[+open] How long 'till I lose control



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 [+open] How long 'till I lose control

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Thrushdive
StarClan
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 21:22


I cannot read your mind, you know. If I could I would have known what's going on in your mind. But I do not... Hij wou het zo graag tegen haar zeggen, hij wou weten wat er allemaal was. Hij voelde nog exact die schok door haar lichaam trekken bij de naam van Fawnstep. Ze had zo veel pijn, zo veel aan haar kop, en Thrushdive had het gevoel dat hij nog niet eens het topje van de ijsberg wist van wat er in Snowynights kop afspeelde. Hij stapte verder en voelde zich ergens alleen. Snowynight. Zij was de enige die hij nog écht had. Zelfs de apprentices uit zijn apprentice tijd waar hij zoveel mee om was gegaan waren er niet meer. Verraders. Het waren nooit echte vrienden geweest, nooit. Zo veel puzzelstukjes kwamen op zijn plaats terecht, en daar door voelde hij zich nog dommer over wat hij allemaal had gedaan in zijn verleden. Hij was echt een gemenerd geweest. Hij stapte verder, het sneeuw knisperend onder zijn poten, zijn staart laag en zijn ogen op afwezig met zijn kop heel ergens anders.


Laatst aangepast door Thrushdive op za 5 apr 2014 - 16:25; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[+open] How long 'till I lose control  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 21:30

De poes had zich de laatste paar dagen stil gehouden, ze kon niet geloven wat ze allemaal had gedaan, wat ze haar had aangedaan. Het geluid van een snikkende Snowynight weergalmde nog altijd in haar oren, in haar kop, en het ging niet meer weg. Ze haalde een keer adem en rook toen de geur van Thrushdive. Er ging een rilling door haar heen toen ze deze geur rook, want ze was een tikkeltje bang van hem geworden sinds hun ene ruzie, en toen hadden ze elkaar niet meer gesproken. De poes wilde zich omdraaien, maar toen stond ze opeens in het gezichtsveld van de kater. Doodstil bleef ze staan, haar blik snel op haar poten richtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 23:08

Met een frons op zijn kop liep hij verder, denkend aan wat er mogelijk met de witte kattin kon zijn. Antwoord had hij niet, maar wou hij wel. Hij wou iets doen, maar wist niet wat. She shocked by hearing Fawnsteps name... That black mousebrain did something to her... En op dat moment zag hij haar. De zwarte kattin met ijs blauwe ogen. Zijn ogen brandde. He runned to her, and ripped her eyes out. She hurted him, and did something to Snowynight... Nee, dat was het gene wat hij nu het liefst had gedaan. Wat hij eigenlijk deed was stoppen met lopen, uit zijn gedachten getrokken, en naar haar kijken met een bijna emotieloze blik. "Fawnstep," bromde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[+open] How long 'till I lose control  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:25

Ze voelde hoe haar ademhaling versnelde toen ze hoorde dat de kater stopte. Het liefst zou ze nu door de grond willen zakken, of dat hij gewoon door zou lopen, maar dat deed hij echter niet. Zou Snowynight het hem verteld hebben? Ze keek op, om vervolgens recht in de emotieloze blauwe ogen van Thrushdive te kijken. Ooit stonden die vriendelijk en zacht tegen haar, maar nu waren ze kil en toonden ze geen emotie meer. Nee, die zachte blik die zij ooit van hem kreeg was nu alleen maar voor Snowynight bestemd. De poes slikte een keer moeizaam en liet haar blik weer naar haar poten gaan. "Fawnstep," bromde de kater vervolgens. "T-thrushdive.." miauwde ze, nog altijd wat van haar stuk gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 15:52

Hij liet geen enkele teken van emotie zien bij de zwarte poes, enkel liet hij een blik over haar heen glijden. Ze stelde zich onderdanig op, angstig zelfs. Thrushdive stapte op haar af met zijn kop hoog, op haar neer kijkend. Hij wou weten of ze iets had gedaan bij Snowynight, dus besloot hij het slim te spelen. "Ik wil dat je mij verteld wat je gedaan hebt, bij Snowynight," miauwde hij op een brommende lage toon en haar doordringend, misschien een tikkeltje intimiderend aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[+open] How long 'till I lose control  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 15:58

De poes legde haar oortjes zo plat als het maar kon toen de kater op haar af stapte en op haar neerkeek, met zijn kop geheven. "Ik wil dat je mij verteld wat je gedaan hebt, bij Snowynight," miauwde de kater vervolgens op een brommende en intimiderende toon, eentje die haar nog verder in elkaar liet duiken. Ze kon geen kant op, want haar achterpoten stonden een paar centimeter weg van een boom, en Thrushdive blokkeerde haar enige uitweg. De kattin trilde en wist niet goed wat te doen. "I-ik.. Ik duwde haar.. ik schold haar uit.. ik was boos.. ik plette haar prooi en liet haar huilend achter.." miauwde de poes en ze keek de kater voorzichtig aan. "I-ik herkende mijzelf niet meer.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:12

Hij verwachte tegenspraak of ontkenning, iets in die trant. Enkel kreeg hij dat niet, hij kreeg erkenning. "I-ik.. Ik duwde haar.. ik schold haar uit.. ik was boos.. ik plette haar prooi en liet haar huilend achter.." Waren haar trillende woorden. Thrushdive stak zijn nagels in de grond. I promised her to do no stupid things ging er door zijn kop heen waarna hij zijn nagels weer in trok. "I-ik herkende mijzelf niet meer.." miauwde ze vervolgens. Thrushdive snoof. "Je herkend je zelf wel vaker niet, hé?" Miauwde hij met een flauwe, sarcastische grijns op zijn kop. "Het is omdat ik me zelf niet verlaag tot jou niveau, maar als jij Snowynight nog één keer aanraakt, of pijn doe... zorg ik er voor dat je je klauwen niet eens meer kan gebruiken," snauwde hij waarna hij zich omdraaide om weg te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
[+open] How long 'till I lose control  UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 16:18

"Je herkend je zelf wel vaker niet, hé?" miauwde de kater sarcastisch en tranen welden nu op in haar oogjes. "Het is omdat ik me zelf niet verlaag tot jou niveau, maar als jij Snowynight nog één keer aanraakt, of pijn doe... zorg ik er voor dat je je klauwen niet eens meer kan gebruiken," snauwde de kater en deze draaide zich vervolgens om om weg te lopen. Ze stond daar maar, vastgenageld aan de grond, tranen drupten langzaam uit haar ogen en ze hield haar adem nog altijd in. Ze wilde roepen, roepen dat hij niet weg moest lopen, dat ze hun vriendschap terug wilde, dat ze vroeger terug wilde. Dat ze spijt had van alles wat ze had gedaan, maar er kwam geen woord uit haar keel, die pijnlijke steken gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadewolf
Member
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Chi ღ
93
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender:
Rank:
Shadewolf
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 17:10

Hij spitste zijn oren zodra hij de stem van zijn broer hoorde. "Het is omdat ik me zelf niet verlaag tot jou niveau, maar als jij Snowynight nog één keer aanraakt, of pijn doe... zorg ik er voor dat je je klauwen niet eens meer kan gebruiken," Zijn groene ogen vernauwden zich bij die woorden, en het maakte hem ook alleen maar sluwer toen hij zag hoe Thrushdive een zwarte poes achter zich liet. Sierlijk sprong hij over de struik heen waar hij zich achter had schuil gehouden, en ging hij wat verdedigend voor Fawnstep staan, de poes die hij al wel eens eerder in het kamp had gezien. "Zo praat je niet tegen een kattin." Mauwde hij kalm. "Je zegt dat je je niet to haar niveau zult verlagen, maar als je al zulke woorden gebruikt om een poes bang te maken, dan sta je volgens mij al lager dan haar niveau." Zijn stem klonk nog steeds beheerst. Hij wou geen ruzie met zijn broer, maar wou tegelijkertijd ook weer niet dat Thrushdive domme dingen ging doen, ook al was de kater ouder dan hem.

~ Kon het niet laten. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Thrushdive
StarClan
[+open] How long 'till I lose control  DPKsfdL
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Age: .:32 Moons:.
Gender:
Rank:
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitimeza 5 apr 2014 - 19:19

Ja, hij hoefde zijn klauwen niet altijd te gebruiken om anderen pijn te doen. Tenslotte was mentale pijn vaak veel erger dan fysieke pijn, fysieke pijn ging sneller over. Mentale pijn kon manen blijven. Toen de cyperse kater weg liep, kwam er een andere, bekende geur zijn neus gaten binnen, en al snel werd dat bevestigd door een plof achter hem. Zijn blik viel als eerste op Fawnstep, die huilde, en verplaatste zich toen naar zijn jongere broer, Wolfshade. "Zo praat je niet tegen een kattin." Thrushdive vernauwde zijn koele ogen. "Je zegt dat je je niet tot haar niveau zult verlagen, maar als je al zulke woorden gebruikt om een poes bang te maken, dan sta je volgens mij al lager dan haar niveau." Thrushdive snoof. "Lief broertje van me," begon hij. "Je weet niet eens wat er speelt, die poes heeft mijn vriendin pijn gedaan, en dat Furball ik niet, en deze poes heeft wel meer gedaan dan alleen dát, ik zou je graag op de hoogte willen brengen, maar niet nu." Miauwde hij kalm met een snelle felle blik naar Fawnstep toe. Toen hij haar zo zag ging er toch wel een steek van meelijden door hem heen, en dat was kort te zien, maar zo snel als die kwam, verdween die ook weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [+open] How long 'till I lose control    [+open] How long 'till I lose control  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[+open] How long 'till I lose control
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: