{Ag} A Few Of Them~

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{Ag} A Few Of Them~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cherrypaw.
Member
{Ag} A Few Of Them~ DPKsfdL
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:16

Hey Gast

Met pijn in mijn hart geef ik drie van mijn accountjes weg. Omdt ik geen klik meer met ze voel, en omdat ze inactief worden en ik dat helemaal niet wil. Dit zijn ze:

Willowpaw'
Met pijn in mijn hart... De laatste tijd merk ik dat hij inactiever wordt. Daarom geef ik hem weg. Als warriorname zou hij Willowbreeze gaan krijgen, en hij zal vrij jong Elder worden. Hij zit in de RC. Dit mag je wel aanpassen, maar zijn uiterlijk en karakter liever niet. Hij is een grijze tabby met helderblauwe ogen. Als kitten was hij meestal erg verlegen en stil, maar toen hij Apprentice werd werd hij wat avontuurlijker. Hij is erg streng voor zichzelf en wilt later een goede Warrior worden. Heeft als sibjes Mazelock en Graverobber, die mogen meebeslissen. Graag een Voorbeeldpost, ik ben erg gehecht aan hem.

Emmett
Met hem heb ik echt geen klik meer. Ik had hem voor een paar viltjes ingeschreven, mensen die willen mogen meebeslissen. Hij is een grote tabby kater, karakter mag geheel veranderd worden. Hij is een Rogue.

Zachary
Zachje <3 Nog een ongeboren kitten van Asha. Mijn inspi met hem is verdwenen, daarom geef ik hem weg. Jara mag meebeslissen. Hij is een langharige, bruin met witte kitten. Zijn karakter mag geheel veranderd worden.

Cloverpath
Ughh.. Sorry Jamie D': Ik heb haar aangemaakt omdat ik helemaal verliefd was op de naam & op haar karakter, maar ik kan haar niet actief houden. Gelieve haar familie & innerlijk niet te veranderen. Ze zit in de Riverclan, en is het zusje van Fleckhound. Ze heeft een lange geschiedenis achter de rug en is daardoor een beetje labiel geworden. Ze leeft in har eigen wereldje en haar broer is de enige die echt tot haar door kan dringen. Jamie [Fleckhound] mag meebeslissen.

Dat waren ze wel D;
X

Laatst aangepast door Cherrypaw. op di 1 jul 2014 - 10:42; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 14:50

*Bump*
Glacialvoice
Member
Dιεuw
136
Actief

CAT'S PROFILE
Glacialvoice
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimema 21 apr 2014 - 8:36

//Bump!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimema 21 apr 2014 - 11:50

Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen bijna elke dag hun topics bumpen op de accountmarkt en dit begint echt storend te worden. Bij deze dus een waarschuwing. Wacht minstens een week met bumpen of het team zal het gaan behandelen als Dubbelposts. Geef mensen ook de tijd om te reageren.

Met vriendelijke groet,

Strawberry
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 16:06

*Bump*

Cloverpath is toegevoegd~
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 10:43

Ze moeten nog steeds weg!
Moonkit..
Member
x Maxine x
16
Actief

CAT'S PROFILE
Moonkit..
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 10:56

Hallo, ik heb interesse in Willowpaw, zou ik hem alstublieft mogen overnemen? Smile
Emberspark
Member
{Ag} A Few Of Them~ Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimedi 1 jul 2014 - 19:56

@Maxine; Zou je me misschien een voorbeeldpost kunnen sturen? Ik ben namelijk best gehecht aan hem ;3
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitimevr 4 jul 2014 - 11:10

Oeh nu ik er over nadenk wil ik Willowpaw wel proberen,een kater als uitdaging voor me c: Je weet hoe ik post maar ik zal zowiezo een voorbeeldpost maken :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~   {Ag} A Few Of Them~ Icon_minitime

{Ag} A Few Of Them~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: