Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: We can bring it on the floor {Wolfpaw} za 5 jul 2014 - 9:14 | |
| De oortjes van Wolfpaw gingen plots veel rechter staan. Ze leek dus wel geïnteresseerd te zijn in de Cats who Spies Snails. 'Vertel', bevestigde ze Frost's vermoede. Toen de kattin alles had uitgelegd, grinnikte ze even. Wolf was nog steeds de slak aan het besluipen, en dat deed ze best wel goed. 'CSS? Ik?' Al snel begon de lynx point poes verder uit te leggen. Binnenkort zou er namelijk een vergadering gaan plaatsvinden voor alle CSS'katten. Wolfpaw schepte de slak op wanneer ze klaar was met uitleggen, en gooide hem vervolgens weer met een klap op de grond. Dat arme beestje... Ach, het was nog maar een slak. De hele Clan ving konijnen, vissen, eekhoorns,... Een slak was dan nog wel het minst erge van al! 'Uitbreiden? Hmm ja, ik wil wel meedoen. Misschien kunnen we ook katten bespieden', miauwde de poes. "Ho ho ho, dametje! Niet op de zinnen vooruitlopen!", lachte Fro. "Je moet eerst nog deelnemen aan de ceremonie, en geaccepteerd worden door StarClan. Dan pas kan ik zeker zijn dat dit de juiste beslissing is!", klonk Frostpaw plechtig. "Als je wilt kunnen we nu meteen aan de ceremonie beginnen?" Er verscheen een glimlach op haar gezicht die steeds groter werd. Ze begon dit gedoe echt leuk te vinden, ook al was dit alles maar ter plekke bedacht. "Oh, en dan moeten we de al wat oudere kittens opleiden, zodat ze als Apprentice meteen bij de CSS kunnen!" Ze zag het al helemaal voor zich!
OOC; Na jou post een nieuw 'ceremonietopic' aanmaken? ='3
|
|