|
|
Mattijn 44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:32 | |
| - Shimi schreef:
- Fogforest schreef:
- Ikke wel
okay, maak jij?
Is goed |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:33 | |
| - Wolftail schreef:
- Shrewstar schreef:
- Iemand een topic met Birch, Starling of Quiet? (:
Of als je een Warrior wilt, Shredded? :'D
@Jamie;; Ooh, pretty! (: Is Shrewstar ook goed? xD Had stiekem een topic gemaakt:3 https://www.warriorcatsnl.com/t16792-i-love-you-shrewstar Oude Shrewie moet natuurlijk ook dr pootjes strekken (; Stiekemerd! D: |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:34 | |
| |
|
| |
Jamie~ 23 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:35 | |
| //Hierboven Ik wil wel met Quill ^^ |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:36 | |
| - Shrewstar schreef:
- Wolftail schreef:
- Shrewstar schreef:
- Iemand een topic met Birch, Starling of Quiet? (:
Of als je een Warrior wilt, Shredded? :'D
@Jamie;; Ooh, pretty! (: Is Shrewstar ook goed? xD Had stiekem een topic gemaakt:3 https://www.warriorcatsnl.com/t16792-i-love-you-shrewstar Oude Shrewie moet natuurlijk ook dr pootjes strekken (; Stiekemerd! D: It's a nice suprise, right?:c @Daan, thankyuu<3 Wil je trouwens Toxicpaw warrior maken bij de volgende ceremonie?^^ Ik zou t spijtig vinden dat al Wolf's apprentice's het tot krijger hebben gemaakt, behalve Toxic xD |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:36 | |
| Misschien dat ik een nieuw setje ga bouwen voor Smoke. Eerst plaatjes zoeken. x'D |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:40 | |
| @Chi, helemaal vergeten dat ik d'r had, en m'n inspiratielevel is erg laag, maar zal dit weekend wel eens even kijken hoe of wat. Ga nu eerst nog lekker posten met de acc waar ik wel inspi voor heb <3 |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:41 | |
| Guys why al die topics... Jullie verleiden me zo hard. Great nu voel ik me dubbel zo stom over die vakantiepraktijk want ik had even goed nog kunnen vragen om donderdag nMiddag te gaan en zo nog maar een halve schooldag ipv een volle id zomer vakantie te moeten gaan.... Neem het van mij aan jongens vakantie praktijk is zoveel saaier dan gewone |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:42 | |
| - Quillpaw' schreef:
- //Hierboven
Ik wil wel met Quill ^^ Yayyy! Ik heb nog een open topic waar je kan posten Ik vind topics met meerdere accounts altijd leuk ^^ https://www.warriorcatsnl.com/t16790-een-nieuwe-rivier-open |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:45 | |
| Iemand moet me redden... ik wil echt niet meer :') Ik moet nog een kwartier zitten en ik hoop echt dat ik vanavond relaxed kan paardrijden op m'n dikke Fjordenpaardje <3 |
|
| |
» Chi « 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:47 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Iemand moet me redden... ik wil echt niet meer :')
Ik moet nog een kwartier zitten en ik hoop echt dat ik vanavond relaxed kan paardrijden op m'n dikke Fjordenpaardje <3 Fjord?! God, got to love them. <3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:53 | |
| - Scorpionsting schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik moet nog een kwartier zitten en ik hoop echt dat ik vanavond relaxed kan paardrijden op m'n dikke Fjordenpaardje <3 Fjord?! God, got to love them. <3 Ja dat zeker, leuke beestjes <3 Die van ons heet Zural en is nu ... 8 jaar dacht ik c: - En ze zijn ook zo charmant (Das Zural):
|
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:55 | |
| Geweldige foto :'D
Iem enige tils tegen hooikoorts terwijl ik geen medicatie mee heb en ik op homeopathie werk ? Kk kom zo gek |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:57 | |
| |
|
| |
Daan ♫ 565 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:58 | |
| @Babs, die heb ik ooit gebruikt voor Frostie, maar nu is ie dus weer free :'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:58 | |
| Geen idee, maar ik zou de ava houden die je nu hebt! Deze is echt onwijs opvallend en echt shadowclan-like |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 16:59 | |
| Daan@ Yay~
Eef@ Ja maar ik heb de ik wil alles veranderen kriebels :'D |
|
| |
Chi (: 609 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 17:02 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Scorpionsting schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Ik moet nog een kwartier zitten en ik hoop echt dat ik vanavond relaxed kan paardrijden op m'n dikke Fjordenpaardje <3 Fjord?! God, got to love them. <3 Ja dat zeker, leuke beestjes <3 Die van ons heet Zural en is nu ... 8 jaar dacht ik c:
- En ze zijn ook zo charmant (Das Zural):
dawh, <3 Bij ons op de manege staan er ook twee, beide met een rond buikje, en zijn echt zoo lief~! |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 17:02 | |
| - Smokebreath schreef:
- Daan@ Yay~
Eef@ Ja maar ik heb de ik wil alles veranderen kriebels :'D xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 15 apr 2014 - 17:03 | |
| - Smokebreath schreef:
- Daan@ Yay~
Eef@ Ja maar ik heb de ik wil alles veranderen kriebels :'D Hmm hmm, oke ja dan is een setje veranderen beter dan je haar groen verven ofzo ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|