I missed you.... [Cyber]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

I missed you.... [Cyber]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Iggy
Member
I missed you.... [Cyber] DPKsfdL
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 20:37

Voor Iggy naar het rogue territorium ging, had ze haar nieuwe lichtroze halsband zo goed als kwaad weten te verstoppen. Het zachte leer drukte tegen haar huid en vacht. Ze likte nog een keer nerveus haar borst, en vertrok. Ze zou Cyber opzoeken.

Cyber was een rogue kater, die ze een tijd geleden had ontmoet. Het had geklikt, maar voor Iggy nog wat meer. De kattin kon de sterke kater niet meer uit haar kop zetten, en ze had een verschrikkelijke crush op hem. Natuurlijk zal het nooit iets worden, Dacht ze droevig. Hij een rogue, zij bloodclan..... Daarbij, Iggy was niet lelijk, maar echt mooi.....

Ze ging hem alsnog opzoeken. Gewoon als vrienden. In de bloodclan zouden ze haar vast niet missen, en ze verlangde naar de zwart-witte kater. Ze rende over het rogue gebied, naar het territorium van de wolf. Ze glimlachte vaag toen ze de geursporen van Cyber oppikte, en volgde die. Daar stond hij, en de vlinders in haar buik maakte salto's. Ze was bloednerveus dat hij haar halsband ontdekte, wat moest ze dan? Dan zou hij weten dat ze een kittypet had vermoord. Ze had zich nooit moeten over laten halen door die bloodclan poes....

Ze trippelde tot vlak achter hem, en fluisterde in zijn oor:
"Boe,"
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyber
Member
I missed you.... [Cyber] Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 21:32

Cyber Lag te ronken tussen de lang groene grassprieten die sierlijk heen en weer deinden door het zachte verkoelende briesje. Hij was blij, met zijn teritorium, zijn prooirijke gebied, zijn zalig vrij leve en zijn drie kits. Blacky, Lola en Ace 

Maar op één vlak was hij niet zo gelukkig.. Iggy.. 

Iggy was de zilverkleurige bloodclanpoes met die hemelse blauwe ogen, die Cyber had ontmoet toen ze zijn territorium binnendrong... om te vluchten van de bloodclan. Ze had een onschuldige poesipoes moeten doden.. maar wou dat niet. Wat een persoonlijkheid en moed.

En nu hij hier zo lag in het zachte briesje dat door zijn zwart-witte vacht streek en zijn snoet zachtjes aaide, moest hij daar weer aan denken. Uiteindelijk was de mooie poes teruggekeerd, maar zou ze het hebben gedaan? Zou ze echt een onschuldige kat vermoord? Wie zou het zeggen..

Drie kleine kits ravotten in de verte, in de westelijke velden. Dat hij die drie bolletjes wol zo lang had moeten missen, wat een kwelling. Net als Iggy, waarom had ze hem niet nog eens bezocht? Of mocht ze niet? Anderzijds had Cyber haar ook niet komen bezoeken..

De grote sterke kater sloot licht ronkend zijn ogen en legde zijn kop op zijn poten, wat wou hij die poes toch graag nog eens zien.

Een idee,..
Cyber stond recht en opende zijn ogen, een lichte grijns trok over zijn lippen. Hij zou haar bezoeken.

Beslist draaide hij zich om, en schrok zich een ongeluk. Zijn neus raakte net niet de neus van een grijze poes met hemelse blauwe ogen,.. Iggy.

Een klein glimlachje vleide zich op Cybers lippen en kort drukte hij zijn neusje tegen die van de mooie poes. 'Hé schoonheid.' zei hij met lachende stem. Grappig dat ze ook nog aan hem had gedacht.

Echter zat Cyber één klein dingetje dwars, die roze halsband rond Iggy's nek.. die ze zo noodlottig had proberen te verbergen.

'Heb je een poesipoes vermoord Iggy?' vroeg hij met een licht verbaasde en lichtjes verdrietige schemering in zijn ogen, die hij snel weer wegwerkte door enkel dat ene kille en het verbaasde.

Ergens had hij het toch moeten weten,
wie was het noodlottige slachtoffer?

-Af! sorry dat het zo lang had moeten duren O:) zat in teneriffe.
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:13

Cyber draaide zich om, zodat hun neusjes een paar millimeter van elkaar verwijderd waren. De zwart-witte kater glimlachte, en drukte zijn neus tegen de hare. Iggy voelde zich rood worden. 'Hé schoonheid.' Zei de kater lachend, tot hij naar haar nek keek. Naar de halsband. Snel keek Iggy ook omlaag, en zag dat het roze leer duidelijk afstak tegen haar grijs-witte vacht. Ze beet op haar lip. "Dang," Ze keek schuldig naar Cyber op.

'Heb je een poesipoes vermoord Iggy?' Vroeg de kater verbaast, en de poes zag zelfs een glimp van verdrietigheid. Het liefst wou ze nu in tranen uitbarsten. Ze kon zeggen dat ze het gewoon gevonden had...... Iggy schudde haar kop. Nee. Ze zou eerlijk tegen hem zijn. "I-Ik..." Begon ze.

"Er was een bloodclan poes, die me overhaalde." Er welde tranen op in haar ogen. "Ze liet me een kittypet zien, en toen, en toen..." Snotterde Iggy. Hoe kon ze dat gedaan hebben? "Hij heette Toby." Snikte ze. "Cyber?" Ze keek hem aan met betraande ogen. "Nu ben ik een moordenaar..." De tranen biggelde over haar wangen, terwijl ze oogcontact met de kater vermeed. "Ik wou er zo graag bij horen..." Mompelde ze. "Haat je me nu?" Vroeg ze zacht, terwijl ze aan de roze band voelde. Hij was beklemmend. Een maan geleden was ze er zo zeker van geweest dat ze nooit zo iets zou doen.....

Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimema 21 apr 2014 - 20:54

"I-Ik..." Begon Iggy onzeker, Cyber gaf niet al te snel toe aan zijn drang om haar nu al te troosten maar zette haar enkel aan het uit te spreken. Zoiets moest je kunnen vertellen, anders was het slachtoffer enkel alleen maar voor niets gestorven, zelfs niet om herdacht te worden.

"Er was een bloodclan poes, die me overhaalde."
Had ze vrienden gemaakt? In de bloodclan? De zwart-witte kater zag tranen in haar ogen opwellen en legde zijn staart troostend over haar heen, maar keek haar zonder emotie aan. 'Vertel' zei hij standvast.

"Ze liet me een kittypet zien, en toen, en toen..." Snotterde Iggy.
Bloodclan katten dachten er blijkbaar dus echt niet over na wie ze vermoorden, gewoon een wilde grabbel tussen verschillende onschuldige poesipoesjes.
"Hij heette Toby." Snikte ze.
Toby?! Cyber kende een Toby, oké nou ook weer niet persoonlijk ofzo. Er was gewoon eens een of andere kat die zijn kits stalkten, en Cyber stalkte die Toby dus weer terug. Hij had een natuurlijke afkeer voor die kat.. bww stalkerige nietsnut.

"Cyber?" Cybers aandacht werd weer naar  Iggy geleid.
"Nu ben ik een moordenaar..." De tranen biggelde over haar wangen, terwijl ze oogcontact met de kater vermeed. Cyber zocht haart hemelse blauwe betraande ogen echter op. Hij wou haar vertellen dat hij wist over welke poesipoes ze had. Maar wist dat het waarschijnlijk verkeert over zou komen, je stalkt nou eenmaal geen onschuldige katten.

Alluwel dat Iggy er wel een vermoord had.
'Ja je bent een moordenaar' zei Cyber enkel en alleen maar. 'Maar je wou er nu eenmaal erg graag bijhoren, en had blijkbaar zelfs al een vriendin gemaakt zo te horen. Het was niet jouw instinctievelijke keus.. je werd overgehaald.' Cyber keek haar zacht aan.

"Ik wou er zo graag bij horen..." Mompelde ze. "Haat je me nu?" Vroeg ze zacht
'Tuurlijk haat ik je niet om een domme foute beslissing gevolgd door een even foute en roekeloze daad. Ik hou zelfs van je, zoals je bent. En niet zoals je probeert te zijn voor die clan.'  Cyber drukte zijn kop tegen haar hoofd en keek haar recht in de ogen met een gerustellende blik. Zachtjes likte hij haar tranen weg van haar wangen.

'Zei je nu dat je een vriendin had gemaakt? Wil je graag in de clan blijven? Of niet' Cyber probeerde van onderwerp te veranderen, om haar wat te laten rusten.

Cyber keek even weg en keek daarna weer met een kleine grijns naar haar roze leren halsband. 'Eerlijk gezegd staat die halsband wel bij je, al staat hij niet bepaald voor iets goed hoor. En je lijkt zelf op een poesipoes' zei hij met pretoogjes.
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 8:29

'Tuurlijk haat ik je niet om een domme foute beslissing gevolgd door een even foute en roekeloze daad. Ik hou zelfs van je, zoals je bent. En niet zoals je probeert te zijn voor die clan.' De kater drukte zijn kop tegen de haren en zijn groene kijkers boorden in haar blauwe. Hij likte zachtjes de tranen weg, En Iggy was weer gerustgesteld. Ze was blij dat ze het eerlijk verteld had. 'Zei je nu dat je een vriendin had gemaakt? Wil je graag in de clan blijven? Of niet' Iggy keek de kater aan. Vriendin? "Absoluut geen vriendin. Ze had me alleen maar overgehaald...." Ze keek naar haar poten.

"In de bloodclan heb je nooit vrienden, alleen vijanden." Ze zuchtte. "Niemand snauwt me meer af, maar iedereen sluit me nog steeds buiten."

Cyber keek de gijze kattin grijzend aan. 'Eerlijk gezegd staat die halsband wel bij je, al staat hij niet bepaald voor iets goed hoor. En je lijkt zelf op een poesipoes' Ze zag zijn ogen twinkelen van pret. "Ik een poesiepoes? In je dromen!" Zei ze lachend, en duwde speels tegen de kater aan.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 22:28

"Ik een poesiepoes? In je dromen!" Cyber kreeg een speelse duw van Iggy en keek haar grijnzend aan. 'Ik vind je leuk zoals je bent hoor Iggy' zei hij speels terug 'Poesipoes, rogue of bloodclanpoes.' De stevige kater boog zich over haar en gaf haar een lik over haar oor.

Cyber keek haar aan in haar hemelse blauwe ogen en zijn glimlach veranderde in een meer bezorgde uitdrukking. 'En? wat ga je nu doen? Blijf je bij de Bloodclan?..' de rogue kater draaide zich richting zijn territorium 'Of kom je bij mij, en de drie kits, intrekken?' vroeg hij voorzichtig. Hij wilde niet te gulzig klinken.

-extreem laat, geen inspi, wat ziekjes en straf van mam: geen Warriorcats meer tot in de grote vakantie. (niet dat ik luister dus..) sorry ^^
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 23:19

'Ik vind je leuk zoals je bent hoor Iggy' Zei de kater speels. Iggy voelde dat ze rood werd, en ze was diep gelukkig. Iemand accepteerde haar. 'Poesipoes, rogue of bloodclanpoes.' De kater gaf haar een lik over haar grijze oor.

En? wat ga je nu doen? Blijf je bij de Bloodclan?..' Cyber keek bezorgd. Iggy schudde langzaam haar kop. "Nee, ik weet niet eens of ik nu wel terug wil....." Onzeker keek ze naar de grond. 'Of kom je bij mij, en de drie kits, intrekken?' Het was alsof iemand een wens in vervulling liet gaan. "M-Mag dat?" Vroeg ze, haar blauwe ogen weer oprichtend.
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 13:12

Cyber keek de grijze poes met een grijnsglimlach aan en tikte haar plagend met zijn staart op haar hoofd. En draaide zich om naar het uitzicht van zijn grote territorium 'Je denkt zeker dat mister Wolf Of Territory geen plaats genoeg heeft.' zei de zwart-witte kater met plagend nadenkend vernauwde ogen. 'ik denk dat je hier hier altijd welkom bet Iggy' zei hij dan maar alsof hij net had uitgerekend dat er nog nét genoeg plaats was.
Hij draaide zich weer om naar de poes en raakte even haar neus zachtjes aan met de zijne.

-als je wilt dan kunnen we bijna dit topicje afronden? Zoals je waarschijnlijk wel weet komt er hoogstwaarschijnlijk nog een kater bij de Rogues groep van Cyber, Vulture ofzoiets. En als Iggy dan wel bij Cyber intrekt dan kan zij ook in dat topic reageren waar de groep kennismaakt met die nieuwe vulture? Zeg het maar. Smile
Iggy
Member
LORE
116
Actief

CAT'S PROFILE
Iggy
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimeza 24 mei 2014 - 22:22

'Je denkt zeker dat mister Wolf Of Territory geen plaats genoeg heeft.' Dit deed Iggy blozen, Helemaal toen hij vervolgde; 'ik denk dat je hier hier altijd welkom bent Iggy' Alsof hij voor haar een uitzondering wilde maken. Toen voelde ze zijn neus weer tegen d hare.
"Cyber..."Prevelde ze zachtjes, meer in zichzelf dan tegen de kater.

-Flut
-Laatheid, sorry
-Ik vind het allemaal prima, jij beslist. ^^
Cyber
Member
lau benenkauwer
3305
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 20:41

-Pak dan dat Iggy haar clan verlaat. Dat lijkt me het leukst ^^. Maar pak dan wel dat ze eerst nog ruzie ofzo gaat hebben bij haar bloodclan ofzoiets en dat ze mischien in ruzie met iemand komt? Een eventuele vriend(in) ofzo? En dat Cyber dan komt binnenvallen en zich blazend op die kat stort, ter verdediging van Iggy.  Heeft Iggy zo een vriend(in)?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: I missed you.... [Cyber]   I missed you.... [Cyber] Icon_minitime

I missed you.... [Cyber]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: