|
| Ezz 907 Afwezig
| |
| | | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Hellow you [Forcekit] do 17 apr 2014 - 19:52 | |
| De kleine grijze poes zat al een tijdje te staren naar de bruin met witt apprentice die hier niet thuishoorde. Ze leek net weg te willen gaan, toen ze Forcekit opmerkte. "Hellow you." Het klonk zacht spinnend, en de grijze kitten wist niet echt waarom. Haar emotieloze blauwe oogjes staarden haar aan. "Hallo." Haar stem klonk al even emotieloos, bijna als een robot, alsof ze op automatische piloot stond. Ze sloot haar mondje en staarde weer net zo gevoelloos met haar kille, blauwe oogjes, naar de poes. "This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| | | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Hellow you [Forcekit] vr 18 apr 2014 - 12:52 | |
| "Mag ik vragen hoe je heet?", antwoorde de apprentice. Forcekit knikte en zei: "Natuurlijk." De grijze kitten stond op, liep een beetje dichter naar de wit met bruine apprentice toe en ging weer zitten.
~Van 't zelfde x'D "This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| | | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Hellow you [Forcekit] zo 27 apr 2014 - 18:19 | |
| "Ja. Oke, hoe heet je dan?", antwoordde de apprentice. Op haar gebruikelijke toontje als ze haar naam zei, met een licht glimlachje een ietwat andere blik in haar ogen, antwoordde ze: "Forcekit." er was een klein glimlachje te zien op het gezicht van de apprentice, en Forcekit vroeg zich af wat er zo grappig was. Toch ging ze er niet naar vragen. "Voor mocht je het niet weten of interesseren, ik ben Raspberrypaw," stelde Raspberrypaw zich voor. Forcekit knikte, maar gaf geen antwoord. "En ik ben in de Nursery omdat ik me verveel en ik gewoon .. Erg veel van kittens en de gezelligheid hier hou." En weer gaf ze geen antwoord. Ze bleef gewoon de poes aanstaren met haar kille blauwe ogen. "This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| | | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ~Hellow you [Forcekit] za 3 mei 2014 - 16:36 | |
| "Wie zijn je ouders?", vroeg de poes. Forcekit keek haar aan, recht in haar ogen. Het leek wel alsof haar blauwe blik nog een paar graden verkilde. Maar het grijze poesje gaf geen antwoord, ze bleef gewoon zitten, kijken, met haar gedachten in het verleden.
~Kort
"This passionless girl was like an icicle in the sunshine." - Margaret Deland |
| | | Ezz 907 Afwezig
| |
| | | | | Onderwerp: Re: ~Hellow you [Forcekit] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |