| [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. | |
|
7 Actief
| |
| Onderwerp: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. wo 16 apr 2014 - 23:32 | |
| Hoi,er kwam laatst ineens een verhaallijn voor Skywise in me op. Ik zal hem eerst even voorstellen:- Algemeen Skywise:
Ouders: Overleden in tragisch ongeluk. Broers/zussen: Kingfisher en Blackbird Sky: door vachtkleur en obsessie lucht. wise: Wijs, slim. Smell: ···°° Hearing: ····° View: ····· Fighting: ··°°° Knowledge: ····· Hunting: ···°° Speed: ····° Social: ··°°° Power: ···°° Uiterlijk: Skywise is slank gebouwd, heeft een korte, grijs(blauwe) vacht. Groene ogen, zwarte neus & pootkussentjes. Innerlijk: Betweter, geobsedeerd door lucht, bezorgd.
Dat was dus Skywise. En dan nu, *tromgeroffel*, de verhaallijn:
- Verhaallijn:
Ik heb een grote broer en een kleiner zusje voor Skywise nodig. Namen mag je zelf bedenken, ik noem ze nu even Kingfisher (oudere broer), en Blackbird (zusje). Blackbird: Blackbird begint als Blackpaw. Na het ongeluk moeten Kingfisher en Skywise op haar letten, maar omdat Kingfisher het vertikt, moet Skywise het alleen doen. Hij is constant bezorgd en denkt dat haar mentor haar niet goed traint. Blackpaw weet wel beter. Ze heeft een geweldige mentor en lijd een onbezorgd en vreugdevol leventje. Natuurlijk mist ze haar ouders wel, maar niet zo erg als Kingfisher en Skywise. Ze houdt van haar oudste broer en vindt Sky maar een irritante kat, maar zonder hem was ze nu dood geweest. Kingfisher: Na het verlies van zijn ouders zakt hij steeds dieper in een depressie. Hij is er alleen voor zijn zusje en broertje als ze dat echt nodig hebben, maar hij heeft een zeer kort lontje. Als Blackpaw Blackbird wordt, en de zorg van Skywise niet meer nodig heeft, begint ze Kingfisher steeds meer tegen hem op te zetten. Ze liegt veel en heeft een hekel aan katten die haar geen gelijk geven. Eigenlijk ik ze gewoon een verwend mormel. Kingfisher wordt steeds slechter. Tot hij uiteindelijk na een leugen van Blackbird zo boos wordt dat hij uit zijn vel springt en Skywise aanvalt. Dit gebeurt buiten het kamp, voor de ogen van Blackbird. Blackbird schrikt zich kapot. Dit had ze nooit zo bedoeld! Ze sleept Sky naar het kamp, en rent weg. Kingfisher is ook nergens meer te bekennen, Sky heeft de moed al opgegeven, maar als hij helemaal opgeknapt is, gaat hij toch naar ze opzoek. Ondertussen is Kingfisher een echte moordenaar geworden, en heeft hij Blackbird aangevallen. Blackbird heeft een tijdje zwaargewond doorgeleefd, maar toen Skywise haar vond was ze er zo slecht aan toe dat ze bijna niet meer te redden viel. Toch Bracht Skywise haar naar het kamp. Toen ging hij verder zoeken naar Kingfisher, niet wetende dat hij echt een heel andere kat was geworden. Hij vond hem, maar Kingfisher vertikte het mee terug te gaan. Skywise probeert hem over te halen, maar het lukt niet en gaat somber terug naar het kamp. Als hij het nieuws hoort dat Blackbird niet meer bij Riverclan, maar bij Starclan hoort zakt hij heel diep weg. Opgesloten in zijn eigen hoofd wacht hij op goed nieuws. Dat ze toch niet dood is, of dat Kingfisher ineens terugkomt. Maar de tijd verstrijkt, en life goes on. Maar Sky blijft gevangen in zijn eigen hoofd. De rest van de clan is Kingfisher allang vergeten, maar het blijft in het hoofd van Skywise rondspoken. Hij komt terug, hij voelde het. Na een lang tijd wordt Kingfisher in een zeer slechte staat het kamp ingebracht. Even lijkt hij het niet te redden, maar toch red hij het. Skywise en Kingfisher worden heel erg close, en natuurlijk blijft het gemis van hun ouders en zusje groot, ze slepen elkaar er doorheen.
Ik heb dus nodig een oudere broer, naam zelf invullen, leeftijd: ouder dan 18 moons een jonger zusje, naam zelf invullen, leeftijd: apprentice iemand die oudere broer het kamp inbrengt, pas aan het einde nodig, misschien komt dat vanzelf wel. Alles is Riverclan. Uiterlijk maakt me ook niet zo heel veel uit Interesse? Naam kat: Leeftijd: Geslacht: Wat: Waarom: Tips of vragen? laat een reactie achter, ik hoor graag de verbeterpunten, en als er iets onduidelijk is hoor ik dat ook erg graag. Wees niet bang (als je dat sowieso al was), ik bijt niet. Of misschien toch wel… |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. wo 16 apr 2014 - 23:47 | |
| Naam kat: blackbird/paw Leeftijd: 7 and a half moons (als je dat goed vind ;p) Geslacht: poes Wat: zusje Waarom: Euhm..*denkt na* ik wil eens in een verhaal lijn meespelen? xD en misschien wordt ik zo actiever met meer dan alleen Brighty. |
|
| |
Lore & Jojo 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 8:02 | |
| Naam kat: Kingfisher Leeftijd: 18 moons Geslacht: Male Wat: Broer Waarom: O my god de naam Kingfisher! Dat niet alleen, ik vind het leuk om katten met een kort lontje te bespelen. Ik zal hem erg actief houden..... *Puppyoogjes* Is dit uiterlijk mogelijk? K l i k |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 15:54 | |
| @Ace zo zag ik Kingfisher eigenlijks voor me xD |
|
| |
Sara The Second! 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 17:00 | |
| De naam van het zusje/ de broer hoeft toch niet per se zo te blijven? |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 17:03 | |
| @Sara, nee dat hoeft niet. Tenzij je het een geweldige naam vindt natuurlijk. @Ace, yupp, dat uiterlijk is goed.
Laatst aangepast door Skywise op vr 18 apr 2014 - 17:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sara The Second! 55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 17:04 | |
| Okay^^ hier komt een aanmelding c: |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 17 apr 2014 - 17:11 | |
| Naam kat: Icepaw Leeftijd: 8 moons? Geslacht: She-cat Wat: zusje Waarom: Het lijkt me erg leuk en geweldig om mee te doen en Icepaw spookt al een tijdje door mijn hoofd. |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. ma 21 apr 2014 - 18:51 | |
| Ik wacht nog tot morgenavond, (dan is het dinsdag 22 april) en dan ga ik kiezen, ik stuur wel een pm als je bent gekozen. Help dat word moeilijk. |
|
| |
Sara(2) 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. di 22 apr 2014 - 9:28 | |
| Name: Soarpaw- night Gender: She-Cat Rang: Apprentice Wat: Little sister Looks: Zwarte poes met blauwachtige plukken vacht en groenachtige ogen Motivatie: het lijkt me gewoon erg leuk om in een soort prive-verhaallijntje te spelen en Soarpaw lijkt mij gewoon awesome om te spelen c:
Laatst aangepast door Polarstorm op di 22 apr 2014 - 14:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. di 22 apr 2014 - 9:37 | |
| Is ook Ace~ Voor het uiterlijk heb ik een ander plaatje; KLIKEerste plaatje ga ik namelijk later voor Ace gebruiken... Edit: Ik zie nu pas ouder dan 18 moons.... *Facepalm* 20 moons is de leeftijd dan, maar ik ben te lui om dat te veranderen in mijn originele aanmelding.
Laatst aangepast door Thistlepaw op di 22 apr 2014 - 21:20; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sara 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. di 22 apr 2014 - 21:10 | |
| |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. di 22 apr 2014 - 22:35 | |
| in ieder geval Ace/Hannelore voor de broer, en uhm... ik denk dat ik voor het zusje voor, uhm, Cinderfell/Amy ga. Ik Pm morgen (het is al laat nu) voor verdere info. Ik voel me officieel nu... |
|
| |
Lore & Jojo 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. wo 23 apr 2014 - 9:03 | |
| Jeej! Ik maak Kingfisher zo aan! ^^ |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. do 24 apr 2014 - 9:59 | |
| Hier is Kingfisher! Ik heb hem al aangemeld, ga nu zorgen voor het setje. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. vr 25 apr 2014 - 17:36 | |
| Thanks! Ik zal haar zo snel mogelijk aanmaken! |
|
| |
| Onderwerp: Re: [verhaallijn+GZ] Always a happy ending. | |
| |
|
| |
|