|
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:03 | |
| @Soof; Sorryyyy ik ben gewoon teeee luuuuiii xD Misschien straks, maar nu niet x'D |
|
| |
5 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:03 | |
| |
|
| |
Sara 68 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:04 | |
| Ik ben net klaar met eten, ik ga de Topics schrijven ^^ je krijgt zo pm binnen
@freedje, sorry heb ik niet :c |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:08 | |
| #Sara: Geen probleem! |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:13 | |
| @Freedje, zou je het erg vinden als ik morgen het topic open? Méh ben inspiratieloos D; |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:14 | |
| #Nele: Nee hoor, open het topic maar wanneer jij daar zin en inspiratie voor hebt |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:17 | |
| Oke c': Heb dus nog nooit een kat bijna laten verdrinken xD Wat zijn mijn topics zo spannend *sarcasme* |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:47 | |
| |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 18:48 | |
| - Fisheye schreef:
- I'm lazy .-.
+1 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:09 | |
| |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:18 | |
| #Nele: Ik geef je anders voldoende om te posten hoor, beloofd -- Oké, eerst ga ik Farm Heroes spelen.. en dan ga ik zien wat ik nog kan doen qua posten ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:46 | |
| Ik denk dat ik moet stoppen met vragen of mensen me willen helpen met het maken van een Homestuck roleplay forum aangezien er toch bijna niemand op reageert en de mensen die er op reageren zeggen dat ze me niet kunnen helpen omdat ze Homestuck niet (goed (genoeg)) kennen... |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:48 | |
| #Marieke: Ik ken het ook niet nee, helaas D:
--
Oké, bij Farm Heroes is Candy Crush nog bijgekomen. Daarna ga ik écht zien wat ik nog kan doen op ander fora xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:55 | |
| @Freed, niet erg ^^ (maar ik baal wel een beetje dat ik maar een paar Homestucks (mensen die Homestuck leuk vinden) ken..) |
|
| |
~L 498 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 19:57 | |
| #Marieke: Dat is idd jammer D: -- En ik kan maar niet voorbij level 29 geraken op Candy Crush |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 20:00 | |
| BloodClan ceremonie maken lalala :') |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 20:04 | |
| Veel plezier Bo :3
---
Ik heb veel te veel lol met die twitter, echt waar. x'D Zit nu te spelen met de gedachte over een Tumblr. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 20:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Veel plezier Bo :3
---
Ik heb veel te veel lol met die twitter, echt waar. x'D Zit nu te spelen met de gedachte over een Tumblr. OwO |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 20:08 | |
| Vandaag ging weer goed. (A) Op een gegeven moment kwamen we in een bos en moesten we aanwijzingen vinden door onze hond te laten speuren. Ik zeg een keer 'Orva zoek' en hij vind gelijk alle eetbare dingen die ze hadden verstopt. xD Good dog~ |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 12 apr 2014 - 20:12 | |
| - Littlestream schreef:
Vandaag ging weer goed. (A) Op een gegeven moment kwamen we in een bos en moesten we aanwijzingen vinden door onze hond te laten speuren. Ik zeg een keer 'Orva zoek' en hij vind gelijk alle eetbare dingen die ze hadden verstopt. xD Good dog~ Ooh, so cute <3 *wou dat onze hond dat zou kunnen* Maar ja, Lenco kan amper ruiken en zien x'D Ligt er een snoepje vlak voor z'n neus, vind 'ie het nog niet x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|