{AG} With pain in my heart...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowdrop
StarClan
{AG} With pain in my heart... Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 10:04

Okay, ik doe dus twee van mijn dierbare acc's weg omdat ik ze gewoon niet actief kan houden. Ik wil dus ook zeggen dat ik ze niet aan gelijk wie zal geven, want ze zijn elk erg dierbaar voor mij. Ik zou het liefste willen dat er een vb post is, maar dat moet niet.

Gullkit - Windclan
{AG} With pain in my heart... 35cfn1g
Met Gull heb ik bar weinig gedaan, karakter en uiterlijk mogen veranderd worden. Het enige waar ik wel streng op ben, is het feit dat het Brokenpaw's enige familie is! Ik ben dus ook een beetje gehecht aan haar, liefst actief houden, zo niet, neem ik haar terug. Ik heb haar overgenomen van Daan, zij mag meebeslissen als ze wil ^^

Als ik zie dat men ze niet actief maakt, neem ik ze terug. Ik ben er gewoon te gehecht aan xD

Bo2-xx

Laatst aangepast door Snowdrop op wo 14 mei 2014 - 21:15; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Nevermind
Member
{AG} With pain in my heart... KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 9:18

//Bump//
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 9:27

Gullkit added~
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 14:55

//Bump//
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimema 21 apr 2014 - 11:13

//Bump//

Niemand?
Strawberry
Member
{AG} With pain in my heart... DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimema 21 apr 2014 - 11:50

Ik zie de laatste tijd steeds meer mensen bijna elke dag hun topics bumpen op de accountmarkt en dit begint echt storend te worden. Bij deze dus een waarschuwing. Wacht minstens een week met bumpen of het team zal het gaan behandelen als Dubbelposts. Geef mensen ook de tijd om te reageren.

Met vriendelijke groet,

Strawberry
Dancingdoe
Member
96
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 16:08

Ik weet niet of dit nog door gaat, maar is Bumblepaw nog beschikbaar?
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 18:09

Dancingdoe schreef:
Ik weet niet of dit nog door gaat, maar is Bumblepaw nog beschikbaar?

Bumble is via pb weg, srry :/ Ik heb het nog maar net beslist, so yeah. Het spijt me :/
Dancingdoe
Member
96
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 21:44

Maakt niet uit.^^ Dan zou ik toch graag Gullkit willen, als dat mag. Heeft ze een warrior naam?
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 21:15

Nee, nog niet. Zou je wat info over jezelf kunnen geven? ^^ Ik wil niet dat ze verstoft ;3
Fawnstep
Member
{AG} With pain in my heart... UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 7:02

Ik zou Gull graag terug willen :3
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:31

Is goed, niks is aan haar veranderd, dus je kan haar zo terugnemen ^^
Fawnstep
Member
{AG} With pain in my heart... UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:32

Wil je 't ww even opnieuw opsturen :"D
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitimedo 15 mei 2014 - 17:49

Opgestuurd ~ ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {AG} With pain in my heart...   {AG} With pain in my heart... Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: