Humming Search



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Humming Search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hummingkit
Member
Humming Search DPKsfdL
Daan.
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Some moons
Gender:
Rank:
Hummingkit
BerichtOnderwerp: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:08

Bedankt alvast voor het aanklikken van dit topic! Mijn nieuwe accountje, Hummingkit, is part van een klein verhaallijntje wat ik met een aantal mensen ga doen. Maar, wat is er nu niet leuker dan familie! Ik zoek dus een of twee siblings voor deze kit, en het liefst ook een pleegmoeder. Gelieve een overzichtelijke aanmelding te plaatsen! Voor de siblings kan je de volgende kleuren hebben: zwart/wit, zwart, wit.

xx Daan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Humming Search 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:09

Welke clan gaat ze in zitten? ze is echt ubercute!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingkit
Member
Humming Search DPKsfdL
Daan.
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Some moons
Gender:
Rank:
Hummingkit
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:11

RiverClan ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderfell
StarClan
Humming Search DPKsfdL
Amy But cal me AA
1106

CAT'S PROFILE
Age: My heart is stopping beating,i live in StarClan
Gender:
Rank:
Cinderfell
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:14

Naam:Honeykit
Future Name's: Honeypaw~Honeydust
Leeftijd: 3 moons i think
Karakter: Honey is een lieve en aardige kitten,met haar gele ogen kan ze je laten smeletn,daarom de naam Honey. Ze is ook altijd vrolijk,moeilijk om haar boos te maken. Ze speelt graag en is koppig als het moet. Ze speelt graag de baas maar laat andere ook wel eens. Honey is dol op bijen en hommels en deelt de passie voor honing.
Uiterlijk: Zwart/witte poesje met gele ogen.
Extra:word verder afgewerkt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Humming Search C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 18:45

Daan, weet je, mijn accje voor dat verhaallijntje ga ik een zwart wit katertje maken xP
Dus Whisperkit (Katertje) zou best een sibling kunnen zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Hummingkit
Member
Humming Search DPKsfdL
Daan.
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: Some moons
Gender:
Rank:
Hummingkit
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitimema 31 maa 2014 - 20:16

Naja, ik heb gewoon maar besloten dat ik Whisperkit en Honeykit kies als siblings :'D Tevens ben ik al bezig met pleegouders regelen, dus als die zijn gevonden meldt ik het hier!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Humming Search   Humming Search Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Humming Search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: