|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] do 15 mei 2014 - 22:46 | |
| De kater wou blijkbaar nog een vraag stellen, en Flow keek met vragende ogen naar de kater. Toen hij echter de vraag 'wie' stelde voelde ze haar hart stevig kloppen. Ze zuchtte met een trillerige stem, ze zou het ooit moeten vertellen.. "W-warpaw... E-en P-Patchpaw.." Mauwde ze zachtjes, ze wist de eerste keer nog wel hoe bang ze wel niet was... De kater zwoor haar iets aan te doen, en nu zworen ze Quiet iets aan te doen... Dat kon ze niet laten gebeuren... Ze was al een keer bijna verdronken om haar te redden, ze wou niet nog een keer zo'n angstig moment meemaken.
|
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] do 15 mei 2014 - 22:50 | |
| De kater knikte haar bemoedigend toe, en hoorde hoe ze toen eindelijk antwoord gaf op de vraag. Patchpaw en Warpaw, die namen kende hij niet, maar een ding was zeker, hij had nooit meer een excuus nodig om ze aan te vallen als hij ze dan eindelijk zou ontmoeten. "Heb je hierover al tegen je vader gepraat?" Vroeg hij uiteindelijk, nadat hij de rust weer had gevonden. "Vaders weten vaak hoe je hiermee om moet gaan,"
|
| | | Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] do 15 mei 2014 - 22:59 | |
| De kater vroeg of ze het al met haar vader erover heeft gehad, en ze schudde zachtjes nee. "Z-ze z-zullen Q-Q-Quiet i-iets a-a-aandoen!" Piepte ze angstig, als een bange kitten. Qua uiterlijk zag ze er dan ook zo uit, maar mentaal niet. Het zat ook niet mee in haar leven.. Hadden anderen het ook zo moeilijk?
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] do 15 mei 2014 - 23:15 | |
| Hij knikte toen ze hem antwoordde, ja, daar zat inderdaad wat in. Dus sloeg hij zijn staart maar weer om haar heen, en zuchtte, wat een lastige situatie. "Ik snap het, maar, als je vader nou ook eens goed op Quiet, zoals je zegt, let?" Hij keek haar aan, met een vragende blik in zijn ogen, "Hoe ziet Quiet er trouwens uit?"
|
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] vr 16 mei 2014 - 19:01 | |
| "Ik snap het, maar, als je vader nou ook eens goed op Quiet, zoals je zegt, let?" Ze schudde haar kopje, dat zou Quiet niet eens willen, ze mag haar vader niet eens! "Hoe ziet Quiet er trouwens uit?" Het zou vast geen kwaad kunnen... "L-l-langharig... M-met g-g-groeinige o-o-ogen en c-c-calic-c-o vacht m-m-met w-w-wit." sprak ze uit, Ze hoopte ergens dat ze ooit goed zou praten, echte goede gesprekken kon voeren! Ze keek echter voor een moment naar de hemel boven hem, die ondertussen een oranje gloed kreeg. Paniekerig keek ze naar de kater. "W-we m-m-moeten d-d-denk ik g-g-gaan... S-sharing t-t-ongues b-begint bijna... Z-zie ik j-je h-hier v-volgende m-maan w-w-weer?" vroeg ze met smekende ogen. Ze had graag langer willen blijven, maar ze wist dat Quiet of haar moeder zich zorgen gingen maken.
OOC: Hierna nieuw topic met minder stotterende Flow? >3
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] vr 16 mei 2014 - 21:22 | |
| Hij knikte toen de poes hem zei hoe haar zusje eruit zag, in zijn hoofd prenten en niet aanvallen, wel mee praten. Dat was de message in zijn hoofd op het moment, waardoor hij even niet nadacht en knikte. "Wacht wat zei je?" Zei hij echter meteen daarna, "Ik denk dat het beter is dat we wachten tot Starclan besluit dat we elkaar moeten ontmoeten, dan hebben we ook het minste kans dat die pesters erachter komen dat ik besta," Mauwde hij, hij wilde niet zomaar afspreken voor 'de volgende keer'. Misschien kwam die er zelfs niet. "Hou je taai, als je mijn hulp nodig hebt, ik zwem elke avond in de rivier dichtbij de brug oke?" Hij keek haar aan, en knikte toen, dat begreep ze vast wel.
|
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] zo 18 mei 2014 - 0:14 | |
| Ze luisterde rustig naar de woorden van Tallpaw, en knikte daarom kalmpjes. Ze zou nu weer wegmoeten naar de pesters, ze keek nog een keer naar de kater voordat ze opstapte. Misschien was dit wel de laatste keer dat ze de kater zag... Ze streek nog een keer met haar vacht langs de zijne -vriendschappelijk!- en murmelde: "b-b-bedankt..." Waarna ze wegliep van de kater, richting RiverClan gebied en nog een keer met haar gele ogen naar de kater keek. Ze was het nu tenminste kwijt, en er zouden geen consequenties aan komen!
|
| |
| Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] zo 18 mei 2014 - 9:22 | |
| De kater zuchtte opgelucht toen ze het begreep, en streek haar toen nog een keer met zijn staart over haar rug. Een bemoedigend knikje werd haar toegeworpen, en de altijd joviale grijns kwam in antwoord op het bedankje. "Graag gedaan, en je weet me te vinden he?" De kater keek nog even hoe de poes langzaam uit het zicht verdween, en draaide zichzelf toen ook om. Glad he could help.
|
| | | | Onderwerp: Re: I'm scared... [T allpaw] | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |