|
|
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:11 | |
| I know Hanna,zo moeilijk is dat. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:13 | |
| - Cornkit. schreef:
- Cornkit <3
Ehm… Ik ken je naam niet xD Maar geweldig setje! |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:14 | |
| - Bitterkit, schreef:
- meh, gsm posten is lastig :c
*Kuch* Ik post meestal op mn gsm xD Maar op mijn gsm gaat het meestal prima... ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:15 | |
| - Cherrykit' schreef:
- Bitterkit, schreef:
*Kuch* Ik post meestal op mn gsm xD
Maar op mijn gsm gaat het meestal prima... ;D Haha xD Ik weet nog dat Tall in een bepaald topic een latverdeler was xD Ik heb me nog nooit zo rotgelachen xD -Jouw beurt om te posten! -hint hint-- |
|
| |
Daan 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:16 | |
| - Tallpaw schreef:
- Cornkit. schreef:
- Cornkit <3
Ehm… Ik ken je naam niet xD Maar geweldig setje! Het begint met een D en eindigd op aan :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:17 | |
| - Cornkit. schreef:
- Tallpaw schreef:
- Cornkit. schreef:
- Cornkit <3
Ehm… Ik ken je naam niet xD Maar geweldig setje! Het begint met een D en eindigd op aan :'D Doloriaan!!! Ik wist wel dat jij ook op deze site zat xD |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:26 | |
| Iemand die goed is met banners maken? :3 |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:27 | |
| - Sagepaw schreef:
- Iemand die goed is met banners maken? :3
Ik wil altijd helpen ^^ |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:28 | |
| - Tallpaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
- Bitterkit, schreef:
Maar op mijn gsm gaat het meestal prima... ;D Haha xD Ik weet nog dat Tall in een bepaald topic een latverdeler was xD Ik heb me nog nooit zo rotgelachen xD -Jouw beurt om te posten! -hint hint-- Mijn onderbewustzijn heeft de hint begrepen xP Jouw beurt ;D |
|
| |
boze grasspriet 116 Actief Oh what a better sight it'd be, don't you think when the morning that dawns can dawn without me
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:29 | |
| Iemand zin om een setje te maken? Ik heb plaatjes ^^ |
|
| |
Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:30 | |
| - Cherish schreef:
- Iemand zin om een setje te maken? Ik heb plaatjes ^^
Ik wil wel. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:31 | |
| - Cherrykit' schreef:
- Tallpaw schreef:
- Cherrykit' schreef:
- Bitterkit, schreef:
Maar op mijn gsm gaat het meestal prima... ;D Haha xD Ik weet nog dat Tall in een bepaald topic een latverdeler was xD Ik heb me nog nooit zo rotgelachen xD -Jouw beurt om te posten! -hint hint-- Mijn onderbewustzijn heeft de hint begrepen xP Jouw beurt ;D Mijn bovenbewustzijn is snel van begrip ;') |
|
| |
96
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:32 | |
| Dina <3
Some people have to stay away from me cuz I'm poisonous (dunno why) |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:35 | |
| Eindelijk gedaan met al die computer problemen, nieuwe draad, en hij werkt weer zo goed als nieuw~! |
|
| |
Nelson 626 Actief "We're all basically fallen she-cats - an abandoned Queen, a betrayal, eventually, and now an outcast. So I say to hell with what others think."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:35 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:36 | |
| - Crowmask schreef:
- Eindelijk gedaan met al die computer problemen, nieuwe draad, en hij werkt weer zo goed als nieuw~!
Hierbij feliciteer ik u! *hypere bui…* |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:37 | |
| - Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Eindelijk gedaan met al die computer problemen, nieuwe draad, en hij werkt weer zo goed als nieuw~!
Hierbij feliciteer ik u! *hypere bui…*
Merci :') En hey, ik heb nieuwe inspiratie. Had een warrior cats boek gekocht om ondertussen tijd te doden, ben al op pagina 200 enz. En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:38 | |
| - Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
Merci :') En hey, ik heb nieuwe inspiratie. Had een warrior cats boek gekocht om ondertussen tijd te doden, ben al op pagina 200 enz.
En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) Aaah! Welk boek van de serie??? -Engels of Nederlands?- en Natuurlijk…. Welk karakter??? Tell me more tell me more! |
|
| |
Chi 156 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:41 | |
| - Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
Merci :') En hey, ik heb nieuwe inspiratie. Had een warrior cats boek gekocht om ondertussen tijd te doden, ben al op pagina 200 enz.
En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) Aaah! Welk boek van de serie??? -Engels of Nederlands?- en Natuurlijk…. Welk karakter??? Tell me more tell me more! Boek 4 van de tweede serie, Nederlands helaas. In België verkopen ze nergens de Engelse versies, dus moet het zo maar doen. :') Crowfeather, en zit nu bij dat stukje van Brambleclaw, Squirrelflight (?? In de boek staat ze als Kwiklicht, bah) en Ashfur |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 8 apr 2014 - 18:43 | |
| - Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
- Tallpaw schreef:
- Crowmask schreef:
En we verzwijgen het feit dat ik ook dus zin heb in een nieuw account gebaseerd op één van de karakters. (A) Aaah! Welk boek van de serie??? -Engels of Nederlands?- en Natuurlijk…. Welk karakter??? Tell me more tell me more! Boek 4 van de tweede serie, Nederlands helaas. In België verkopen ze nergens de Engelse versies, dus moet het zo maar doen. :') Crowfeather, en zit nu bij dat stukje van Brambleclaw, Squirrelflight (?? In de boek staat ze als Kwiklicht, bah) en Ashpelt Aah, them feels xD Crowfeather was in de tweed serie mijn favo <3 Kwiklicht?? :'D Dat is echt té erg xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|