| Hoe ben jij op WC beland? | |
|
|
Iess 17
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? ma 5 maa 2012 - 18:45 | |
| Ik tekende ooit katten met wapenuitrusting. Dus schreef ik er ''Het Warrior Cats Team'' Boven. Van strijdende katten. Toen typte ik het voor de grap in op google en kwam ik op WC terecht :3 Ik meldde me aan als Blackmickey2000 Maar dat is veranderd in Shadowheart<33 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? ma 5 maa 2012 - 19:36 | |
| Ik zat op hyves bij een Warrior cats fanhyves en kwam die link tegen :3 ik dacht WOW! en nu zit ik hier ook :3 Sucks don't it? The moment you realize you don't know sh-t. 394 IC posts 2/05/2020 17:46 - <3:
Thank you Waz! <33 Thanks Jamie!! <3 Thanks Robin!! <3
Jeffrey Dean Morgan liked my ig post on 23/08/2018 omg <3 |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? zo 17 jun 2012 - 9:51 | |
| Om heel eerlijk te zijn, ik heb geen idee meer xD
Ik kwam er een keer, via DW denk ik, maar toen begreep ik niet hoe je in een clan kwam, dus maakte ik geen acc aan.
Ik kwam het eind vorig jaar weer eens tegen, maar ik zou niet weten hoe, en toen begreep ik het wel, dus maakte ik Crowkit aan. And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
|
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? zo 17 jun 2012 - 9:55 | |
| Ik ben via youtube op de WC boeken terecht gekomen >.< Ik kwam via iemand die ik op youtube 'volg' op een filmpje die hij geliked had en zo ging ik verder kijken zonder dat ik wist wat het was. Toen ging ik googlen en zag ik dat het boeken waren. Toen ging ik die lezen en later op een spel genaamd horsemasters een rollenspel erover maken Toen was ik een term vergeten en ging ik die opzoeken.. toen kwam ik hier >.< - Thanks peepz c:
|
|
| |
// Linn 471 Actief
| |
| |
| |
Weeping Angel~ 279
| |
| |
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? do 18 apr 2013 - 0:27 | |
| My simple story:
Ik zat op de iPad me dood te zoeken naar leuke rpg's voor warrior cats en kwam hier op uit. Ik las wat topics door, Rpg posten, maar ook de regels enzo. Die volgende dag sprong ik achter me computer en meldde me aan als 'kittypaw'. Dat is het zo ongeveer XD |
|
| |
404 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? za 27 apr 2013 - 18:15 | |
| Laura stuurde een paar jaar geleden een mail naar me met deze site. Ik vond het raar dus ik deed er niets mee. Vorig jaar toen ik bij haar logeerde reageerde zij op een topic. Ik vroeg of ik de post mocht schrijven, en dat mocht. Ik vond het zo leuk dat we meteen een account aanmaakte: Wishpaw. |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? za 27 apr 2013 - 19:16 | |
| ik kreeg de eerste vier boeken in het Nl voor mijn verjaardag. ik vond ze direct leuk en ben de andere boeken gaan lezen. ik deed mijn boekbespreking op school over 'Into the wild' dus begon ik info te zoeken over warrior cats. ik tikte 'Warrior cats' in op google en kwam op deze website terecht. Nightspot~Lionflower~Gleampool~Sabbat~Youna~Nightwhisper~Wolftear~Owlkit - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Hoe ben jij op WC beland? | |
| |
|
| |
|