Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: {Ag} A Few Of Them~ do 17 apr 2014 - 15:16 | |
| Hey Gast
Met pijn in mijn hart geef ik drie van mijn accountjes weg. Omdt ik geen klik meer met ze voel, en omdat ze inactief worden en ik dat helemaal niet wil. Dit zijn ze:
Willowpaw' Met pijn in mijn hart... De laatste tijd merk ik dat hij inactiever wordt. Daarom geef ik hem weg. Als warriorname zou hij Willowbreeze gaan krijgen, en hij zal vrij jong Elder worden. Hij zit in de RC. Dit mag je wel aanpassen, maar zijn uiterlijk en karakter liever niet. Hij is een grijze tabby met helderblauwe ogen. Als kitten was hij meestal erg verlegen en stil, maar toen hij Apprentice werd werd hij wat avontuurlijker. Hij is erg streng voor zichzelf en wilt later een goede Warrior worden. Heeft als sibjes Mazelock en Graverobber, die mogen meebeslissen. Graag een Voorbeeldpost, ik ben erg gehecht aan hem.
Emmett Met hem heb ik echt geen klik meer. Ik had hem voor een paar viltjes ingeschreven, mensen die willen mogen meebeslissen. Hij is een grote tabby kater, karakter mag geheel veranderd worden. Hij is een Rogue.
Zachary Zachje <3 Nog een ongeboren kitten van Asha. Mijn inspi met hem is verdwenen, daarom geef ik hem weg. Jara mag meebeslissen. Hij is een langharige, bruin met witte kitten. Zijn karakter mag geheel veranderd worden.
Cloverpath Ughh.. Sorry Jamie D': Ik heb haar aangemaakt omdat ik helemaal verliefd was op de naam & op haar karakter, maar ik kan haar niet actief houden. Gelieve haar familie & innerlijk niet te veranderen. Ze zit in de Riverclan, en is het zusje van Fleckhound. Ze heeft een lange geschiedenis achter de rug en is daardoor een beetje labiel geworden. Ze leeft in har eigen wereldje en haar broer is de enige die echt tot haar door kan dringen. Jamie [Fleckhound] mag meebeslissen.
Dat waren ze wel D; X
Laatst aangepast door Cherrypaw. op di 1 jul 2014 - 10:42; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ za 19 apr 2014 - 14:50 | |
| |
|
Dιεuw 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ ma 21 apr 2014 - 8:36 | |
| |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ ma 21 apr 2014 - 11:50 | |
| Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen bijna elke dag hun topics bumpen op de accountmarkt en dit begint echt storend te worden. Bij deze dus een waarschuwing. Wacht minstens een week met bumpen of het team zal het gaan behandelen als Dubbelposts. Geef mensen ook de tijd om te reageren.
Met vriendelijke groet,
Strawberry |
|
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ do 15 mei 2014 - 16:06 | |
| *Bump*
Cloverpath is toegevoegd~ |
|
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ di 1 jul 2014 - 10:43 | |
| Ze moeten nog steeds weg! |
|
x Maxine x 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ di 1 jul 2014 - 10:56 | |
| Hallo, ik heb interesse in Willowpaw, zou ik hem alstublieft mogen overnemen? |
|
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ di 1 jul 2014 - 19:56 | |
| @Maxine; Zou je me misschien een voorbeeldpost kunnen sturen? Ik ben namelijk best gehecht aan hem ;3 |
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ vr 4 jul 2014 - 11:10 | |
| Oeh nu ik er over nadenk wil ik Willowpaw wel proberen,een kater als uitdaging voor me c: Je weet hoe ik post maar ik zal zowiezo een voorbeeldpost maken :3 |
|
| Onderwerp: Re: {Ag} A Few Of Them~ | |
| |
|