Strange.. - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Strange..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Blacky
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 20:27

Blacky had ook al glazige oogjes. "Zijn er veel clans in het bos?" vroeg ze, maar het klonk een mat en dof. Ze vroeg het alleen om het op een ander onderwerp te brengen. Ze wou niet aan mama denken, niet nadat ze had gezien hoe ze werdt aangevallen. "Ik bedoel als er te veel clans zijn met er regelmatig gevechten zijn toch?" voegde ze er aan toe. Ze keek even een andere kant op, een traan drupte op de grond. Ook al kende ze haar moeder niet super goed, ze hield wel zielsveel van haar. Zoals, naar haar mening, elke kat moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimedo 17 apr 2014 - 20:51

Nimblepaw stak haar poot uit, als tegen dat Blacky bij ze kon komen staan. Al waren het geen clangenoten van haar, en leken ze in het begin een beetje vijandig, ze voelde zich een beetje verantwoordelijk over de drie kittens. Ze hadden geen moeder meer, en ze wist hoe zwaar dat was. Misschien kon ze ze een arm onder hun hart steken door ze laten zien dat zij ook goed terecht was gekomen, zonder moeder.
"Ja," zei ze. "Er zijn vier clans, maar ik weet eigenlijk niet of dat vaak op vechten uitloopt." Ze had wel de spanningen tussen de verschillende clans gemerkt toen de prooien schaarser werden. Dat was nog steeds het geval, maar de spanningen leken al wat minder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 11:38

"O en als antwoord op je vraag, wij rekenen met maanden. En bevalt het bosleven met de bomen en zo?" Antwoorde Blacky. Ze keek naar het bos, het zag er aanlokelijk uit en ze rook de verse prooi. Die was nu terug aan het komen na de strenge winter. "Was het eigenlijk moeilijk te overleven in de winter met alle vier clans die willen eten?" vroeg ze nieuwsgierig, ze herinnerde hoe erg honger zij leed voordat ze Cyber en haar sibelings terug vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 14:57

"Hmm, valt mee, denk ik," zei Nimblepaw bedenkelijk. "Tijdens het strengste gedeelte van de leafbare was ik nog een kitten, dus ik had voorrang bij de voedselvoorraad. Ik had soms wel honger, maar over het algemeen zorgde de clan ervoor dat ik genoeg te eten had." Ze had de warriors soms wel horen klagen over het weinige eten. "Soms is er ook wel gedoe van wie een prooi is, omdat ze net voor of na een grens gevangen zijn. Dan kan er wel eens ruzie ontstaan." Zij had het zelf nog nooit meegemaakt, maar ze had er wel verhalen over gehoord.
"Waar slapen jullie eigenlijk?" vroeg ze vervolgens terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 19:42

"Wij slapen in een hol, dat groot genoeg is voor ons vieren" piepte Lola. "Papa vind vreemde katten enzo niet leuk op zijn territorium, alleen kitten doet hij wel aardig tegen, tenminste voor mij was hij dat wel" piepte ze. De gedachten van de zwart-witte kitten dwaalden af naar de dag dat haar vader haar vond. Ze was toen hongerig, alleen, en uitgeput, ze had bijna twee dagen vol achter elkaar geslapen. Ze vond haar vader aardig. Ze begon steeds meer op hem te lijken, ook al had ze dat niet door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimevr 18 apr 2014 - 20:37

Even slikte Nimblepaw. Hoe zou hun vader dan reageren als hij doorhad dat hij hier was? Hij klonk als een gevaarlijke kater, maar misschien zat er toch ook wat redelijkheid in hem? Hij deed immers aardig tegen kittens. Misschien als hij doorhad dat Nimblepaw goed omging met zijn kittens, dat hij haar zou accepteren? Ze vond de drie erg aardig, en het zou haar leuk lijken hier vaker te komen om ze vaker te zien. Zeker als ze wat ouder waren. Zou hij dat goedkeuren?
"Dat is wel heel lief van hem," zei Nimblepaw respectvol. Ze besloot te vragen wat  haar dwarszat. "Denk je dat jullie vader het zou accepteren dat ik hier ben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 11:24

"Nou... Ik denk dat als wij hem uitleggen dat je hier alleen langs de grens loopt hij je wel met rust zal laten" Antwoorde Blacky twijfelachtig. Ze wist het niet zeker, ook al woonde ze al even bij Cyber, ze wist niet hoe hij zou reageren. "Lola?" ze keek haar zusje aan "wat denkje dat Cyber zal doen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimeza 19 apr 2014 - 20:34

"Als ze buiten het territorium blijft denk ik dat hij niets zal doen, maar ik weet het niet zeker" haar stem werd zachter naarmate ze bij het einde van de zin kwam. Ze wist niet ,eer zo goed wat ze moest zeggen, wat per voorkwam. Het voelde zo raar, niets weten te zeggen. Maar dat zou vast wel vaker gaan gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 10:52

Nimblepaw knikte langzaam. "Jammer," zei ze. "Maar ik snap het wel. Bij de clans wordt er ook niet goed omgegaan met indringers. Je mag er wel komen, en de clankatten zullen je niks aandoen als je beleefd, onderdanig en respectvol bent, maar je bent er op eigen risico." Ze droomde er nog steeds van om op een dag de andere clangebieden te kunnen zien. Soms vond ze het wel jammer dat er een vijandige houding was tussen de clans, dat maakte vriendschappen tussen twee katten van verschillend clans een stuk lastiger. En wat zou er gebeuren als er een relatie ontstond? En ze kittens zouden krijgen? Dat zou toch heel chaotisch worden?
"Ik ken een kat.." begon ze langzaam. "Hij hoorde bij de Shadowclan, maar is vertrokken. Hij was het niet eens met de manier waarop zij leefden. Hij is nu ook een clanloze kat, net als jullie, denk ik. Is er een mogelijkheid dat hij zich bij jullie kan aansluiten?" Het was een gedurfde vraag, en ze verwachtte een nee. Maar ze voelde dat ze het in ieder geval moest proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 16:49

Blacky zuchte even, ze wist niet wat ze moest zeggen. Ook wist ze niet wat Cyber zou zeggen. "Vertel eens wat over hem, hoe hij er uit ziet, hoe hij heet, hoe oud hij is. En natuurlijk kunnen we helemaal niks garanderen maar als hij Cyber's sympatie kan winnen... Misschien... Ik weet het niet" Zei ze toen maar. Ze keek Lola weer aan. "Bevalt het rouge leven hem of heeft hij er moeite mee?" Vroeg ze ook nog. Ze wist niet wat Cyber zou zeggen en ze wist ook niet hoe hij zou reageren.

-Misschien kan Cyber d'r ook in komen. Nou ja... Als ze terug is van vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 20 apr 2014 - 21:54

(Lijkt me leuk!)

Even dacht Nimblepaw na voordat ze begon te vertellen over Vulture. "Zijn naam is Vulture. Hij is lichtbruin en hij is nog geen jaar oud. Hij is pas net uit de Shadowclan gestapt, dus hij heeft nog niet zo veel ervaring met het rogue zijn. Ik heb hem geholpen een slaapplaats te vinden, zodat hij kan schuilen voor het slechte weer." Verder wist ze eigenlijk niet zo veel van hem.. Ze had hem pas net ontmoet, en ze had hem heel erg gemogen. "Misschien kan Cyper hem eens ontmoeten? Als dat veilig is tenminste. Ik wil Vulture niet een gevaarlijke situatie insturen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Lola
Member
Strange.. - Pagina 2 2lvg5qf
Elfje
1065
Actief
They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight

CAT'S PROFILE
Age: 46 ☾
Gender: She-cat ♀
Rank:
Lola
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 13:08

Misschien kon het wel ja, maar niet hier op zijn territorium. Want dat zou wel problemen op leveren, tenminste dat dacht ze. "Als het buiten papa's territorium is, lijkt het me slim. Want ik weet niet wat papa zal doen" piepte ze oprecht. Ze was eigenlijk wel cerbaasd, door wat Nimblepaw voorstelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 manen
Gender:
Rank:
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 15:31

Nimblepaw dacht even na, en knikte daarna instemmend. "Ergens buiten dit gebied zou moeten lukken. Ik weet waar Vulture verblijft, dus misschien kunnen ze eens daar in de buurt afspreken." Ze hoopte dat het een goed einde zou hebben. Dat zou het allemaal vast wat makkelijker maken voor Vulture. "Zouden jullie dat aan jullie vader willen vragen? Dan zorg ik ervoor dat Vulture op het juiste tijdstip op de afgesproken plaats staat." Het leek haar het handigst om de bal bij Cyper te leggen. Hij was de grote speler, dus hem laten bepalen waar en wanneer ze elkaar zouden ontmoeten, leek haar het handigst. Ze hoopte dat ze Cyper zelf ook even kon ontmoeten. Het leek haar heel fijn als hij haar zou mogen, en ze hier wat veiliger kon komen. Dan kon ze deze leuke kittens wat vaker zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Blacky
Member
Strange.. - Pagina 2 DPKsfdL
Hanna :P
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 5 months
Gender:
Rank:
Blacky
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 7:43

"Oke" Antwoorde Blacky "dan ga ik maar, even kijken waar onze grote wolf is." Ze draaide zich om en liep richting de slaapplaats, het hol, on te kijken of ze dat kon afspreken met Cyber. Ze huppelrende vrolijk en zwaaide nog met haar staart als afscheid.

Blacky uit
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Strange..   Strange.. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Strange..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: