Heyy Gast,
Ik ben al een tijdje niet bepaald actief en zat er al een poos over te denken een stel accs. weg te doen. Dusss... nu is het eindelijk zover. Ow en ik zoek een stel katten die Demeter zouden willen vermoorden, het liefst een tweetal of een groepje waardoor ze echt geen enkele kans maakt. Hieromheen zit al een klein verhaallijntje, maar long story short: Demeter wandelt op staart, nog steeds zwak van haar bevalling, en ze komt dit groepje tegen die haar niet bepaalt mogen en waardoor er een gevecht ontstaat. Demeter heeft geen enkele kans en word halfdood uiteindelijk achtergelaten. En dan een drama gebeuren met Ty en blablablabla... je snapt het wel
Door naar de accountjes die weg gaan (Alles met * is veranderbaar):
Mr. MistoffeleesOther names:Misto, Mistoffelees etc. Meestal gewoon Misto.
Leeftijd*: Onbekend, maar hij is net Warrior.
Clan: Bloodclan
Uiterlijk: Zwart/wit langharig en met geel/groene ogen.
Karakter* Vrolijk, iets te lief voor een BC kat. Beetje mysterieus en houd van pranks. Houd wel van vechten niet van moorden.
Familie: Spider (moeder), Doublelife en Devil (broer en zus)
Extra: Gebaseerd op gelijknamige karakter uit Cats.
Linttail~Riverclan Elder. Niets staat vast en alles mag nog veranderd worden (Nu een lapjeskater achtig iets met een vage fluffy staart)~
Hedgekit
~ Nog niets bekend, mag totaal veranderd worden behalve naam: De naam word Hedgehog. (Nu langharige grijze kitten) ~
Munkustrap
~ Een Rogue, een broer van Beautyspirit en is gebaseerd op gelijknamige Munkustrap uit Cats. Rest mag veranderd worden (Nu kortharig grijs/wit met blauwe ogen) ~Geef een reactie als je interesse hebt, ik zal alleen kritisch zijn over wie Misto krijgt, de rest kan meteen weg