|
|
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:35 | |
| - Lionroar schreef:
- Smokebreath schreef:
- Emma@ Ik wil heus ooit wel partner en kits met hem. Maar ik wil dan de perfecte partner en ik heb er een hekel aan om dingen af te spreken. x'D
-sneaks in- D U S T K I T -runs away- Jou haat ik ook x'D SHOO, ga leren >> x'D --- Mooie tekening Bo :3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:36 | |
| - Tallpaw schreef:
^^ Bregje, Tall! Hoe moet 'ie er uit zien? |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:37 | |
| - Smokebreath schreef:
- Lionroar schreef:
- Smokebreath schreef:
- Emma@ Ik wil heus ooit wel partner en kits met hem. Maar ik wil dan de perfecte partner en ik heb er een hekel aan om dingen af te spreken. x'D
-sneaks in- D U S T K I T -runs away- Jou haat ik ook x'D SHOO, ga leren >> x'D
---
Mooie tekening Bo :3 Tsss, wees blij dat hij nog een kitten is >"D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:38 | |
| Bregje, Ehm.. Kies maar waar je zin in hebt, I don't really mind :3
Linn, hey hey! Tsk, Smoke is been pedo *wijst naar Shippings-topic* |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:38 | |
| Starling zou dolblij zijn als die irritante pluizenbol eindelijk het kamp uit is, dan kan ze rusten, maarrrrrr dan slapen ze in dezelfde Den. *Starling will never be satisfieddddddd* |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:40 | |
| Soof: You are still on my list with Starling, you know that right? :'D Starling will never get rid of him~! NEVAH. Emma: Lol, yes indeed.
|
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:41 | |
| NOOOOOOOOOOOOOOOO D: *uses Daps as shield* Get him away from me ;______________; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:42 | |
| - Starlingpaw schreef:
- NOOOOOOOOOOOOOOOO D: *uses Daps as shield* Get him away from me ;______________;
Dat zie ik op dit moment ZOOO voor me xD Ik dare jullie, maak er een topic van! :') |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:43 | |
| - Tallpaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
- NOOOOOOOOOOOOOOOO D: *uses Daps as shield* Get him away from me ;______________;
Dat zie ik op dit moment ZOOO voor me xD Ik dare jullie, maak er een topic van! :') -ziet een tekening voor zich- Starling holding Dapple when Dust tries to kiss her >> xD OMG LION'S POSTCOUNT IS HAUNTING ME >> 1444 Na de film Divergent kan ik niet meer normaal kijken naar het nummertje vier :-:
Laatst aangepast door Lionroar op di 15 apr 2014 - 19:44; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:44 | |
| - Lionroar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
Dat zie ik op dit moment ZOOO voor me xD Ik dare jullie, maak er een topic van! :') -ziet een tekening voor zich- Starling holding Dapple when Dust tries to kiss her >> xD And then he accidentally kisses Daps (A) |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:44 | |
| - Smokebreath schreef:
- Lionroar schreef:
- Tallpaw schreef:
- Starlingpaw schreef:
Dat zie ik op dit moment ZOOO voor me xD Ik dare jullie, maak er een topic van! :') -ziet een tekening voor zich- Starling holding Dapple when Dust tries to kiss her >> xD And then he accidentally kisses Daps (A) Dust wouldn't mind though xD Daps will :') |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:45 | |
| Goed, vandaag geleerd dat je géén Foxdung moet opleiden tot vakkenvullers, no offence, maar wat een irritante k*t mensen zijn dat --" |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:46 | |
| EIGENLIJK MOET DAT TOPIC ER INDERDAAD KOMEN HAHHAHAHA x'D En dan vlucht Starling het kamp uit en is ze daar hopelijk veilig voor die enge Dust. Maar dan krijgen Daps&Dust een bromance en moet ze terug om Daps weg te slepen x'D |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:47 | |
| - Starlingpaw schreef:
- EIGENLIJK MOET DAT TOPIC ER INDERDAAD KOMEN HAHHAHAHA x'D En dan vlucht Starling het kamp uit en is ze daar hopelijk veilig voor die enge Dust. Maar dan krijgen Daps&Dust een bromance en moet ze terug om Daps weg te slepen x'D
Net een horror film xD Attack of the Dust |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:47 | |
| - Lionroar schreef:
- Starlingpaw schreef:
- EIGENLIJK MOET DAT TOPIC ER INDERDAAD KOMEN HAHHAHAHA x'D En dan vlucht Starling het kamp uit en is ze daar hopelijk veilig voor die enge Dust. Maar dan krijgen Daps&Dust een bromance en moet ze terug om Daps weg te slepen x'D
Net een horror film xD Attack of the Dust Oh god, ik zag plots een Dust met een haaienvin op zn rug, als in Jaws xD En elke keer als ie langs loopt dat ene muziekje xD |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:48 | |
| - Starlingpaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Starlingpaw schreef:
Net een horror film xD Attack of the Dust Oh god, ik zag plots een Dust met een haaienvin op zn rug, als in Jaws xD En elke keer als ie langs loopt dat ene muziekje xD HAHAH en dan als hij dichtbij komt dat hij haar een kus probeert te geven in plaats van bijten en dat Starling Daps dan voor haar gooit xD "TUMTUMTUMTUMTUMTUM" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:49 | |
| - Dustkit schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Starlingpaw schreef:
Net een horror film xD Attack of the Dust Oh god, ik zag plots een Dust met een haaienvin op zn rug, als in Jaws xD En elke keer als ie langs loopt dat ene muziekje xD HAHAH en dan als hij dichtbij komt dat hij haar een kus probeert te geven in plaats van bijten en dat Starling Daps dan voor haar gooit xD "TUMTUMTUMTUMTUMTUM" Dustrise.. The Rise of the Dust is closing in xD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:49 | |
| Ems, Post op ons topiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic (: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:50 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Starlingpaw schreef:
- Lionroar schreef:
- Starlingpaw schreef:
Net een horror film xD Attack of the Dust Oh god, ik zag plots een Dust met een haaienvin op zn rug, als in Jaws xD En elke keer als ie langs loopt dat ene muziekje xD HAHAH en dan als hij dichtbij komt dat hij haar een kus probeert te geven in plaats van bijten en dat Starling Daps dan voor haar gooit xD "TUMTUMTUMTUMTUMTUM" Dustrise.. The Rise of the Dust is closing in xD The REAL reason behind your name xD |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 19:52 | |
| Oii Linn, je moet posten bij Icyrose xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |