We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} do 8 mei 2014 - 11:54
“Nee weet ik niet, geen gevoel van richting, zal zo recht richting jullie camp kunnen lopen in plaats van uit jullie territorium,” miauwde de Bloodclan kater. Thrushdive stak zijn nagels dieper in de grond, oké, dit begon hem echt erg op zijn zenuwen te werken en zijn zelfbeheersing begon hij ook langzaam te verliezen. Hoe langer hij naar de kater keek, hoe erger hij begon te koken, en toen knapte er iets. Thrushdive schoot naar voren en sloeg zijn klauw in het gezicht van de kater. "Zal dit helpen? Of moet ik je dragen?" Snauwde hij.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
CAT'S PROFILE Age: x 58 Moons Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} vr 9 mei 2014 - 19:21
Snowynight voelde zich nerveus worden van het gebekvecht tussen Thrushdive en de bloodclan kater. Haar pels stond lichtjes overeind en haar staart zwiepte regelmatig heen en weer. Wat hadden ze nou aan gewonden in deze tijd van schaarste. Ze stapte dan ook naar voren en blokkeerde Thrushdive met haar staart. "Rustig nou.." mompelde ze hem toe. Hierna richtte ze haar blauwe blik op de Bloodclan kat. Haar hart bonsde in haar keel van nervositeit, aangezien ze wist wat voor een moordmachines deze katten konden zijn. "Als ik je de juiste kant op wijs, zou dat misschien helpen om het territorium rustig te verlaten?" miauwde de poes, haar toon ferm maar toch kon de lichte nervositeit nog steeds wel gehoord worden.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} za 10 mei 2014 - 14:27
Austin Carter Mahone
MMM YEAH
13½ moons | BloodClan | Thrushdive & Snowynight
Austin zijn ogen vingen op dat de haren van de witte kat langzaam omhoog gerezen was. Haar angstgeur duidelijk te ruiken en de blik in haar ogen was compleet gevuld met nervositeit. Waarschijnlijk geen zin om een gevecht met hem te beginnen, aangezien katten van de BloodClan nou niet bepaald bekend stonden als katten die een gevecht zonder verwondingen te geven aan de andere kat zou verlaten. Doordat de hazel-groene geoogde kater even in gedachte was toen hij de witte poes haar houding bestudeerde voelde hij een pijnscheut door zijn snuit gaan waardoor hij luid gromde naar de grijze kater tegenover hem "Zal dit helpen? Of moet ik je dragen?" snauwde hij hem toe. Austin stond net op het punt om hem aan te vallen totdat de witte poes met blauwe ogen ineens tussen hen inkwam, verbaasd keek Austin der aan dat niet verwacht hebbend. "Rustig nou.." hoorde hij haar zacht zeggen tegen de kater van haar Clan. "Als ik je de juiste kant op wijs, zou dat misschien helpen om het territorium rustig te verlaten?" vroeg ze aan hem, hij kon de hoop in haar ogen aflezen en de nervositeit in haar stem horen, desondanks ze probeerde die ferm te laten klinken. Een scheve grijns stond op zijn gezicht toen ze dat zei. “Je bedoeld met ‘ik’ jij alleen dus” zei die en keek de donkergrijze kater even aan om zijn reactie te zien. “Zal wel heel gezellig worden dan, wij samen, alleen” zei die met de nadruk op alleen. Thrushdive in de gaten blijven houden vanuit zijn ooghoeken, zonder twijfel wetend dat deze dit niet toe ging laten staan, wat er ook zou gebeuren.. Hij kon namelijk wel zien dat deze twee een speciale klik hadden en iets voor elkaar voelden, het zou hem niets verbazen als ze nog geen partners waren.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 13 mei 2014 - 17:41
Het was wel vaker moeilijk voor Thrushdive om rustig te blijven. Vooral als het ging om het beschermen van zijn geliefde, in dit geval zijn grote liefde, Snowynight. Na dat Thrushdive zijn klauw naar de kop van de Bloodclan kat had gezwaait kwam Snowynight tussen hun in staan. Thrushdive keek haar vragend aan, terwijl ze zacht zei dat hij rustig moest zijn. Na dat ze dat had gezegd, miauwde ze: "Als ik je de juiste kant op wijs, zou dat misschien helpen om het territorium rustig te verlaten?" Thrushdive keek haar verbaasd aan. Net toen hij wat zou zeggen, was de Bloodclan kater hem voor. “Je bedoeld met ‘ik’ jij alleen dus,” waarna de kater zijn blik op hem wierp. Thrushdive gromde. “Zal wel heel gezellig worden dan, wij samen, alleen.” Thrushdive spande zijn spieren aan, klaar om aan te vallen. Maar dat deed hij niet. Voor Snowynight. "Dát, dacht ik dus niet," miauwde hij, strak naast Snowynight staand.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 13 mei 2014 - 18:01
Snowynight voelde het bloed eventjes uit haar gezicht wegtrekken toen de Bloodclan kater begon te praten en zijn opmerkingen maakte. Huiveringen trokken even door haar sneeuwwitte lichaam heen, maar ze poogde zich te vermannen. Het ging over het beschermen van Thrushdive, ze kon niet terugdeinzen. Toen Thrushdive dus ook weer in de verdediging schoot, keek ze hem aan, smekend om rustig te blijven. "Nee, ik ga wel mee," miauwde Snowynight, haar stem licht huiverig. Maar toch hield de lichte poes haar kin hoog. Ze richtte een voorzichtige glimlach op Thrushdive. "Vertrouw me, ik kan ook prima op mezelf letten," miauwde de poes op een warme toon naar de kater. Het risico dat Thrushdive in een gevecht zou komen was groter dan dat ze dat zelf zou komen, in haar kop. Ze kon altijd nog rennen... En het idee dat Thrushdive iets zou overkomen, dat kon ze niet verkroppen. Liever dat haar dan iets zou overkomen. Stilletjes koesterde ze de hoop dat hij het zou begrijpen.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} do 15 mei 2014 - 18:37
Austin Carter Mahone
MMM YEAH
Hij hoorde de kater grommen naar hem waardoor de cyperse kater hem met een geamuseerde blik in zijn ogen aankeek. "Dát, dacht ik dus niet," sprak Thrushdive tegen hem terwijl hij strak naast zijn partner stond, of in ieder geval, Austin dacht dat ze partners waren. Het zag er namelijk overduidelijk uit. De smekende blik op de sneeuwwitte poes haar gelaat was overduidelijk toen haar lief weer in de verdediging voor haar schoot. "Nee, ik ga wel mee," zei ze tegen de Elite kater met een huivering in haar stem waardoor deze zijn wenkbrauwen in de lucht schoten, niet verwacht dat ze zoveel moed zou hebben. De BloodClan staat nou eenmaal niet bekend om de lieve en fluffy katten die ze hadden in hun Clan. Eerder om katten die een vreemde het liefste gelijk in een klap vermoordde als het zo gemakkelijk zou zijn geweest. “Zal vast gezellig worden.” grijnsde hij breed en scheef naar haar. “Schatje” vervolgde die kort daarna om het der zo oncomfortabel mogelijk te maken. En natuurlijk ook om der grote vriend op te fokken.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} vr 16 mei 2014 - 13:38
Snowynight zei wel te gaan, en Thrushdive voelde zich langzamerhand machteloos worden. Hij wist wel dat hij niet bepalen kon wat Snowynight wel en niet deed. Hij zuchtte en knikte naar haar, hij zou wel achter haar aan gaan, zodat hij haar toch beschermen kon, indien nodig. "Prima," murmelde hij met een lichte grom in zijn stem. “Zal vast gezellig worden.” Waarna de kater er nog sneaky schatje achterna plakte. Thrushdive grauwde. "Als je het maar laat, straatkat," grauwde hij hem dreigend aan kijkend. De kater vermande zich en wende zich tot Snowynight, "doe voorzichtig, en kom alsjeblieft meteen weer terug," miauwde hij zacht, onhoorbaar voor de Bloodclan kater, tenminste, dat hoopte hij. Daarna knikte hij naar Snowynight, en wierp hij een laatste, waarschuwende blik op de kater. Hij trok zich terug in de bosjes, en liep weg.
OOC: Jullie hoeven nu niet op mij te wachten (:
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} vr 16 mei 2014 - 21:43
Snowynight verstarde toen ze zijn woorden hoorde en draaide haar oren naar achter voor een momentje. Haar mondhoeken trokken lichtjes naar beneden in ongenoegen en ongeluk, maar Thrushdive ging wel akkoord. Ongemakkelijk keek ze hem aan en ze boog zich dan ook lichtjes naar voren om hem een kopje te geven, maar Thrushdive was al weggelopen. Ze keek hem zwijgend na en wendde zich toen tot de Bloodclan kat, in de hoop deze zo probleemloos mogelijk het territorium uit te leiden. "Kom mee dan," miauwde de poes, haar toon nog steeds niet zo vast als ze zou willen. Ze wees met haar staart naar de struiken. "Die kant op, jij mag voor gaan." miauwde de Snowynight. Ze zou hem onder geen beding de rug toe keren... Ze vond het vreselijk eng om de Bloodclan kater weg te leiden, maar het was voor haar gevoel beter dan het riskeren van Thrushdive.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} do 22 mei 2014 - 16:14
Austin Carter Mahone
MMM YEAH
Een verbaasde uitdrukking verscheen op het gezicht van de kater toen hij hoorde dat Thrushdive met de witte poes akkoord ging. Verward trok hij een wenkbrauw op maar haalde zijn schouders op terwijl hij de kater nakeek, in de gaten houdend of het geen valstrik was zodat deze hem later kon bespringen. Door deze gedachte had de kater zijn oren ook plat in zijn nek gelegd totdat de witte poes weer zijn aandacht trok door te zeggen dat hij voorop moest lopen. “Hso schat?” zei die op een té zwoele toon tegen haar terwijl er een grijns zijn mondhoeken lichtjes omhoog trok.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} za 24 mei 2014 - 17:08
Waar de grijns van de Bloodclan kater telkens groter werd, gingen de mondhoeken van Snowynight steeds verder naar beneden. Zijn zwoele toon en bijnamen voelden alles behalve vleiend en maakten haar nerveuzer dan dat ze wilde toegeven. Toch probeerde de poes zich te vermannen en slikte ze haar zenuwen zo goed mogelijk weg. "Omdat ik je voor geen haar op mijn pels vertrouw." Miauwde Snowynight. Haar stem was toonloos, om zo weinig mogelijk agressie uit te lokken. "Kom op, voordat onze poten eraf vriezen." Miauwde ze vervolgens iets dwingender. Ze volgde elke beweging van de kater, ze weigerde door hem verrast te worden. Hij mocht dan wel waarschijnlijk sterker zijn, maar ze zou nog wel eens sneller kunnen wezen.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} ma 26 mei 2014 - 18:38
Austin Carter Mahone
MMM YEAH
Een scheve grijns stond op zijn gezicht toen de sneeuwwitte poes dat tegen hem zei. "En hoezo dan wel niet, schoonheid?" vroeg hij aan der terwijl hij der recht aan bleef keken met zijn hazel-groene ogen. "Misschien moet je wat meer 'leven' begon hij en grinnikte even. "Je moet niet zo op je hoede zijn" verklaarde hij, nog steeds met dezelfde irritante uitdrukking op zijn gelaat.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} ma 26 mei 2014 - 18:41
En nog steeds vertrok de kater niet... Had zij weer. "En hoezo dan wel niet, schoonheid?" vroeg hij met z'n priemende blik. Het was duidelijk lastig voor Snowynight om de blik vast te houden. Af en toe schoot haar blik dan ook weg om de omgeving te bekijken. "Misschien moet je wat meer 'leven' begon de kater, waarna hij weer grinnikte. Snowynight voelde haar nekharen even prikken toen hij grinnikte. "Je moet niet zo op je hoede zijn" Vervolgde de kater. Nu had Snowynight er genoeg van.. Ze zette een pas naar voren om wat dwingender over te komen. "Ik zal eraan denken als je het territorium verlaten hebt. Kom op, lopen."
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 27 mei 2014 - 15:24
Zijn hazel-groene ogen namen in zich op hoe de witte poes probeerde om dreigend over te komen door een stap in zijn richting te zetten, niet dat het erg goed werkte maar hij had het niet verwacht aangezien ze nogal nerveus was in zijn buurt. "Ik zal eraan denken als je het territorium verlaten hebt. Kom op, lopen." Miauwde ze op een wat dwingendere toon dan ze daarvoor had gebruikt. Irritatie was duidelijk in haar ogen te zien." "Dames gaan voor" antwoordde hij op haar bevel om te gaan lopen.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 27 mei 2014 - 16:31
Thrushdive keek van uit de struiken naar Snowynight en de Bloodclan kat. Hij kon het gewoon niet, weg gaan en Snowynight met de Bloodclan kat achter laten, daarom had hij de keuze gemaakt in de buurt te blijven. Hij luisterde, en elke keer als Austin woorden als 'schoonheid' zei, rezen zijn nek haren hoger en hoger. Hij voelde trots opborrelen toen Snowynight dwingender werd naar de rood/bruine kater. Maar de kater luisterde niet. Thrushdive bleef waar hij zat, alles nauwkeurig in de gaten houdend, uit de zicht en wind blijvend zodat de twee katten hem niet op zouden merken. Ook maakte hij geen enkele geluid, dus was de kans gewoon heel erg klein dat hij gesnapt zou worden.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 27 mei 2014 - 16:41
Snowynight's staart zwiepte licht nerveus heen en weer terwijl de kater nog steeds niet besloot om te gaan lopen. "Dames gaan voor" Miauwde de kater. Dus nu ineens weer galant? Haar oren draaiden zich weer naar achter. "Zoals ik al zei, indringers gaan voor." Miauwde de poes, steeds gespannener rakend. Ze wilde hier weg, ze had het koud en de bloodclan geur prikte in haar neus. "Kom op nou." Bromde ze erachteraan.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 27 mei 2014 - 22:04
De kater zag hoe gelijk nadat hij zijn woorden had uitgesproken de hare naar achteren draaide, het waarschijnlijk niet eens zijn met zijn woorden. "Zoals ik al zei, indringers gaan voor." sprak ze eigenwijs tegen haar waardoor hij geamuseerd grinnikte toen ze ook nog eens een geïrriteerde "kom op nou" er achter aan bromde. "Ik heb nog nooit van die uitdrukking gehoord, love" sprak hij, expres een zwoele toon op de koosnaam die hij haar gaf leggend.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} di 27 mei 2014 - 22:39
Eindelijk hapte Snowynight, eindeloos geagiteerd door de koosnaampjes en de toontjes die de kater opzette. Ze was sowieso al niet goed met complimentjes maar deze kater overdreef het echt vreselijk. "Noem me niet zo," gromde ze tussen haar tanden door. "Nou goed dan, ik ga voor." Ze wierp een al redelijk kwade blik op de kater en wrong zich toen door de struiken heen, constant over haar schouder kijkend om zeker te zijn dat de kater niks flikte.
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} wo 28 mei 2014 - 16:18
Een grijns speelde over zijn lippen toen hij hoorde hoe ze hem afsnauwde doordat hij constant haar noemde bij koosnaampjes. "Hoezo niet, schat" ging hij expres verder met een nadruk gelegd op de koosnaam. Uiteindelijk besloot ze toch wel voor te gaan waardoor ze haar rug naar hem toekeerde. Hij kon het niet laten gelijk een opmerking te maken, "Lekker kontje heb je daar" zei die terwijl je gewoon kon horen dat er een brede grijns op zijn gezicht geprent was.
Snowynight
StarClan
Babs 1620 Actief
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} wo 28 mei 2014 - 21:01
En bij de volgende suggestieve opmerking had Snowynight het helemaal gehad. Er knapte iets bij haar. Haar nekharen gingen overeind en haar staart werd dikker. "Nu moet jij eens heel goed luisteren," siste de poes, naar hem toe stappende tot haar neus bijna de zijne raakte. "Ik heb het helemaal gehad met jou. Ik heb Thrushdive dan wel weggestuurd zodat hij geen gevaar meer zou lopen, maar mijn eigen leven heb ik veel minder lief. Dus of je loopt nu braaf mee, of je mag antwoorden aan mijn klauwen, want mijn geduld is op."
Onderwerp: Re: Never alone {Thrushdive} vr 6 jun 2014 - 15:27
Al zijn haren stonden recht overeind. Zijn ogen werden feller, zijn nagels waren uit zijn hulsjes, en zijn tanden waren ontbloot. "Hoezo niet, schat," hoorde hij de kater zeggen. Snowynight had toch besloten voor te gaan, iets wat Thrushdive een verkeerde keuze vond. "Lekker kontje heb je daar." Dát ging te ver, en net toen hij bijna de struiken uit wou springen, begon zijn partner te spreken. "Nu moet jij eens heel goed luisteren," begon ze. "Ik heb het helemaal gehad met jou. Ik heb Thrushdive dan wel weggestuurd zodat hij geen gevaar meer zou lopen, maar mijn eigen leven heb ik veel minder lief. Dus of je loopt nu braaf mee, of je mag antwoorden aan mijn klauwen, want mijn geduld is op." Hij kon zijn oren niet geloven, beschermde Snowynight hém? De rollen waren de verkeerde kant op gegaan. Thrushdive wachtte nog even de reactie van de kater af, maar kwam wel dichter bij, geruisloos, stil, en on op merkbaar.