|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:39 | |
| Babs: Dustkit would love to be a mentor ^__^ Hahah just kidding. Laura: Aha oké, nou het is dat ik een idee heb voor een rogue kat die uit een clan is gestapt :') Welke clan? |
|
| |
Bo2 221 Actief " So let's be sinners to be saints "
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:40 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Emma;; need 'der phone nr. ? xD
Kun je ze (als ze der gsm terug heeft) ook de hele dag stalken >: D Whut? NOOOOOOOOOOO! Ik hem al back en hij werkt terug, moest dat nog zeggen, nog maar een dag eig xD |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:42 | |
| Haha yeah >: D
Ah nja ik heb wel genoeg slachtoffers om te stalken nu xD *kuch* NOT... I'm absolutely asocial with no friends xd |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:43 | |
| Zou Snowman een geldige warrior naam zijn? |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:44 | |
| - Goldenpaw. schreef:
- Zou Snowman een geldige warrior naam zijn?
Hehe nice xd maar volgens mij niet toegestaan denk ik... Just my opinion.. |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:45 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Goldenpaw. schreef:
- Zou Snowman een geldige warrior naam zijn?
Hehe nice xd maar volgens mij niet toegestaan denk ik... Just my opinion.. XD zat er al een tijdje over te denken c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:46 | |
| - Brokenkit. schreef:
- Emma;; need 'der phone nr. ? xD
Kun je ze (als ze der gsm terug heeft) ook de hele dag stalken >: D Yaaaah! Haha >3 Dat zou echt lol worden xD Oke, nu ff snel ook gaan posten, en dan vlieg ik er vandoor -Top Gun reference!!!- |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:47 | |
| - Strawberry schreef:
- We hebben nog 1/2 mentoren nodig voor de TC ceremonie! Come on people D: Anders kan Maaike 'm niet gaan schrijven.
Als het echt nodig is kan Softvoice nog wel mentor worden, ze is alleen wel een jonge warrior... ^^ |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:48 | |
| Haha oke dit wil ik toch ff zeggen xD
Er zijn 2 Goldenpaw's in WindClan En die 2 Goldenpaw's krijgen allebei de warrior Goldenglow? :') Sorry oke ik ben alweer weg xD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:48 | |
| when friends make plans in front of you but don’t invite you ^dit had ik vandaag (': |
|
| |
456 Afwezig
| |
| |
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:50 | |
| - Lítill schreef:
- Haha oke dit wil ik toch ff zeggen xD
Er zijn 2 Goldenpaw's in WindClan En die 2 Goldenpaw's krijgen allebei de warrior Goldenglow? :') Sorry oke ik ben alweer weg xD Nope,Goldenpaw van Bunny gaat uit de Clan en word Sunset(ze heeft die naam gestolen c' Neenormaal zou ik de naam Sunset gebruiken maar dat wist ze niet dus nu hebben we namen ruil gedaan en zij gaat dus met haar Golden uit de clan en neemt dan de naam Sunset aan XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:50 | |
| - Runningpaw schreef:
- when friends make plans in front of you but don’t invite you
^dit had ik vandaag (': Woooow! Dat had ik laatst! Kwam er zo'n jongen aangelopen, en nodigde IN MIJN BIJZIJN mijn twee beste vrienden uit voor zijn feest, daarna liep ie weg xD |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:52 | |
| - Goldenpaw. schreef:
- Lítill schreef:
Er zijn 2 Goldenpaw's in WindClan En die 2 Goldenpaw's krijgen allebei de warrior Goldenglow? :') Sorry oke ik ben alweer weg xD Nope,Goldenpaw van Bunny gaat uit de Clan en word Sunset(ze heeft die naam gestolen c': ) Neenormaal zou ik de naam Sunset gebruiken maar dat wist ze niet dus nu hebben we namen ruil gedaan en zij gaat dus met haar Golden uit de clan en neemt dan de naam Sunset aan XD aah xD Dat verklaard veel, ik dacht al, dat zou echt... weird zijn xD "Goldenglow...?" *kijken beide* "Nee die ander :') " *kijken beide* "Laat maar ..." :') |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:53 | |
| Naar welke clan zal ik Crossfox laten gaan? Ze is scherp, slim, sarcastisch en extravert. |
|
| |
84 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:54 | |
| - Lítill schreef:
- Goldenpaw. schreef:
- Lítill schreef:
Er zijn 2 Goldenpaw's in WindClan En die 2 Goldenpaw's krijgen allebei de warrior Goldenglow? :') Sorry oke ik ben alweer weg xD Nope,Goldenpaw van Bunny gaat uit de Clan en word Sunset(ze heeft die naam gestolen c': ) Neenormaal zou ik de naam Sunset gebruiken maar dat wist ze niet dus nu hebben we namen ruil gedaan en zij gaat dus met haar Golden uit de clan en neemt dan de naam Sunset aan XD aah xD Dat verklaard veel, ik dacht al, dat zou echt... weird zijn xD
"Goldenglow...?" *kijken beide* "Nee die ander :') " *kijken beide* "Laat maar ..." :') XD en weet je wat nóg erger is? Beiden ontwikkelen stiekem een crush op elkaar c': |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:55 | |
| Aahh, ik hou zoveel van dat nummer in Crossfox haar OS <3 This World Fair - Plastic Soul c: |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:56 | |
| @Thessa&Emma;; Ach, ik ben toch niet zo'n 'uitgaansbeest' xD Als is t wel.. ;-; x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:58 | |
| - Runningpaw schreef:
- @Thessa&Emma;;
Ach, ik ben toch niet zo'n 'uitgaansbeest' xD Als is t wel.. ;-; x'D Aaw *hug* Take a look at Tom Cruise and Smile ;D |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 7 apr 2014 - 21:59 | |
| @Soof; I understand you :') Mn vriendinnen waren een logeer partijtje aan het regelen voor hen drieën, en ik was like; ... Besta ik niet meer ofzo? *loopt weg*
@Thessa; Thessaaaaaaaa :') Doen we een soort trainingstopic ding voor Leaf? xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|