Algemene Onzin Topic - Pagina 9

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende
Strawberry
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 12:50

Mja, maar sommigen staan op de acc markt en anderen zijn actief :'D Er zijn er maar 4 waar ik op dit moment echt niks mee doe x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 12:52

#Babs: Je moet het zelf weten. Als je het aan kan, waarom zou je het dan niet doen? Aan de andere kant is de eerste impuls altijd het moeilijkste te onderdrukken. Meestal als ik die onderdruk, kan ik daarna wel meer helder nadenken xD
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 12:59

Ja, daarom. x'D
Ik heb een tijd gehad dat ik me echt enkel en alleen maar op Dogdance focuste. En dat vond ik toen heerlijk. Maar als ik dat nu met een account doe... Gaan mensen trippen da'k m'n andere acc laat stikken. :c Ik mis dat toch wel, dat enkel en alleen 1 account. x'D
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:02

Babs: We all would like to focus on one account, I guess xD
Blacksoul
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:06

Ik haat paasontbijt :/ echt teveel mensen en eten.
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:08

#Babs: Dan ben je vast nu heel jaloers op mij omdat ik maar 1 acc heb atm Razz En ik heb het goed xD

--

Is het mogelijk dat je een muggenbult kan hebben op deze tijd van het jaar? Ik heb er nu al drie bij mezelf aangetroffen D:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:09

Wij vieren geen pasen, dus ik heb geen probleem op dat vlak. xD

---

Ik heb een actieve karakterlijst op de volgende pagina van mijn spreadsheet gemikt. x)
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:12

Smokeeehh <3
Iemand een topic ? :3
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:14

Ik denk dat ik Blacksoul maar is om ga gooien Smile
Wolftooth
Member
Amy
226
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolftooth
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:22

Mijn eerste gif OS met twee gif's gemaakt :3
.:
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 9 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:37

Wij zouden pasen vieren met de familie, maar nu mijn oma in een kunstmatige slaap ligt ;-;
We gaan vanavond gewoon gezellig met zijn vieren fonduen. {Schrijf ik dat zo goed?}
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 13:49

We krijgen een mini bulletje <3 http://www.puppyplaats.nl/hondenras/133/Bull-Terrier-Miniatuur.html
Na de zomervakantie :3
En misschien na de kerstvakantie nog een pitbulletje <3 http://www.puppyplaats.nl/hondenras/135/American-Staffordshire-Terrier.html

EDIT: Laat dit maar! We gaan nu een mailtje sturen naar een vrouw met een witte pitbull <3 Misschien nemen we hem over <33
Hij heet alleen Bullet, naar onze oude hond ;w; Maar ergens vind ik dat ook weer fijn <3 ZO IN LOVE <33
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:24

Gefeli Chriss ;D

---

Hey, JIJ wie dit leest, bij deze staat je ademhaling automatische piloot uit ;D Succes met manual ademen <3
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:25

Moest dat nu serieus Babs >>
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:26

Misschien C:...
Blacksoul
Member
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:27

Ik zit net in een ranked game die heel belangrijk is okay D: En dan moet ik ook nog ademhalen D:
Smokeghost
Member
Bananamy (Amy)
633
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokeghost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:32

Algemene Onzin Topic - Pagina 9 206cu51
^ Dit is de hond waar we interesse in hebben <3
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:47

I found internet Very Happy nvm maar normaal is er geen id buurt bij mn oma. Jammer genoeg is t wel maar 1 streepje ;/
Drizzlecave
Member
Dieuw :]
137
Actief

CAT'S PROFILE
Drizzlecave
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 14:57

Drizzle <33333
Thx Lis
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 15:08

Ik ga vanavond misschien naar de bioscoop, naar Noah 3D
En volgend weekend ga ik met twee vriendinnen naar Divergent >D //Iemand die al gezien?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 9 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 9 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 29 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: