Algemene Onzin Topic - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende
Whippaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 DPKsfdL
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 12:46

Ik heb zin om setjes te maken, maar ben te lui om een shopje te openen... So... anyone die een setje wil?
Terug naar boven Ga naar beneden
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 12:47

Is er nog iets belangrijks gebeurd in de RiverClan wat ik moet weten? (: Want dadelijk vermeld ik weer iets in mijn post dat helemaal niet klopt xD
Snowdrop
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 12:48

Weet er iemand of dit plaatje bezet is? :3
Bitterkit,
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
218
Actief

CAT'S PROFILE
Bitterkit,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 12:51

Fogforest schreef:
Jij ik heb niet zo veel tijd meer. Moet eigenlijk huiswerk maken en mij. Moeder komt bij a thuis.
sorry, maar kan jij straks dan niet? ik heb juist gehoord dat ik op bezoek moet bij mijn oma en die heefd geen pc, en waarschijnlijk pas laat thuis :'3 (geloof me, met mijn geheugen ben ik dat topic al lang vergeten)
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:05

Snowdrop schreef:

Oh gosh dat katje lijkt mage hard op mijn poesje Tika (RL) xD
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:07

Snowdrop schreef:

nietb totn zo ver ik weet ^w^
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:09

@Nele: Omg, ik lief die kleur <333 Je hebt een Snow in je huis xD

@Marieke: Tx ^^

Zop, new ava voor Snow :3 Ik zit te twijfelen of ik een new os zou maken voor haar... :3
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:10

Is hier eigenlijk ook maar iemand die meer dan 100-200 woorden post? Want dadelijk kom ik met mijn 600-800 woorden en val ik nogal uit de toon hier xD
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:11

Riverpaw. schreef:
Is hier eigenlijk ook maar iemand die meer dan 100-200 woorden post? Want dadelijk kom ik met mijn 600-800 woorden en val ik nogal uit de toon hier xD

Die mensen zijn er wel (al hoor ik daar niet echt bij)
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:14

Whippaw schreef:
Riverpaw. schreef:

Niet dat dat erg is, hoor! Maar ik bedoel maar dat ik niet dadelijk met 600 woorden kom aanzetten en jullie hier dan in paniek raken en ook zoiets willen posten (: Op SSA posten ze namelijk geregeld best veel woorden, maar hier bij WC ligt die druk iets minder hoog (: Wat wel fijn is, maar ik weet niet of ik me er aan kan houden xD Ik heb altijd heel erg de neiging om veel gevoelens en de omgeving goed in mijn post te omschrijven xD
Gloriousnight
Member
「Maartje」
283
Actief

CAT'S PROFILE
Gloriousnight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:18

FREEDJE!! You're back?? o.o
*Hug*
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:18

Riverpaw. schreef:
Whippaw schreef:
Riverpaw. schreef:

Niet dat dat erg is, hoor! Maar ik bedoel maar dat ik niet dadelijk met 600 woorden kom aanzetten en jullie hier dan in paniek raken en ook zoiets willen posten (: Op SSA posten ze namelijk geregeld best veel woorden, maar hier bij WC ligt die druk iets minder hoog (: Wat wel fijn is, maar ik weet niet of ik me er aan kan houden xD Ik heb altijd heel erg de neiging om veel gevoelens en de omgeving goed in mijn post te omschrijven xD

Ik heb juist altijd respect voor mensen die lange posts schrijven, veel specifieke dingen beschrijven enzovoort ;'3
Zelf post ik ook (bijna) altijd wat korter, maar dat komt omdat ik gewoon een lui kind met weinig tijd ben x'D

Laatst aangepast door Softvoice op za 12 apr 2014 - 13:19; in totaal 1 keer bewerkt
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:19

Nieuw setje voor Whip... Ik heb zin om met haar te posten c:
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:19

Gloriouskit schreef:
FREEDJE!! You're back?? o.o
*Hug*

Yush, I'm back! (: *Hug*

Sorry voor het vragen.. maar in welk topic hebben wij ooit samen gespeeld? xD

#Softvoice: Dat komt nog wel! ;3 Lange posts lopen op een gegeven moment heel makkelijk als je er van alles in verwerkt (:
Whippaw
Member
Marieke
638
Actief

CAT'S PROFILE
Whippaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:22

Soms kan ik lang posten, hoewel mijn langste post iets in de 400 woorden was .-.
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:23

@Freedje: Kan het zijn dat je nog op KE heb gezeten? Anders is het een ander persoon. Ik wilde gewoon ff weten ^^
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:23

@ Riverpaw, tjaa, that's right, ik had laatst een wat langere post (755 woorden) gemaakt en had er ook heel veel plezier in! Eigenlijk moet ik dat gewoon wat vaker doen ;p
Riverpaw.
Member
~L
498
Actief

CAT'S PROFILE
Riverpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:26

#Bo: Nog steeds! Ik ben Alexis Vegas, Aiden Conwell, Nate Johnson, Kayne Sphere en Joël Jones daar (:

#Isa: Wel, als wij ooit eens een topic doen samen, kunnen we eens zien of het posten met langere posten gaat (:

#Marieke: De mijne ergens rond de 3.000, maar dat ging toen helemaal nergens meer over, ik had kramp in m'n handen en had daarna geen inspiratie meer xD
Sagepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Ezgif.com-crop4f1ad9507840b8bc
Nelson
626
Actief
"We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."

CAT'S PROFILE
Rank:
Sagepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:26

Snowdrop schreef:
@Nele: Omg, ik lief die kleur <333 Je hebt een Snow in je huis xD

@Marieke: Tx ^^

Zop, new ava voor Snow :3 Ik zit te twijfelen of ik een new os zou maken voor haar... :3

Haha ik ook ;D Zie je de gelijkenis? >3
Algemene Onzin Topic - Pagina 4 2wqa8sp
Misschien is ze een beetje lichter grijs dan de kat van het plaatje maar dat is dan ook gewoon een donkere foto ^^
Snowdrop
StarClan
The A Doc
2733
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 13:27

@Freedje: Heel stiekem ben ik daar Iria >3

@Nele: Omg, she's so pretty <3 Ze lijken idd veel op elkaar :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 4 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 50Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 27 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: