|
|
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 12:46 | |
| Ik heb zin om setjes te maken, maar ben te lui om een shopje te openen... So... anyone die een setje wil? |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 12:47 | |
| Is er nog iets belangrijks gebeurd in de RiverClan wat ik moet weten? (: Want dadelijk vermeld ik weer iets in mijn post dat helemaal niet klopt xD |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 12:48 | |
| |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 12:51 | |
| - Fogforest schreef:
- Jij ik heb niet zo veel tijd meer. Moet eigenlijk huiswerk maken en mij. Moeder komt bij a thuis.
sorry, maar kan jij straks dan niet? ik heb juist gehoord dat ik op bezoek moet bij mijn oma en die heefd geen pc, en waarschijnlijk pas laat thuis :'3 (geloof me, met mijn geheugen ben ik dat topic al lang vergeten) |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:05 | |
| - Snowdrop schreef:
- Weet er iemand of dit plaatje bezet is? :3
Oh gosh dat katje lijkt mage hard op mijn poesje Tika (RL) xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:07 | |
| - Snowdrop schreef:
- Weet er iemand of dit plaatje bezet is? :3
nietb totn zo ver ik weet ^w^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:09 | |
| @Nele: Omg, ik lief die kleur <333 Je hebt een Snow in je huis xD
@Marieke: Tx ^^
Zop, new ava voor Snow :3 Ik zit te twijfelen of ik een new os zou maken voor haar... :3 |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:10 | |
| Is hier eigenlijk ook maar iemand die meer dan 100-200 woorden post? Want dadelijk kom ik met mijn 600-800 woorden en val ik nogal uit de toon hier xD |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:11 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Is hier eigenlijk ook maar iemand die meer dan 100-200 woorden post? Want dadelijk kom ik met mijn 600-800 woorden en val ik nogal uit de toon hier xD
Die mensen zijn er wel (al hoor ik daar niet echt bij) |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:14 | |
| - Whippaw schreef:
- Riverpaw. schreef:
- Is hier eigenlijk ook maar iemand die meer dan 100-200 woorden post? Want dadelijk kom ik met mijn 600-800 woorden en val ik nogal uit de toon hier xD
Die mensen zijn er wel (al hoor ik daar niet echt bij) Niet dat dat erg is, hoor! Maar ik bedoel maar dat ik niet dadelijk met 600 woorden kom aanzetten en jullie hier dan in paniek raken en ook zoiets willen posten (: Op SSA posten ze namelijk geregeld best veel woorden, maar hier bij WC ligt die druk iets minder hoog (: Wat wel fijn is, maar ik weet niet of ik me er aan kan houden xD Ik heb altijd heel erg de neiging om veel gevoelens en de omgeving goed in mijn post te omschrijven xD |
|
| |
「Maartje」 283 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:18 | |
| FREEDJE!! You're back?? o.o *Hug* |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:18 | |
| - Riverpaw. schreef:
- Whippaw schreef:
- Riverpaw. schreef:
Die mensen zijn er wel (al hoor ik daar niet echt bij) Niet dat dat erg is, hoor! Maar ik bedoel maar dat ik niet dadelijk met 600 woorden kom aanzetten en jullie hier dan in paniek raken en ook zoiets willen posten (: Op SSA posten ze namelijk geregeld best veel woorden, maar hier bij WC ligt die druk iets minder hoog (: Wat wel fijn is, maar ik weet niet of ik me er aan kan houden xD Ik heb altijd heel erg de neiging om veel gevoelens en de omgeving goed in mijn post te omschrijven xD Ik heb juist altijd respect voor mensen die lange posts schrijven, veel specifieke dingen beschrijven enzovoort ;'3 Zelf post ik ook (bijna) altijd wat korter, maar dat komt omdat ik gewoon een lui kind met weinig tijd ben x'D
Laatst aangepast door Softvoice op za 12 apr 2014 - 13:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:19 | |
| Nieuw setje voor Whip... Ik heb zin om met haar te posten c: |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:19 | |
| - Gloriouskit schreef:
- FREEDJE!! You're back?? o.o
*Hug* Yush, I'm back! (: *Hug* Sorry voor het vragen.. maar in welk topic hebben wij ooit samen gespeeld? xD #Softvoice: Dat komt nog wel! ;3 Lange posts lopen op een gegeven moment heel makkelijk als je er van alles in verwerkt (: |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:22 | |
| Soms kan ik lang posten, hoewel mijn langste post iets in de 400 woorden was .-. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:23 | |
| @Freedje: Kan het zijn dat je nog op KE heb gezeten? Anders is het een ander persoon. Ik wilde gewoon ff weten ^^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:23 | |
| @ Riverpaw, tjaa, that's right, ik had laatst een wat langere post (755 woorden) gemaakt en had er ook heel veel plezier in! Eigenlijk moet ik dat gewoon wat vaker doen ;p |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:26 | |
| #Bo: Nog steeds! Ik ben Alexis Vegas, Aiden Conwell, Nate Johnson, Kayne Sphere en Joël Jones daar (:
#Isa: Wel, als wij ooit eens een topic doen samen, kunnen we eens zien of het posten met langere posten gaat (:
#Marieke: De mijne ergens rond de 3.000, maar dat ging toen helemaal nergens meer over, ik had kramp in m'n handen en had daarna geen inspiratie meer xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 13:27 | |
| @Freedje: Heel stiekem ben ik daar Iria >3
@Nele: Omg, she's so pretty <3 Ze lijken idd veel op elkaar :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|