|
|
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:44 | |
| Zou ik Death the Kid tekenen van SE, of Gray van FT .w. |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:46 | |
| |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:51 | |
| @Mae OKOKOKOKOKOKOKOKOKO xD Hij is eigenlijk toch awesomer xD en ik heb de OK's symmetrisch gemaakt *shot |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:53 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Ik hoopte dat de Babs-force me kon redden van deze ellende. :c
Dan zit ik vast...... voor altijd...... Ik kan wel bij m'n ouders gaan leuren of ik de OV kaart mag lenen om naar Zutphen te komen. xD
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:54 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Dan zit ik vast...... voor altijd...... Ik kan wel bij m'n ouders gaan leuren of ik de OV kaart mag lenen om naar Zutphen te komen. xD
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:55 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 14:57 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: |
|
| |
Annemeike 88
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:01 | |
| Noes, jullie maken me jaloers >A< Jullie kunnen gewoon naar mekaar toe en ik kan waarschijnlijk niet eens naar de zomermeeting *cries 5ever |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:03 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:12 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. Haha oké ^^ Hier juist andersom. Groepen maken me bang...:') Maar daar heb ik zo m'n redenen voor. xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:18 | |
| - Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. Haha oké ^^ Hier juist andersom. Groepen maken me bang...:') Maar daar heb ik zo m'n redenen voor. xD Meh, groepen maakte me bang. Maar ik heb zo onderhand 3 toneelstukken, 1 musical en een shitload aan presentaties in het Engels en Nederlands gedaan dat het me niet meer boeit voor wie ik moet gaan staan. c: Dingen als sollicitatie en stagegesprekken zijn wat minder cool :c |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:20 | |
| - Spoiler:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. Haha oké ^^ Hier juist andersom. Groepen maken me bang...:') Maar daar heb ik zo m'n redenen voor. xD Meh, groepen maakte me bang. Maar ik heb zo onderhand 3 toneelstukken, 1 musical en een shitload aan presentaties in het Engels en Nederlands gedaan dat het me niet meer boeit voor wie ik moet gaan staan. c: Dingen als sollicitatie en stagegesprekken zijn wat minder cool :c
Ja, dat soort dingen zijn echt crappy @.@ Mentaal doodgaan doe je dan. xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:23 | |
| - Strawberry schreef:
- Spoiler:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. Haha oké ^^ Hier juist andersom. Groepen maken me bang...:') Maar daar heb ik zo m'n redenen voor. xD Meh, groepen maakte me bang. Maar ik heb zo onderhand 3 toneelstukken, 1 musical en een shitload aan presentaties in het Engels en Nederlands gedaan dat het me niet meer boeit voor wie ik moet gaan staan. c: Dingen als sollicitatie en stagegesprekken zijn wat minder cool :c Ja, dat soort dingen zijn echt crappy @.@ Mentaal doodgaan doe je dan. xD Yo, me joining the meeting! *studentenkaart joho* |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:23 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Strawberry schreef:
- Spoiler:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Strawberry schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik heb zelf zo'n studenten ov-chipkaart dus ik kan doordeweeks voor niks naar je toe rollen. En een retourtje Apeldoorn is met 40% korting ook niks meer :') Haha oké ^^ Ik heb nog geen studenten OV>< Volgend jaar though. Wel gezellig als je een keertje hierheen komt rollen C: Ga ik een keertje doen! Gaan we meeten c: (Al ben ik wel als de dood voor meetings nog steeds, dat gevoel gaat nooit weg denk ik :'D) Ik ook, no worries. x'D En dan moet ik jullie allemaal rond gaan leiden door Park Berg en Bos... :'D Zeer strak plan. x'D Al gaat het hier wel beter nu. C: Nou.. 1 op 1 is iets anders voor me. :') Zodra je me voor een groep zet gaat alles goed en leid ik ze zo overal naar toe. Het 1 op 1 gedeelte is juist het engste voor me. Haha oké ^^ Hier juist andersom. Groepen maken me bang...:') Maar daar heb ik zo m'n redenen voor. xD Meh, groepen maakte me bang. Maar ik heb zo onderhand 3 toneelstukken, 1 musical en een shitload aan presentaties in het Engels en Nederlands gedaan dat het me niet meer boeit voor wie ik moet gaan staan. c: Dingen als sollicitatie en stagegesprekken zijn wat minder cool :c Ja, dat soort dingen zijn echt crappy @.@ Mentaal doodgaan doe je dan. xD Yo, me joining the meeting! *studentenkaart joho* Yeee! Met z'n allen gezellig rondcrossen in Apeldoorn! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:30 | |
| nog maar 4 opgaves voor wiskunde en dan heb ik in een dag een heel hoofdstuk ingehaald! >:'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:39 | |
| |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 15:40 | |
| Scheikunde verslag.....eindelijk klaar >.< |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 16:06 | |
| Gefeli ;D --- Frostlake, what are you doing. x"D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 16:22 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 22 apr 2014 - 17:04 | |
| Soof, Nice! Babs… Whut? xD Marieke… WOW! Nice!
Oke, let's post! -zin in >3- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|