The soft murmur of thoughts [Beautysoul]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 The soft murmur of thoughts [Beautysoul]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hawkscream
Member
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:59



Trots drukte hij de muis tegen de grond en beet snel het nekje door, zodat hij het lijden in die kleine kraaloogjes niet kon zien. Zijn eerste prooi gespot en meteen gevangen. Al meteen een mooi begin van de dag. Snel verstopte hij zijn gevangen prooi onder een laag sneeuw en besloot verder te gaan. Het zachte geruis van de waterval betrad al snel zijn oren en rustig liet hij zijn kop naar rechts glijden, zodat hij het natuurverschijnsel zag. Het zag er mooi uit, maar het was even gevaarlijk. Onoplettende katten vielen er soms in en eruit komen was moeilijk door de constante stroom van water op je kop. Met een zachte zucht vervolgde Hawkscream zijn pas weer, nu meer wensende dan ooit dat Petal weer aan zijn zijde zou lopen als Warrior.






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:13



Ze was weer warrior, ze kon weer warrior zijn... Die gedachtes gingen de gehele dag door haar kop. Maar ook de bezorgde moederstem; Gaat het wel goed met mijn kittens? Zijn ze gezond? Zijn ze goed aan het trainen? Ze moest al haar gedachtes aan de kant zetten, want een bekende geur drong haar neus binnen. Ze wou omkeren, wegrennen. Maar dat kon ze niet, ze stond stokstijf stil. Bevroren. Haar hart klopte in haar keel, waarom kon ze niet wegrennen? Het had ook waarschijnlijk geen zin meer, de kater had haar waarschijnlijk allang geroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:29



Als een instinct draaide hij zijn kop opzij en keek plots in de blauwe ogen van Beautysoul. Hij stopte in zijn pas en zijn staart zakte naar beneden. Wat..? Oh ja.. ze was nu weer een Warrior. De kater beet wat op zijn lip en keek naar de grond. Ze had hem gezien en hij had haar nu gezien. "Erm.. hey.." Mompelde hij zachtjes en draaide zijn kop de andere kant op, zodat hij naar de waterval keek en niet naar de grijze Warrior. Waarom kruiste zij elkaars paden nou weer..?






»н α ω к ѕ c я є α м«


Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 20:27



De kater draaide zijn kop om, waardoor ze in de groen-gele ogen keek van Hawk... Hawk stopte meteen en zijn staart ging naar beneden. Beauty keek opzij, ze wou het eigenlijk niet zien. "Erm.. hey.." mompelde Hawk, wetend dat het raar zou zijn tussen hen. "Hey..." miauwde ze zachtjes. Ze slikte even... awkward... "H-het spijt me Hawkscream..." mompelde ze zacht. "Het spijt me heel erg, voor alles." verontschuldigde ze zich tegenover Hawk. "Door mij is onze vriendschap kapot, en heb ik je in problemen gebracht..." vervolgde ze. Ze had altijd een schuldgevoel gehad...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 19:25

"Hey..." Hoorde hij Beauty antwoorden en haalde opgelucht adem. Geen boze reactie, geen ontzettend verdrietige reactie, gelukkig maar. "H-het spijt me Hawkscream..." Hij fronste en draaide zijn gestreepte kop om naar de grijze poes. "Het spijt me heel erg, voor alles." Zijn frons werd wat dieper. Waarom..? "Door mij is onze vriendschap kapot, en heb ik je in problemen gebracht..." Problemen? Haar schuld? De kater schudde zijn kop langzaam. "Hoe.. hoe kan het jouw schuld zijn? Het is gewoon gebeurd. Je kan er niets aan doen. En welke problemen..? Petalcloud begreep het en er is niets veranderd tussen ons." Ook al zou dit Beauty misschien pijn doen, hij wilde haar duidelijk maken dat ze niets had gedaan met de relatie van hem en zijn partner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 19:54



"Hoe.. hoe kan het jouw schuld zijn? Het is gewoon gebeurd. Je kan er niets aan doen. En welke problemen..? Petalcloud begreep het en er is niets veranderd tussen ons." Maar... maar... Had ze dan voor niks al die schuld gevoelens voor níks gehad? Ze merkte dus ook niet dat haar mond een beetje was opengegaan. Ze kwam weer bij zinnen, en slikte even. "Maar ik heb wel onze vriendschap verpest." fluisterde ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkscream
Member
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimedi 15 apr 2014 - 20:44

"Maar ik heb wel onze vriendschap verpest." Dacht.. dacht ze dat werkelijk? Hij had toch alleen maar gezegd dat hij wat tijd voor zichzelf nodig had? De kater beet op zijn lip en wendde zijn zachte blik van de poes af. "Als jij zo wilt denken," Mompelde hij met een wat bittere ondertoon. Nooit had hij gezegd dat hun vriendschap over was geweest, dus waarom dacht zij van wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Beautysoul
StarClan
The soft murmur of thoughts [Beautysoul] DPKsfdL
Bo ~
818
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Beautysoul
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitimewo 14 mei 2014 - 16:41


Ze wist het nu zeker, ze had het 100% verpest. Vooral na wat de kater had gezegd... Haar ogen vulde zich weer met tranen, "I...Ik moet gaan." verzon ze, waarna ze weg rende van de kater, ze moest weg hier. Ze had het verpest, waarom bracht ze zoveel ongeluk? Waarom moest dit bij haar gebeuren? Ze had alles verpest, vooral na vandaag. Ze kon niet meer rennen, en viel gewoon neer. Ze was moe en door het snikken kreeg ze voor een moment bijna geen adem, ze zou rustiger moeten lopen anders kon het niet goed aflopen voor haar. Ze stond weer op, en begon rustig verder te lopen, ze hoopte dat geen van haar kittens het zo erg zou krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The soft murmur of thoughts [Beautysoul]   The soft murmur of thoughts [Beautysoul] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The soft murmur of thoughts [Beautysoul]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: