We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: A Feral Soft Angel [Topic Search] zo 13 apr 2014 - 18:03
Topics gezocht!
Hey Gast, Fijn dat je even de moeite hebt genomen om hier een kijkje te nemen! Laat ik het simpel houden, ik zoek topics en eventueel familie voor mijn accounts. Gewoon om lekker actief te blijven ;'3 Als je me wilt bereiken over bijvoorbeeld een topic, gelieve dan een pm naar Softvoice te sturen. Let verder alsjeblieft niet op de titel, puur randomness x'D
Accounts::
Softvoice - Thunderclan - 15,5 moons Een vriendelijke dame met een niet zo'n prettig verleden, hierdoor heeft ze soms in haar slaap huilbuien. Ze is een tikkeltjes verlegen, maar kan in een reflex wel pittige woorden uitspreken. Ze is niet fantastisch in haar (vervelende) emoties te tonen. Gezocht: Topics & Familie
Angelkit - Windclan - 1 moon Een manipulerende kitten met een niet al te vriendelijk karakter. Toch is dit in eerste instantie niet van haar te zeggen. Ze doet zich voor als een schattige onwetende kitten terwijl ze in werkelijkheid andere kittens bedreigt enzovoort. Warriors vragen zich nog wel eens af waarom de meeste kittens met een grote boog om haar heen lopen. Gezocht: Topics & Slachtoffers van het pesten.
Feralcoat - Shadowclan (Nog niet geaccepteerd)- 55 moons Voor de dood van zijn partner was het een vrolijke enthousiaste kater, nu is hij nors en spreekt hij in zinnen vol met sarcasme. Een glimlach bij hem is zeldzaam. Verder heb ik hem nog niet uitgewerkt, dat zal in de rpg gebeuren. Gezocht: Topics & Familie
Moge er vele leuke topic volgen! ;'3 xxx Isali(nde)
Onderwerp: Re: A Feral Soft Angel [Topic Search] zo 13 apr 2014 - 18:41
Misschien dat Softvoice aan Nimblepaw een extra training geeft? Of... Dat ze samen in een sneeuwstorm half verdwaald raken. Eventueel kan een simpele kleine ruzie ook nog x'D Kies maar!