Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Sweet goodbye {AG} vr 18 apr 2014 - 22:28 | |
| Welkom bij mijn zoveelste Give Away topic, maar dit keer heb ik een duidelijke streep voor mij getrokken wat ik wel en niet wil, en dus heb ik besloten om een hele hoop accounts hier neer te zetten. Deze accounts ga ik houden en proberen actief te maken, maar als dat niet lukt zullen deze ook hier komen te staan: Frostlake, Fawnstep, Sparrowpaw, Arcanepaw, Leafstorm, Eowyn, Pearpaw, Perishpaw, Drizzlepaw, Littlekit en Cornkit.
ThunderClan; Tallpoppy - poes - Erg charmant, zou moeder worden van een nestje van een onbekende rogue kater (Doekit, Bulletkit). Sunlily - poes - Nog geen karakter vastgesteld, wel erg vriendelijk. Ashdrop - kater - Erg onhandig en klungelig. Tawnyspots - poes - Een vriendelijke, maar wat verlegen poes die vroeger in de schaduw van haar zus Daisypool, maar probeert nu socialer te worden. Peachpaw - poes - Ex skyclan, haar familie woont in bloodclan nu. Cowmilk - poes - Erg dromerig etc.
RiverClan; Sardinepaw - poes - Enthousiaste jonge kattin. Raspberry - poes - Ex skyclan, geen karakter vastgesteld, haar zus is Whisperwind. Hummingkit - poes - Niet veel mee gedaan, zusje van Whisperkit, erg verlegen.
WindClan; Coppersong - kater - Beschermende kater, ex skyclan, mentor van Lizardpaw. Earthpaw' - kater - Niks mee gedaan, nieuw account. Wrenpaw' - kater - Vrolijke kater, mag alles aan veranderd worden. Hauntpaw - poes - Mag alles aan veranderd worden. Volekit - kater - Zoontje Hiddentear x Dangerdance. .Sweetkit - poes - Dochter van Cherryleaf x Twilightmoon
ShadowClan: Toxicpaw - poes - Verlegen poes, apprentice van Wolftail, moet warrior worden. Phantompaw - kater - Een echte pestkop. Maplejuice - poes - Een erg charmante, plagerige poes. Stormpaw' - kater - Alles aan veranderd worden.
|
|
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Sweet goodbye {AG} za 19 apr 2014 - 9:20 | |
| |
|