en er loopt daar zo'n afschuwelijke kwal rond. Echt zo'n gastje wat alleen aan zichzelf denkt, het grappig vindt om mensen tot waanzin te irriteren, etc. Het is gewoon echt een naar persoon en een pester. Gewoon echt een slecht persoon. En nu heeft op een of andere manier iemand een stuk van z'n neus afgebeten. Het topje van z'n neus is weg en het stuk tussen z'n neusgaten ook, dus hij heeft één groot neusgat nu. ik lach me echt helemaal dood is dit erg Het zou hypocriet zijn om ja te zeggen, want ik zit hier ook met een grijns xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:17 | |
| Faaaaaaaack… Eef dat is zooooo weird *probeert het zich voor te stellen* Neuh, lukt niet xD Oh man…. Dat is eeeecht scary.. Voldemort returns *Tam tam tam taaaaaaam*
Oke, lekker vroeg naar bed vandaag guys, morgen drukke dag en naar de GGD xD |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:18 | |
| Dat is inderdaad wel heel eng o.o |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| @Nimble ik wist niet eens dat dat kon ;O en ik heb met Brighty gereageerd op Nimble's topic Broken. ^^ |
|
| |
Annemeike 88
| |
| |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:19 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Honeydew schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Spoiler:
---
MAAR GOED NIEUWS. M'n vriend zit bij een studentenvereniging, en er loopt daar zo'n afschuwelijke kwal rond. Echt zo'n gastje wat alleen aan zichzelf denkt, het grappig vindt om mensen tot waanzin te irriteren, etc. Het is gewoon echt een naar persoon en een pester. Gewoon echt een slecht persoon. En nu heeft op een of andere manier iemand een stuk van z'n neus afgebeten. Het topje van z'n neus is weg en het stuk tussen z'n neusgaten ook, dus hij heeft één groot neusgat nu. ik lach me echt helemaal dood is dit erg Het zou hypocriet zijn om ja te zeggen, want ik zit hier ook met een grijns xD Maar wat gebeurt er dan op zo'n studentenvereniging als iemand je neus erafbijt?? Wat doen ze daar? Blijft hij voor altijd met één gigantisch neusgat zitten of is het te repareren? hAHAHAH SORRY |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:21 | |
| |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:27 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:40 | |
| @Marijn; ik had het gezien! Ik lees nog even wat belangrijks af. Ik zal vanavond nog reageren @Veronica: werkelijk geen idee xD Hij lag vandaag bij de EHBO. Geen idee wat ze ermee hebben gedaan. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:53 | |
| Guess I'm off to bed. Nog steeds moe van t lange weekend en de dagen ervoor. |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:56 | |
| Haha dat gif xd C ya anyway.
Zo ik begin es aan mn boekentas.. En morgen lo -.- maar daarentegen neem ik morgen wel mn wave board mee naar school ipv die onhandig kleine cruzer ;s |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:57 | |
| Sparrow is officieel med. cat apprentice <3 |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:57 | |
| Gefeli ;D
---
Wonder heeft groenhoest. :'D Let's hope she survives. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 22:58 | |
| Thank ya! (A)
Ergens wil ik met Frost dat topic inkomen, maar weet niet of dat wel zo verstandig is.. xp |
|
| |
Babs 313 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 23:00 | |
| Nah x'D She's still trying to destroy her crush by being mad :'D |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 23:18 | |
| Wonderland klinkt zo leuk ;p