Big Give Away !~AG~!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Big Give Away !~AG~!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Frostpaw.
Member
Big Give Away !~AG~! DPKsfdL
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 12:55

Welkom, Gast, in m'n grote Give-Away topic

De titel zegt het zelf al; Er moeten heel wat accountjes weg! 10 om precies te zijn... Ik kan ze gewoon niet meer actief houden... Dus hopelijk worden ze snel overgenomen, zodat ze onder hoede van een nieuwe speler genomen kunnen worden (': Er kunnen er nog wel bijkomen... Hier is het lijstje met wat korte informatie;

ThunderClan:
Acornpaw*
Warriorname wordt Acornfall. Bruine tabby met blauwe ogen van uiterlijk. 6 moons oud. Heeft een flirterig en stoer karakter. Graag zo houden.

RiverClan:
Crystalheart
Crystalheart is een witte poes met zachte grijze vlekken en helder blauwe ogen. Uiterlijk graag behouden, plaatje kan ik eventueel ook nog wel zoeken, de rest mag veranderd worden.

Floodedpaw
Witte poes met één blauw en één bruin oog. Warriorname is Floodedheart. 6 moons oud. Mentor is Spotnose, wordt getraind samen met Whalepaw. Karakter zelf te bepalen.

WindClan:
Maskedpaw
Klik hier voor uitgebreide omschrijving:

ShadowClan:
Drizzlecave
Drizzle is een heel erg nieuwsgierige, bi-poes. Ze is wit en langharig, crusht op Snowdot. 25 moons oud. Graag zo houden. Aan Drizzle ben ik vrij gehecht, dus graag een vb-post.

Burnedpaw
Burned is een ex-SkyClanner. Alles over haar vindt je hier: https://www.warriorcatsnl.com/t12467-burnedsoul-paw Ook aan Burned ben ik best gehecht, graag vb-post & Babs beslist mee.

BloodClan:
Glare
Glare is een poes die houdt van flirten en van gevaar. Ze heeft oranje ogen en is grijs van vacht. De rest mag allemaal aangepast worden.

Aimar
Alles aan hem mag veranderd worden, behalve naam & Clan (hij mag wel Rogue worden)

Kittypet:
Dinamo
Kitten van Sketch en Aragon. Bi-katertje. Nog maar pasgeboren. Tamar en Sacha beslissen mee.

Dat zijn ze voor nu.

Lis x
Terug naar boven Ga naar beneden
Wintertime
Member
37
Actief

CAT'S PROFILE
Wintertime
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:23

Ik zit te twijfelen over Drizzelcave, want ik heb al aardig wat accountjes, maar ze is echt leuk..... Ik denk er nog even over na.
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:46

Oké, dan zal ik ze soort van opzij houden voor je ;D
Fairywren
Member
Viktor
194
Actief

CAT'S PROFILE
Fairywren
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 18:57

Ik ben aan het twijfelen om me aan te melden voor Acornpaw* ik zou graag een nieuw accountje hebben om actief te maken en ik vond hem al altijd super leuk... Ik ben erover aan het denken....
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 17:13

Denk er maar rustig over na ;3
Petalrose
Member
Dani
41
Actief

CAT'S PROFILE
Petalrose
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimewo 16 apr 2014 - 22:57

Ik ben ook een twijfelaar. :s
Ik weet dat ik dit eigenlijk niet zou moet doen, maar ze is zo awesome. =D
Dan ga ik toch voor Burnedpaw. Een voorbeeldpost komt morgen, ik neem aan dat je die vanuit Burned wil?
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 11:12

Dani, Jups ;3
Choppedpaw
Member
Bregje
670
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Choppedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 11:36

Wintertime schreef:
Ik zit te twijfelen over Drizzelcave, want ik heb al aardig wat accountjes, maar ze is echt leuk..... Ik denk er nog even over na.

Drizzle is gewoon geweldig ;D
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 11:38

Bregje, Indd, ik zal die dan wel doorsturen naar de nieuwe speler als ik het ww doorstuur ;3
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:25

Ik ben aan het twijfelen over Masked...
Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 15:30

Ik denk dat ik een bod doe op Drizzlecave...
Ze is gwn super awesome, en ik mag van mezelf weer een accountje. Dus ja, ik doe een bod op haar.
Cinderfell
StarClan
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 17:27

Ik denk voor Masked en voor Dinamo...
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:08

Ik doe ook een bod op Drizzle, ( Razz ) vb komt.
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 18:30

Oké, even een klein overzichtje maken, anders hou ik het zelf niet meer bij xD

Zij die twijfelen
Viktor => Acornpaw*
Hanna => Maskedpaw
Amy => Maskedpaw
Amy => Dinamo

Zij die zeker zijn
Lore => Drizzlecave
Dieuw => Drizzlecave
Dani => Burnedpaw

Dani, Jij was toch zeker, huh? Ik wacht nog even op je voorbeeldpost, en dan zal ik even overleggen met Babs ;3
Er is dus een 'dubbel-bod' gedaan op Drizzlecave. Als jullie je voorbeeldpost geplaatst hebben zal ik even met Bregje overleggen ;3
Zij die twijfelen nemen gerust de tijd om er even over na te denken. Ik hoor nog wel wat van jullie.
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 7:07

Vb Post::

Niet al te goed, maar hopelijk goed genoeg.

Cherrypaw.
Member
Dieuw~
386
Actief

CAT'S PROFILE
Cherrypaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 9:21

Vb post :

Ik heb hem gemaakt op m'n mobiel, dus er kunnen wat spelfoutjes in zitten.
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 9:03

Ik denk dat ik me terugtrek met Drizzlecave, want hoe leuk ik haar ook vind, ik heb al redelijk veel acc.... Veel plezier Dieuw! Smile
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 10:37

Dan gaat Drizzlecave naar Dieuw~!
Ik schoon haar nog even op, en dan stuur ik het ww + verhalenlijn &&stuff op naar Cherrykit (:
Littlerose
Member
48
Actief

CAT'S PROFILE
Littlerose
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 11:25

Mag ik Floodedpaw overnemen? happy wink als je het goed vind happy
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitimema 21 apr 2014 - 11:06

Tuurlijk ;'3 Ik stuur het ww op (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Big Give Away !~AG~!   Big Give Away !~AG~! Icon_minitime

Big Give Away !~AG~!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: