|
|
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 22:46 | |
| Handig om dan films op je iPod te zetten.... Bezigheid gegarandeerd, en vooral als de lk's denken dat je muziek luistert xd terwijl je teken gerief over je bank verspreid ligt xd EDIT: - nieuw werkje c:
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 22:52 | |
| ^^ I like it Assie!
Q.. Abysspaw is sooo freaggin' awesome! Nog maar een paar posts, dan ben ik klaar en ga ik slapen >3 |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 22:53 | |
| Thanks Em :'D Ik denk dat ik heel veel plezier ga beleven aan dit poesje<3 Nu moet ik geduldig zijn ...
Ik wilde Anime gaan kijken, totdat ik erachter kwam dat mn lievelings streamer weer online was op Twitch :c |
|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 22:55 | |
| Thanx em ^^ Ben jammer genoeg niet tevreden over m'n eigen stukje tekst xD (maar dat is typisch mij)
Hmm ik weet niet meer welke topics ik strx zal doen... ofwel blijf ik op WC posten ofwel doe ik m'n eigen forum... of gewoon beide. Die twijfels........ |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 22:58 | |
| Urg... Ik heb vandaag 6 uur aan de krant gezeten. It's taking over my life. En nu word ik ziek, dus ik ga slapen. Ik hoef alleen morgen door te komen, en dan kan ik ziek worden. Behalve zaterdag. Niet zaterdag >< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 23:01 | |
| Hehe Well 'c ya
Ff asociaal doen en nog wat muziek op ipod plaatsen en afsluiten~ |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 23:02 | |
| Ik ga ook maffen (als dat nog een woord is xD) Trusten iedereen^^ de rest van de Posts komt morgen |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 0:36 | |
| Slaapwel! - *mist een persoonje op het forum héél erg :'c* |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 0:40 | |
| - Sagepaw schreef:
- Slaapwel!
- *mist een persoonje op het forum héél erg :'c* Nahw, sterkte(??) Ik mis iem naast me en deze keer is het niet één vd katten want 1 ligt al op me... Iemand die ik nog nooit naast me heb gehad, en wellicht nog niet eens ontmoet heb. Ah ik voel me zielig |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 0:53 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Sagepaw schreef:
- Slaapwel!
- *mist een persoonje op het forum héél erg :'c* Nahw, sterkte(??)
Ik mis iem naast me en deze keer is het niet één vd katten want 1 ligt al op me... Iemand die ik nog nooit naast me heb gehad, en wellicht nog niet eens ontmoet heb. Ah ik voel me zielig Awh thanks :'3 You too c; |
|
| |
»Quinty« 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 1:03 | |
| Pls, praat me er niet van x'D Missing someone next to you, it's horrible ;w; I feel so lonely >< |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 1:33 | |
| Ok >< Verveel me maar wil niet meer posten en mn apps beginnen boooring te komen... Indi's here with me |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 218 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 4:47 | |
| misschien word het maar eens tijd dat ik nog eens ga proberen om wat slaap te krijgen :'3 |
|
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 7:20 | |
| Oké, vandaag een lange dag school, maar laat ik me er dan op verheugen dat ik een nieuw droptopic ga maken als ik weer thuis ben :'D Ik ga dan mijn accountjes goed op een rijtje zetten en ga ze allemaal actief maken.. :"D |
|
| |
Bregje 188 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 7:23 | |
| O god -_-
Wie is de eigenaar van Skunkkit? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 7:24 | |
| @Bregje;; De Isa van Dawnstar xD
;-; Nu komen twee lange dagen, die zelfs met verkort rooster.. vreselijk zijn :c |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 7:56 | |
| Op naar Sint-Petersburg! Yay |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 8:08 | |
| Ik sta nu op de koude bushalte, bus is te laat :c |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 8:37 | |
| - Cherish schreef:
- Ik sta nu op de koude bushalte, bus is te laat :c
Poor you :c Ik haat Deviantart voor het verwijderen van al mijn Attack on Titan plaatjes ;_; |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 9 apr 2014 - 8:38 | |
| Me has no voice, me has 3 presentations today. Me is in pain, me wants to go to bed, but me has to go to school. Me is crying -____-" Trying to fix things with tea. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|