Friendly Talk [Blue-eye]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Friendly Talk [Blue-eye]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 22:15

Blocktail ging naarde Waterval, waar hij altijd ging als hem iets dwars zat. Hij voelde een licht briesje door zijn vacht gaan en keek naar het water, Hij dacht waarom dit juist hem moest overkomen. Hij keek recht voor zich uit, hoorde een geluid achter zich maar reageerde niet. Hij negeerde iedereen die in zijn buurt zou komen maar dit bezoek had hij niet verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 23:38

Blue-eye liep richting de waterval, in de hoop heel even alleen te zijn, maar daar zat Blocktail. Ze bleef even staan. Blocktail staarde recht voor zich uit, en hij reageerde niet op het takje wat ze expres liet breken om zijn aandacht te trekken. 'Blocktail? Ik ben het, Blue-eye. Is er iets?' vroeg ze voorzichtig. Ze had geruchten gehoord over iets met zijn apprentice, maar ze wist het niet zeker en durfde er niet over te beginnen. Dus wachtte ze geduldig op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 11:39

Toen hij Blue-eye's stem hoorde draaide hij zijn kop voor een deel en zei: "Ik weet wat je denkt, Je hebt het wel gehoord wat er gebeurd is."."Ik heb een gesplitste persoonlijkheid Blue-eye" Zijn ogen werden glazig."Ik denk dat ik uit het kamp zal moeten vertrekken, gewoon om iedereen om me heen te beschermen".
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 16:28

Blocktail draaide zij n kop een stukje. 'Ik weet wat je denkt, je hebt wel gehoord wat er gebeurt is.' zei hij. 'Ik heb iets gehoord, maar ik weet niet of het waar is. Ik hoor zoveel verhalen.' zei Blue-eye. 'Ik heb een gesplitste persoonlijkheid Blue-eye.' vervolgde hij. Blue-eye snapte het niet helemaal en keek hem niet-begrijpend aan. 'Ik denk dat ik uit het kamp zal moeten vertrekken, gewoon om iedereen om me heen te beschermen,' Toen hij dat zei gingen schrok Blue-eye zich rot. Haar vriend, haar enige vriend, wilde vrijwillig het kamp verlaten. 'Tuurlijk hoef je het kamp niet te verlaten! Het maakt niet uit dat er een of andere kwaadaardige kater of zo in jou leeft. Alsjeblieft, blijf. Desnoods blijf ik constant bij je om je tegen te houden als het nodig is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 17:10

Toen hij in Blue-eye's stem goorde dat ze medelijden met hem had zei hij: "Het zal niet helpen, hij verwoest iedereen op zijn pad, ik moet hem onder controle krijgen" "En Dawnflight zal me misschien toch de clan uitsturen" Hij dacht in zichzelf dat hij zelfs een gevaar voor zichzelf was maar liet dat niet merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 17:43

'Het zal niet helpen, hij verwoest iedereen op zijn pad, ik moet hem onder controle krijgen.' zei de grijze kater. 'Ik kan je helpen hem onder controle te krijgen. Samen moet het lukken. Alles om jou hier te houden, ik wil echt niet dat je weggaat.' zei Blue-eye en ze ging naast hem zitten. 'En Dawnflight zal me misschien toch de clan uit sturen.' zei hij daarna. Dawnflight zou zoiets toch niet doen? Of wel? 'Ik kan voor je met haar gaan praten als je wilt.' zei Blue-eye terwijl ze naar het naar beneden stortende water staarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 17:53

Toen ze zei dat ze wel met Dawnflight ging praten zei hij: " Hij komt vanzelf wel bij mij, dat weet ik gewoon" en voegde er aan toe: "Het zou echt beter voor je zijn als ik weg ga hoor ik zweer het je" en keek naar zijn poten en dacht: als redeyes nu bovenkomt is Blue-eye verloren
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:29

Blue-eye keek op toen Blocktail zei dat Dawnflight vanzelf wel naar hem toe zou komen. 'Het zou echt beter voor je zijn als ik weg ga hoor ik zweer het je' vervolgde hij en keek naar zijn poten. 'Misschien is het beter voor me, maar dat betekent nog niet meteen dat het moet.' zei Blue-eye. 'En ik denk sowieso niet dat Dawnflight je uit het kamp zal sturen. Wat moet je zonder je clangenoten?' Ze probeerde opbeurend te klinken, maar het lukte niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:33

Toen Blue-eye hem probeerde op te beuren zei hij: "Ik had deze evil-side zoals ik het nu noem al vroeger, vroeger noemde ik het het de overlevingsstand, dus als ik het kamp wordt uigestuurd geef ik me over aan de evil-side" Hij keek nu naar Blue-eye met bijna tranen in zijn ogen en voegde eraan toe: "Het maakt me kapot weet je, door er tegen te vechten" Blocktail zakte door zijn poten en lande met een plof op de grond."Het gaat zo niet meer" en sloot zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:44

Blue-eye zag de tranen in zijn ogen. Ze kon er niet tegen om hem te zien huilen, straks begon ze zelf ook nog. Toen plots kreeg ze een idee. 'Je kan ook iedere dag een tijdje even het kamp uit, en dan kan je je overgeven aan je evil-side, en als je dan terugkomt ben je weer gewoon Blocktail.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:47

Toen Blocktail haar idee hoorde opende hij zijn ogen en zei: "Dat is juist het probleem, geef ik me eraan over dan kom ik misschien nooit meer terug." Nadat te zeggen viel hij bewusteloos neer met zijn hoofd bungelend over de rand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 18:52

Blocktail viel bewusteloos neer, met zijn hoofd over de rand. Blue-eye schrok zich kapot en spron een meter de lucht in. Toen ze weer neer kwam trok ze hem bij de rand vandaan en schreeuwde om hulp. Daarna pakte ze hem bij zijn nekvel en sleepte hem richting het kamp. Man! Wat was die kater zwaar zeg! Ze hield hem niet en legde hem weer neer. 'Help! Iemand, help me!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:27

Blocktail was ver weg en was innerlijk een strijd aan het voeren om te kunnen overleven. Blocktail murmelde: "Nooit" "Ik geef niet op" Hij wist niet of er eigenlijk in de buurt was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blue-eye
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
Doris
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Blue-eye
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:46

Blocktail begon wat te murmelen. Blue-eye voelde de adrenaline nu echt door haar lijf gieren. Met tranen in haar ogen sleepte ze hem naar het kamp. Door de adrenaline hield ze het nu wel vol. Ze was zo bang. Bang om hem te verliezen. Bang om zichzelf te verliezen. Maar ze hield vol. Ze moest hem bij het kamp krijgen. 'Alsjeblieft, houd vol. We zijn er bijna.' zei ze zacht tegen Blocktail, en tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Friendly Talk [Blue-eye] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 20:55

Zijn lichaam werd zwakker en zwakker alleen zijn geest was in gevecht.


OOC: maak jij het topic in de het kamp bij de medicinkat?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Friendly Talk [Blue-eye]   Friendly Talk [Blue-eye] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Friendly Talk [Blue-eye]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: