Algemene Onzin Topic - Pagina 35

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende
Ravenpaw'
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 DPKsfdL
San~! ღ
143
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 8:25

Vakantiee <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 8:40

Mijn broer en ik komen school om uit te vinden dat we een studie dag hebben -.-'
Kon ik net zo goed door blijven slapen x.x op vrijdag begint mijn vakantie ;D
Lionroar
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 8:44

Marijn: Beter dan gewoon school, toch? Als het moet ging ik nu gewoon naar dat project om dan te horen dat het niet door gaat om dan weer terug naar huis te maken 8D
Fawnstep
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:02

Alowaa :'D Vandaag vrij vanwege studiedag :'D
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:03

Ik wil niet meer naar stage omdat mijn leraren zich gedragen als kleine Fishface en niet komen opdagen op afspraken waardoor ik beoordelingen mis. Ik kan net zo goed vervroeg vakantie nemen want op deze manier haal ik deze stage niet.
Eeltail
Member
Bo~
40
Actief

CAT'S PROFILE
Eeltail
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:17

Thihihi, tweede uur ook nog uitval C: Dus hoef pas om 11:25 op school te zijn :')
Polarstorm
Member
Sara(2)
22
Actief

CAT'S PROFILE
Polarstorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:20

Yay c: net mini-gesprek met mn mentor gehad, als ik Frans een 4,7 kan maken en Natuurkunde/Scheikunde helemaal voldoende ga ik over :3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:28

Urgg, ik heb gisteravond te lang naar vakanties gezocht >< En over 10 minuutjes moet ik weg om te werken. Gelukkig maar 2 uutjes, maar oke. En dan langs m'n tutor om een wijziging in m'n vakken voor volgend semester (na de vakantie) door te geven.

En succes Sara! Zoek eventueel wat extra hulp bij iemand die bijles geeft. Ik heb zelf bijles gegeven en ik heb gezien hoe goed dat kan helpen Smile
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:30

Net gehoord dat een vriendin van me naar d'r keel is gevlogen door d'r vriendje. Nu d'r ex-vriendje dus. Maar wauw, wat een douchebag.
Timestorm
Member
Sara The Second!
55
Actief

CAT'S PROFILE
Timestorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:32

@Eef, dankje :3 het schooljaar is al driekwart voorbij dus ik moet echt goed mn best doen c:

@kiki, huh? Wat bedoel je? Ik raak echt even in de war als ik het zo lees.
Eowyn
Member
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:41

Wanna make this kittypet active again <3 Een awesome verhaallijntje bedacht, hopen dat mensen zich aan willen melden <3
Timestorm
Member
Sara The Second!
55
Actief

CAT'S PROFILE
Timestorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:43

@daan, awesome :3 ik ga kijken na de les xD
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:44

@ Sara: Haar vriendje heeft haar blijkbaar bij d'r keel gepakt en wat dingen met d'r gedaan (ik heb geen details dus ik weet verder niks), maar ik heb vanaf dag 1 gezegd dat hij een raar ventje was en dat soort tikjes zou hebben. En hier zijn we dan, mijn voorspelling is uitgekomen.
Eowyn
Member
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:45

@Sara, jaay :'D
Mensen, waar halen jullie die stamps allemaal vandaan? :'D
Timestorm
Member
Sara The Second!
55
Actief

CAT'S PROFILE
Timestorm
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 9:46

Lítill
Deceased
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 8p9AkY3
Bo ~
902
Actief
just being old and grumpy

CAT'S PROFILE
Rank:
Lítill
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 10:18

Ik wil straks niet naar school ;n; Ik wil thuisblijven, vakantie hebbeeeh D:
Eowyn
Member
Daan
151
Actief

CAT'S PROFILE
Eowyn
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 10:20

Poor Bo D':
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 10:21

Dingen die ik wil doen deze zomer: naar Epicon, de Lion King musical zien in Londen. Klaar dat is het, dat is alles wat ik wil c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 11:15

Ik voel me zo derpie...
Oneshot writing time!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 11:16

Goedemorgen mensen ;D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 35 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 35 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: