|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: I wasn't frozen {GZ} di 8 apr 2014 - 21:16 | |
| Hey Gast! Hey Gast! Ik zoek een aantal dingen voor Frostpaw, en haar geschiedenis speelt wel een belangrijke rol. Hij bestaat uit een aantal delen; - De geboorte:
Frostkit kreeg haar naam niet door haar ijzige karakter, maar door haar ijsblauwe ogen. Als jonge kitten was ze zelfs altijd erg vrolijk en opgewekt. Ze had nog 1 sibling, Daisykit. Het was een poesje met net dezelfde vachtkleur als zij, enkel had zij bruine oogjes. Ze waren niet zo erg close, want Fro ging vooral om met hun moeder -Minnowstream- en Daisy met hun vader -Frozenfur-. Het kittentje kon het helemaal niet vinden met haar vader, en had zelf een beetje het gevoel van haat in zijn buurt.
- De dood:
Op een dag waren hun ouders gaan wandelen buiten het camp, en de kit vond dat ze nu al wel erg lang weg waren. Zo stil als ze kon sloop ze het territory in en volgde de bekende geur van haar moeder. De geur leidde haar naar een riviertje, waar ze achter wat struiken verscholen bleef zitten. Ze zag hoe haar ouders vochten tegen 2 katten van een andere Clan. Plots wierp een van de katten haar moeder in de rivier en verstijfd van angst bleef de kitten zitten. Dit kon niet waar zijn! Ze droomde, toch..? Haar vader leek even kwaad en verdrietig als zij was, en met een vreselijke woedeaanval vermoorde hij de 2 andere katten. Het werd haar allemaal wat teveel, en Frostkit viel flauw.
- Een vervanger:
Op haar 3 moons was ze haar moeder al verloren… Ze moest nu dus een pleegmoeder aangewezen krijgen, besefte ze. Haar vader had haar gevonden en had haar terug naar het camp gedragen, waar ze in haar nest nog wat had geslapen. Wanneer de kit haar ogen terug opende, zat er een rare poes bij haar, in het nest. Haar vader zat naast die poes, en vertelde haar dat deze poes haar nieuwe moeder zou worden. Hadden ze een relatie? Daarover wist ze niets. Ze wist alleen dat dit beest haar nieuwe ..moeder.. zou gaan worden. De poes haar naam was Brokensoul, wist Frozenfur haar te vertellen. Zo begon ze aan een nieuw hoofdstuk in haar leven…
- Op weg naar het heden:
Het begon Fro stilaan meer en meer op te vallen hoe close haar nieuwe ‘moeder’ en haar vader waren, en dat begon ze best wel verdacht te vinden. Ze was intussen al 5 moons, en zou dus bijna Apprentice gaan worden. Het leven zonder Minnowstream was nog moeilijker dan ze verwacht had, en dat was dus héél moeilijk! Elke dag huilde ze, was ze kwaad, moest ze haar gevoelens kunnen uiten. Daar kon Brokensoul geen weg mee, en steeds opnieuw gaf ze haar straf, en na een tijdje liepen die straffen uit de hand. Daisykit kon veel beter omgaan met het verlies van hun moeder, omdat hun band minder sterk was. Ze kon dus ook beter om met Broken, omdat zij net zo’n gemeen karakter had als hun vader. De straffen telden dus niet voor Daisy, enkel voor haar… Ze werden na een tijd zelfs zo erg, dat de Queen haar kit ging verwonden. Ze krabde haar, en beet haar. Ze kreeg een aantal littekens in haar staart door de tanden van haar moeder, en eentje onder haar rechteroog (deze is niet zo goed zichtbaar aangezien haar vacht er terug is over gegroeid). Het leven werd steeds zwaarder en zwaarder, en haar vader deed er niets aan. Frostpaw was pas Apprentice, toen haar moeder, Brokensoul, haar mentor vermoordde. Zij was de enige die dit wist, en hield dit ook geheim uit angst voor Broken. Ze trok er steeds vaker zelf op uit, om van het leven te kunnen genieten, en om weg te kunnen zijn van alle angst en al het verdriet van het camp. Ondertussen hoopt ze nog steeds dat ze op een dag het camp in wandelt, en haar ‘moeder’ daar dood op de grond ligt…
Dit gezegd-zijnde, kunnen we over naar de 'verhalenlijn'. - Verhalenlijn:
Met een zucht draafde Frostpaw weer in de richting van het camp. Ze was even gaan rennen, om alle frustratie van haar af te gooien. Maar nu herbegon de ellende, zoals gewoonlijk… Ze had onderweg besloten om bij haar moeder vandaan te blijven, ze had echt geen zin om naar haar toe te gaan. Ze was er een tijdje geleden namelijk achtergekomen dat Brokensoul en haar vader een relatie hadden, al van voor Broken haar nieuwe ‘moeder’ werd. Ze was razend kwaad, en ging nu elke dag het territory in om alle woede van zich af te lopen. Maar deze keer voelde het anders dan anders. Ze had een raar gevoel in haar maag, dat ze anders niet had. Fro voelde gewoon dat er iets te gebeuren stond, ook al wist ze niet juist wàt het was. Het waren nog wel een aantal vossenlengtes, en dan zou ze alweer zicht hebben op de ingang. Ook de geur van de lucht was deze keer anders, het rook… naar dood. Net zoals het rook toen haar moeder stierf, maar deze keer leken haar hersenen er minder moeite mee te hebben. Voorzichtig volgde ze de geur, toen ze plots achter een struik het lijk van Brokensoul zag liggen. Het zag ernaar uit dat ze vermoord was… Ze besloot het voor zich te houden, anders was er wel een grote kans dat ze haar van deze moord gingen verdenken.
Dus, nu kan ik eindelijk right-to-the-point komen. Ik zoek namelijk een aantal dingen, zoals ik al zei. Hieronder vind je de 'dingen' die ik zoek voor Frostpaw, met de gewenste voorwaarden eronder. Daisypaw - Zus van Frost & dus even oud - Houdt van Frozen en Broken, treurt niet echt om Minnow - ShadowClan - Lievelingetje van Broken & Frozen
Frozenfur - Vader van Daisy en Frost - Partner van Broken (weten Daisy en Frost niet) - Treurt vanbinnen om Minnow - Gemeen karakter - Staat achter Broken - ShadowClan
Brokensoul - Pleegmoeder van Daisy en Frost - Partner van Frozen (weten Daisy en Frost niet) - Had een hekel aan Minnow - Gemeen karakter - Haat & verwond Frost - ShadowClan Alles over Frostpaw kan je vinden in haar voorsteltopic: Voorsteltopic FrostpawDuuus, meld je maar aan (: Topics zijn natuurlijk ook altijd welkom :3 Lis x |
| | | Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 8 apr 2014 - 21:20 | |
| Oeh,ik ga me aanmelden voor Daisypaw c:
>GENERAL< Name:Daisypaw Past Name's:Daisykit Future Name's: Daisyleaf//Daisystar? Rank: Apprentice Future Rank's: Warrior,Queen,{Med.Cat Apprentice?},{Med.Cat?},{Deputy?},{Leader?} Age: 6 moons Gender: Female Clan: ShadowClan
>INSIDE<
Daisypaw weet niks van waar haar vader in staat is. Ze rouwt maar een kleine tijdje over haar moeder en geeft best wel wat aandacht aan haar zusje. Daisypaw is verder een rustige poes die slim en kalm is. Daisy is ook erg koppig en volhoudend. Als ze iets wilt gaat ze ervoor. Daisy trekt haar mond open als het moet maar vermoorden doet ze niet. Als ze boos is durft ze wel haar nagels over je heen te halen,maar verder niks.
>OUTSIDE<
Fur: Short Eyes: Bleu Nose and pawpads: Pink Build: Sterke poes,haar spieren zijn dan ook zichtbaar.
Foto's:
>CLAN INFORMATION<
Leader: Shrewstar Deputy: Innerghost Medicine Cat: Littlestream Med.Cat apprentice: Frostpaw Mother: Minnowstream Father: Frostfur Sibling's: Frostpaw Partner:~ Friends:~
>SKILS<
Smell: *** Hearing: ***** View: **** Fighting: ***** Knowledge: **** Hunting: **** Speed: ***** Social: **** Power: ****
>ME< Name: Amy Bekendste Accounts: Cinderfell,Spottedleap,... Age: 13 RPG-ervaring: Bijna 2 jaar denk ik. Motivatie: Daisy is de naam van mijn lievelings pony op de manege en ik wou al eerder een accje met die naam maken. Dit biedt me dan de kans om haar dan te kunnen bespelen. Daisy heeft een mooiebetekenis en die naam vind ik dan ook weer erg mooi. Ook is de verhalenlijn van Frostpaw en al die gebeurtenissen echt geweldig!
Laatst aangepast door Cinderfell op wo 9 apr 2014 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 8 apr 2014 - 21:52 | |
| Als je nog vrienden zoekt ^^ Hierzo *steekt hand op* Tall wil er wel een zijn ;D |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 10:09 | |
| AA, bedankt voor de aanmelding (: Ems, Tall is already a friend >3 *in haar ogen xD* Doen we -na het huidige topic- nog een topic, dus al meer 'toekomst gericht'? (: |
| | | A friend in the dark ♥ 252 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 10:23 | |
| Ik ben zo aan het dubben of ik me wel of niet ga aanmelden.
Dus, als ik tijd heb kan hier een aanmelding komen x3 |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 10:29 | |
| een topicje Frost x Bitter? |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 12:19 | |
| Ik ga vanmiddag een aanmelding in elkaar flansen voor brokensoul~ |
| | | Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 14:55 | |
| Dit is mijn kans om mijn ideale karakter te bespelen, dus ik ga een aanmelding maken!
Wat voor kat is Frost? |
| | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 15:46 | |
| Brokensoul
AlgemeenNaam: Brokensoul Vorige namen: Brokenkit, Brokenpaw Volgende namen: Brokenstar?, ??? Geslacht: Poes Leeftijd: 24 moons (?) Clan: Shadowclan
Banden Moeder: Fallenangel (NPC) Vader: Powerlost (NPC) Broers: Greenkit (NPC)† Zussen: / Overige familie: ???
Vrienden: / Vijanden: Fallenangel (NPC), Powerlost(NPC), Frostpaw Crush: / Partner: Frozenfur Kittens: (pleeg) Frostkit(~paw), Daisykit(~paw)
Geschiedenis Fallenangel was een haatdragende poes, die vriendelijk overkwam naar de meeste katten maar een hekel had aan kittens. Ze werd "verliefd" op een zwakke kater, gemakkelijk manipuleerbaar. De poes probeerde hem te verleiden en voor haar eigen gemak te gebruiken. Maar dan bleek dat ze zwanger was van hem. Fallenangel heeft er veel aan gedaan om de kittens kwijt te raken, maar uiteindelijk kwamen ze toch gezond ter wereld. Twee kittens: Brokenkit en Greenkit. Bij de geboorte brak Fallenangel een poes; vandaar de naam Brokenkit voor de eerstgeborene. Greenkit dankte zijn naam aan het enige groene plekje in het nest van de moeder waar hij meteen toen hij geboren was naartoe kroop. Alles ging een tijdje goed, naar de buitenwereld toe. Brokenkit en Greenkit mochten voor het eerst de nursery uit, en werden meteen nieuwsgierig naar alles; Grenekit sleepte Brokenkit mee de buitenwereld in. Uit het camp. Daar werden ze gevonden door een warrior, die hen terugbracht naar het camp. En toen begonnen de mishandelingen; Niets konden ze goed doen en voor het minste werden ze gebeten, gekrabt of gewoon gekleineerd. Langzaam werden de eens zo vrolijke kittens stiller, kwamen ze amper buiten en zaten ze binnen de nursery in een klein hoekje te huilen. De vader deed r niets aan, hij was te zwak om tegen Fallenangel in te gaan. Uiteindelijk werd het zo erg dat Greenkit het camp uit sloop. De volgende dag werd hij dood teruggevonden. Doodsoorzaak: doodsbesjes. Brokenkit bleef alleen achter op 5 moons. Ze begint wrok te koesteren wegens haar moeder, en haar vader omdat die nooit iets doet. Ze begint dingen terug te zeggen, haar moeder te krabben. Dan komt de grote dag: hun apprentice ceremonie. Hun moeder is bijna aan het janken van geluk: eindelijk dat kleine ettertje kwijt! Maar daar heeft ze pech. Brokenpaw krijgt namelijk haar moeder, Fallenangel als mentor. Alsof de clanleader niets gemerkt had, wat waarschijnlijk ook zo was. Brokenpaw begon steeds meer op haar moeder te lijken van karakter, met het enige punt dat ze een zwak had voor kittens. Uiteindelijk word Brokenpaw warrior; haar apprentice-tijd is verder zonder al te erge verwondingen verlopen. natuurlijk met de nodige bijten en krabben van haar moeder. Haar warriornaam word Brokensoul. Haar karakter ontwikkelt zich steeds meer als een gemeen kreng, dat vastbesloten is om iémand te laten boeten voor haar jeugd. Iémand moet dezelfde pijnen lijden. Op een dag gaat ze jagen met haar moeder. Maa rin plaats van te jagen, vermoord ze haar. Door haar in het water te smijten, iets waaraan een hels gevecht voorafging. Ondanks dat ze haar moeder haatte, zal ze toch gebroken worden door de dood van haar. Dit is het punt dat ze zichzelf pijn begint te doen. Dat zal ze dan afreageren op Frostkit(~paw), vooral omdat ze op haar moeder lijkt. Daisypaw doet haar er minder aan denken, die zal ze dus eerder als lievelingetje gebruiken.
Innerlijk Houd van: Frostpaw pesten & pijn doen, anderen pijn doen, pijn, Heeft een hekel aan: Frostpaw, Powerlost, Fallenangel, Haat: Het leven, andere clans, Frostpaw Beschrijving karakter: Door haar jeugd is Brokensoul zichzelf beginnen pijn te doen, om afgeleid te worden. Na een tijdje vond ze de pijn zelfs léuk, en nu doet ze zichzelf soms nog steeds pijn. Dit doet ze door bijvoorbeeld express uit een boom te springen, of zichzelf bekrassen met scherpe takjes. Dit word steeds extremer, totdat ze onbewust zelfmoord pleegt (zie bij toekomst). Verder is ze ook sadistisch ingesteld, en geniet ze van de pijn van anderen. Dat heeft ze ontdekt toen ze Frostkit voor de eerste keer strafte. Daarna werd het steeds erger, bouwde het zich op. Diep van binnen is Brokensoul een echte gebroken ziel, die het leven en het geluk haat.
Uiterlijk Foto Beschrijving: Brokensoul is een slanke, ros met witte poes. Ze heeft gemene, blauwe ogen en een pluizige vacht. Haar nagels zijn scherp, maar haar tanden minder; Toch kan ze daarmee anderen flink verwonden.
Over mij Naam: >D Bijnaam: Bunny Leeftijd: 13,5 jaartjes jong. RPG-ervaring: Een halfjaar ^^" Bekendste account: Dyingblack of Whitelion Motivatie: Ik vind het een awesome verhaallijn en heb al zoveel inspiratie voor Broken <3 Idee: Ik dacht dat ze, wanneer ze zichzelf pijn doet, perongeluk te ver gegaan kon zijn en dan daardoor gestorven ^^En anders mag frostie der vermoorden x'D
I scream for everything that has gone wrong. I scream for everything broken in our lives.
Laatst aangepast door forcekit op di 15 apr 2014 - 20:01; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 15:54 | |
| |
| | | 3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 16:05 | |
| Jeej ^^Wat vind je van de geschiedenis? Ik had altijd al het idee om zo'n karakter aan te maken die wraakgevoelens koestert en iemand net zo'n slechte jeugd als de hare wil bezorgen x'D |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 16:35 | |
| - Frostpaw. schreef:
- AA, bedankt voor de aanmelding (:
Ems, Tall is already a friend >3 *in haar ogen xD* Doen we -na het huidige topic- nog een topic, dus al meer 'toekomst gericht'? (: Je bedoelt met Med cat and all? Ga eerst maar nou eens posten op het huidige >3 |
| | | Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 16:43 | |
| @Lis, oké :3 ik zie het topic wel verschijnen |
| | | Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 18:15 | |
| Frozenfur |Shadowclan|Male|25 moons|:.Gernal.: Naam: Frozenfur Rang: Warrior Clan: Shadowclan Clanleader: Sherwstar Geslacht: male Leeftijd: 25 moons :.Inside.: Persoonlijkheid: wordt afgemaakt Vind leuk: Heeft een hekel aan: Angsten: :.Outside.: Lichaamsbouw: strong Vacht: gray Ogen: green Pootkussens en neus: gray Accessoires:/ Littekens:none Foto: - klik:
:.Relations.: Ouders: Broers/zussen: Overige familie:/ Verliefd op:/ Partner: Goodbye Minnowstream, welcome Brokensoul Kittens: Frozenpaw & Daisypaw Vrienden:/ Vijanden:/ Kennissen:/ :.Geschiedenis.: :.Toekomst.: :.Me.: Name: Lore Age: 13 Rpg ervaring: Ik zit nu 6 maanden op dit forum, eerder op engelse. Motivatie:
Laatst aangepast door Thistlepaw op do 10 apr 2014 - 20:30; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} wo 9 apr 2014 - 21:39 | |
| Some old wounds never truly heal, and bleed again at the slightest word." ✿General✿Name| Daisysong Age| 6 Moons Gender| Female Clan| Shadowclan Rank| Apprentice Mom| Minnowstream Fostermom| Brokensoul Dad| Frozenfur Sibling| Frostpaw {Frostfall} Friends|Enemies|Liked|Disliked|✿Inside✿"Look like the little innocent flower, But be the serpent under it."Loves| Singing, Daddy Likes| Fighting Dislikes| Apologize, Her Sis Hates| Scares| Monsters, Fire, Twolegs, Brokensoul Al sinds ze een kitten is kan Daisypaw het niet zo goed met haar zusje vinden. Zij koos altijd voor haar moeder, wat ze maar niet kon begrijpen. Haar vader was haar allergrootste voorbeeld. Hij was groot, sterk en slim. Later wilde Daisy nét zo worden als Frozenfur, en daar was ze vastbesloten in. Daardoor is deze poes ook behoorlijk vastberaden geworden. Toen ze 3 moons was ging haar eigen moeder dood en kreeg ze een nieuwe. Even treurde ze om haar, maar na een paar dagen pakte ze de draad weer op. Minnowstream was toch niet de allerleukste moeder, deze moeder zou vast veel liever zijn! En tegen haar was ze ook wel lief, maar tegen Frostkit niet. Ze was gemeen tegen haar en deed haar pijn, en daar werd Daisykit toch wel bang van. Omdat het poesje bang was dat Brokensoul ook haar pijn ging doen bleef ze aardig tegen haar. Haar zusje kraakte ze af en ze trok héél veel met haar vader op. Die vond het allemaal maar best. Daisykit en Frostkit werden apprentices. Daisy zag het als een tweede kans. Zonder hun moeder kon ze aardig tegen haar zusje doen, en misschien werden ze dan beter bevriend. Maar het liep iets anders dan ze had verwacht. De beelden van samen jagen met haar sibling werden op brute wijze verscheurd door één persoon. Littlewish, de Medicine Cat van haar clan. Zíj zou de mentor worden van Frostpaw. Wat zou betekenen dat ze niet samen konden jagen, maar er was nog een ding. Jaloezie. Daisy was dolgraag zélf apprentice geworden van Littlewish, maar haar stomme zus moest die droom verpesten. Het was genoeg. Daisypaw was het zát om altijd nummer twee te zijn. Haar zusje moest alles voor haar verpesten, maar wat nou als ze de rollen om ging draaien? Daisy koesterde wraakgevoelens, en ooit zou ze er voor zorgen dat die in vervulling kwamen. Maar dat kon ze niet alleen doen. De apprentice had anderen nodig, en om die voor zich te winnen moest ze aardig doen. En dat gíng ze ook doen. Ze zou zó lief zijn dat je er van zou moeten kokhalzen, en dan.. Dan kon ze haar plan uitvoeren. Wanneer ze die had bedacht. Maar eerst moest ze haar allerliefste masker opzetten. Iets later, toen alle apprentices na een harde dag werken in hun nesten lagen, begonnen er een paar te zingen. Het zag er zo gezellig uit dat Daisypaw besloot mee te doen. En dat was het moment dat ze haar grootste passie - op de wraak tegen haar zusje na - ontdekte. Zingen."Imagine smiling after a slap in the face. Then think of doing it twenty-four hours a day." ✿Outside✿ Fur| Bicolor point Eye Color| Blue Pictures| ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿ ✿Skills✿ {When grown up}Hunting| •••○○ Fighting| ••••○ Speed| ••○○○ Agillity| ••○○○ Self Confidence| •••○○ Singing| ••••• Smartness| ••••○ Fishing| ○○○○○ Swimming| •○○○○ Social| ••••○ ✿The Person Behind✿ Name| Bregje Age| 13 years Activity| Ik kom elke dag online, maar post wel wat minder in de RPG. Van Woensdag t/m Vrijdag heb ik het ook drukker waardoor ik minder online kan komen (dit geldt voor elke week). Motivation| Het jaloerse kreng? Volgens mij ben ik geknipt voor die rol. Ik vind het altijd geweldig om ambitieuze katten te bespelen. Katten die iets te verbergen hebben, en dat ook met zorg doen, doormiddel van een 'masker'. Met Daisy kan ik zo veel kanten op, ze is jaloers, maar gedraagt zich als een kreng. Als ik nou zin zou hebben in een dramatische post pak ik gewoon Daisy en post ik dat. Want stiekem heeft de jonge dame wel behoefte aan liefde Wat me ook mooi lijkt is om flashbacks te gebruiken in de posts, daarmee kan je volgens mij een heel andere sfeer creëren. Dat lijkt me wel mooi om een keer te doen, aangezien ik dat nog nooit heb gebruikt. Edit: *Ding ding ding* Got a idea! ✿Future✿ Daisypaw heeft eigenlijk niet veel echte vrienden. Zij zien haar als vriend, maar dat is niet wederzijds. En dat maakt dat Daisy zich een beetje eenzaam voelt. Maar ze kan niet zomaar vrienden worden met iemand uit haar clan, omdat ze weet dat het verlies dan heel zwaar valt. Bij haar eerste Gathering ontmoet ze een kat van een andere clan. En het klikt tussen de twee. Ze ontmoeten elkaar wel eens, en dan beleven ze de grootste lol. Maar Daisy is ook behoorlijk bang als ze bij die kat is. Wat nou als iemand hun vriendschap ontdekt? En nog erger, wat als hij/zij achter haar plan komt?
Laatst aangepast door Melonkit op vr 18 apr 2014 - 11:07; in totaal 2 keer bewerkt |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 15 apr 2014 - 11:11 | |
| Wilt er nog iemand aanmelden? Voor alle 3 de chars is een aanmelding gemaakt, dus in principe kan ik verder (: Maar meer keuze is altijd leuk ;D
Bunny, Maak jij je aanmelding nog verder af? Amy, Ga jij nog foto's plaatsen of niet? En welke vachtkleur had je in gedachten?
Trouwens, even voor de duidelijkheid; Brokensoul zal 'binnenkort' vermoord worden. De speler van Broken mag dan zelf kiezen door wie, en om welke reden. De spelers van Daisy en Frozen kiezen ook volledig zelf hoe zij zullen reageren op de dood van Broken. De speler van Daisy mag zelf afspreken met de spelers van Frozen en Broken of Daisy al wist dat ze een stel waren. |
| | | Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 15 apr 2014 - 12:42 | |
| Jep, ik ga m'n aanmelding nog afmaken ^^ Wanneer is de deadline eigenlijk? Of ga je gewoon wachten tot er genoeg leuke aanmeldingen zijn? ;3
Nee, ik was dit topic NIET vergeten (a) |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 15 apr 2014 - 12:46 | |
| De deadline wordt zaterdag 19 april! |
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 15 apr 2014 - 14:10 | |
| Ik zit enorm te twijfelen of ik een aanmelding voor Frozen ga maken... Is het heel erg dat hij niet echt lang zal leven? |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} di 15 apr 2014 - 14:13 | |
| Dieuw, Nee, tuurlijk niet. Dat geeft nog wat extra drama >3 |
| | | | Onderwerp: Re: I wasn't frozen {GZ} | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |