We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Hier is de kader voor Silverfang. Ik hoop dat 'ie zo ongeveer goed is? Als er iets anders aan wilt, of als je gewoon in het algemeen de codes niet leuk vind, dan laat je het maar even weten! Die voor Littlewish mag je trouwens ook nog gewoon aanvragen hoor (: Trouwens, als je op het onderste blauwgrijze balkje komt (↓) dan komt het tekstje tevoorschijn^^' (dat had ik eerst zelf nog niet door xD)
No cause is lost if there is but one fool left to fight for it
Iets zoals dit voor Goldenglow? Hij's misschien wel wat groot, en de tinten zijn meer oranje dan goud, maar goud is erg moeilijk te vinden qua kleur ;'$ Ik hoop dat 'ie zo goed is? Ik heb trouwens ook een ander plaatje genomen omdat het andere niet paste... Als er iets anders aan moet dan zeg je het maar gewoon!
Ik wil een onderschrift! Naam + erop: Soulpaw Fontnaam: iets wat mooi staat. Event. Tekstje:Mean it truly, Sincere heart. Why do you do this to me? Tear me apart. Fontnaam: Maakt niks uit Afmetingen: (mijn standaard = 475 x 180) Uiterlijk / Plaatje(s): Zelfde als boven Extra (effecten):/
Silverstar
Editor
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
Onderwerp: Re: Great Shot ||Setjesshopje|| zo 13 apr 2014 - 11:03
Frostpaw. schreef:
Silverfang
Hier is de kader voor Silverfang. Ik hoop dat 'ie zo ongeveer goed is? Als er iets anders aan wilt, of als je gewoon in het algemeen de codes niet leuk vind, dan laat je het maar even weten! Die voor Littlewish mag je trouwens ook nog gewoon aanvragen hoor (: Trouwens, als je op het onderste blauwgrijze balkje komt (↓) dan komt het tekstje tevoorschijn^^' (dat had ik eerst zelf nog niet door xD)
No cause is lost if there is but one fool left to fight for it
Onderwerp: Re: Great Shot ||Setjesshopje|| zo 13 apr 2014 - 16:46
Ik wil een kader! Naam + erop: yep, graag Fontnaam: Kies maar ^^ Event. tekstje: I still fall fore you everyday Fontnaam: Kies maar Uiterlijk / Plaatje(s): Kijk wat er mooi bij is :)https://24.media.tumblr.com/93c82f2b68f6c394dd8ffa43419cd5d0/tumblr_myvdagZCb01qksur8o1_500.gif Ik hou van: Sierlijk strak, kleurrijk, plaatjes Graag tinten van: Roze,Paars,zwart Extra (effecten): Maakt mij niets uit ik houd van veel dingentjes er op drukten
Ik wil een onderschrift! Naam + erop:Caramelfur, ja Fontnaam: Iets elegants Event. Tekstje: Sweet and sticky, stuck to your teeth. Fontnaam: klein en doorzichtig Afmetingen: (mijn standaard = 475 x 180) Standaard Uiterlijk / Plaatje(s): Zelfde als boven Extra (effecten):/
Forestswamp
Member
6 Actief
Onderwerp: Re: Great Shot ||Setjesshopje|| ma 14 apr 2014 - 9:41
Ik wil een meeneemsetje! Naam + erop: Forestswamp + Ja Fontnaam: Forestswamp Event. tekstje: You sink into the swamp. Fontnaam: Forestswamp Nummer v/h setje: 3 Extra (effecten): - Ze je er ook een kader van kunnen maken?
Onderwerp: Re: Great Shot ||Setjesshopje|| ma 14 apr 2014 - 16:04
Ik wil een avatar! Naam + erop: Aalyrah, ja Fontnaam: standaard Afmetingen: standaard Uiterlijk / Plaatje(s): een grijze tabby met groen achtige ogen Extra (effecten): /
Ik wil een kader! Naam + erop: Aalyrah, ja Fontnaam: iets sierlijks Event. tekstje: nope Fontnaam: nope Uiterlijk / Plaatje(s): grijze tabby kat met groenachtige ogen Ik hou van: sierlijk, veel kleuren maar ook netjes Graag tinten van: rood en paars Extra (effecten): nope
<center><div style="width: 350px; padding: 30px; background-color: #222;"><div style="width: 350px; height: 250px; background-image: url(http://i62.tinypic.com/30ag6qv.gif)"><div style="height: 200px"></div><div style="width: 300px; background-color: #222; color: #efefef; text-align: center; font-family: serif; font-size: 15px; text-transform: uppercase; line-height: 100%; padding-top: 15px; padding-bottom: 15px; letter-spacing: 3px; word-spacing: 2px">Bleedout</div></div><div style="height: 30px"></div><div style="width: 250px; padding: 50px; font-family: georgia; font-size: 9px; line-height: 100%; text-align: justify; background-color: #e6e6e6; color: #222;"> post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post post </div><div style="height: 30px"></div><a href="http://forums.athousandfireflies.com/index.php?showuser=8724"><div style="width: 300px; color: #222; background-color: #efefef; text-align: center; font-family: trebuchet ms; font-size: 7px; text-transform: uppercase; line-height: 100%; padding-top: 15px; padding-bottom: 15px; letter-spacing: 3px; word-spacing: 2px">I still fall fore you everyday</div></a></div></center>