Attack [Drizzlepaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Attack [Drizzlepaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 17:25

Blocktail was Drizzlepaw al een tijdje aan het volgen, zijn reflexen en zintuigen stonden op scherp,  hij wachtte af totdat Drizzlepaw alleen zou zijn. Uiteindelijk aan de waterval was hij alleen, Blocktail stapte uit de struiken alsof hij niets van plan was en riep "Drizzlepaw!". Hij hield zich in, totdat de apprentice in zijn bereik zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:12

Het katertje had zijn mentor al een paar dagen te weten ontlopen. Hij trok er alleen op uit en verkende alles zelf. Hij had al het hele territorium gehad en wist nu al steeds meer geuren bij een prooi of ander levend wezen te plaatsen. Hij zat nu bij de waterval, op een van de stenen aan de rand, en keek nieuwsgierig naar het water dat beneden uit elkaar spatte. "Drizzlepaw!" klonk een stem vervolgens en het katertje zag dat zijn mentor hem in het oog had. Het katertje keek nog een maal naar het water en sprong vervolgens van steen naar steen terug op de kant. Hij landde voor de neus van zijn mentor en keek deze vervolgens met een neutrale blik aan. "Wat?" miauwde hij en keek naar de tabby kater.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:16

Drizzlepaw kam af en kwam voor hem zitten."Wat heb je allemaal al gedaan?" ondertussen spande hij zowat al zijn spieren op, zijn evil side kreeg bijna weer de overhand. "Ik hoop dat je weet wat je doet Drizzlepaw, Ik heb gesproken met Dawnflight of je geen andere mentor mocht, maar je zit aan me vast geloof ik" Hij moest echt proberen de evil-side down te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:19

"Wat heb je allemaal al gedaan?" Hij zag hoe zijn mentor zijn spieren opzette, en deed voor de zekerheid een pas terug. "Ik hoop dat je weet wat je doet Drizzlepaw, Ik heb gesproken met Dawnflight of je geen andere mentor mocht, maar je zit aan me vast geloof ik" mauwde de kater weer. Drizzlepaw kneep zijn ogen te samen en keek naar de tabby kater. "Ik train nog liever met een steen dan met jou," spuwde hij de kater toe en snoof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:23

Toen Drizzlepaw woorden naar hem spuugde die ij niet kon horen nam de evil-side Blocktail over, zijn ogen werden bloedrood en zijn nagels 2x zo scherp. Hij stond op en zette grootte passen richting Drizzlepaw: "Het is met je gedaan kleintje" Spuugde hij terug, terwijl de gewone hem dat niet wilde, hij had geen controle meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:26

Het katertje deed geschrokken een paar passen naar achteren toen hij de met bloed doorlopen ogen van zijn mentor zag. "Het is met je gedaan kleintje" spuugde de kater en kwam op hem af. Drizzlepaw deed nog een paar stappen naar achteren, maar stond toen in het nauw gedreven bij de rand van de waterval. Hij kon geen kant meer op nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:29

Blocktail draaide zowat door, was hij echt van plan zijn apprentice van de waterval te gooien? Blocktail stapte nog steeds dichter naar Drizzlepaw ookal kon hij geen kant meer op. "Je had maar moeten luisteren apprentice" dat laatste woord spuugde hij eruit. "Niemand kan je momenteel redden" Hij lachte als een doorgedraaide gek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:32

"Je had maar moeten luisteren apprentice," spuugde de kater hem toe. "Niemand kan je momenteel redden." Die kater was gewoon compleet gestoord! Het verbaasde hem dat men die kater niet eerder uit de Clan had geschopt. Hij vernauwde zijn ogen en sloeg zijn klauwen in de grond. Geen angst tonen. Hij was niet bang voor die zwakkeling. Maar er was alsnog wel aan zijn houding te zien dat hij niet goed wist wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:35

Toen de apprentice standvoet hielt zei Blocktail:" Wat ga je doen me aanvallen, maar wacht je weet dat nog niet omdat ik het je nog niet geleerd heb!!!". Blocktail kwam zo dichtbij dat hij bijna de poot van Drizzlepaw eraf kon bijten en zei: "Je weet toch dat je mij hebt opgeroepen door me heel erg kwaad te maken, ze noemen me ook we Eviltail, Dark-side van Blocktail.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:41

"Wat ga je doen me aanvallen, maar wacht je weet dat nog niet omdat ik het je nog niet geleerd heb!" De kater kwam steeds dichter naar hem toe, maar hij moest wel blijven staan. Met zijn nagels uitgeslagen in de grond en zijn haren recht overeind stond hij daar. "Je weet toch dat je mij hebt opgeroepen door me heel erg kwaad te maken, ze noemen me ook we Eviltail, Dark-side van Blocktail." miauwde de kater. Drizzlepaw schudde niet begrijpend zijn kopje. Waar in StarClan's naam had die kater het over. "Jij bent écht gek." miauwde hij op een zachte toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:45

De kater greep Drizzlepaw in zijn nek en trok hem van de grond, Hij stapte met het lichaam naar de rand klaar om hem te laten vallen, toen begon hij zijn evil-side te onderdrukken. Hij zette een paar stappen naar achter en zette de apprentice neer en vroeg: "Wat is er gebeurd, ik weet alleen nog dat je voor men neus zat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:53

Met een ruk werd het katertje van de grond af getild en voelde al snel een eeuwige leegte onder zijn pootjes. Verwoed krabde hij in het rond, proberend terug op de grond te komen. "Help!" riep hij angstig en keek naar de leegte onder hem. Hij keek angstig heen en weer, was dat zijn einde dan? Vermoord door zijn eigen mentor? Opeens voelde hij dat hij terug werd gezet. Angstig krabbelde hij naar achteren, zijn mentor met grote ogen aankijkend. "Wat is er gebeurd, ik weet alleen nog dat je voor men neus zat?" hoorde hij de kater mauwen, maar het katertje was zo in shock van deze zet dat hij weg wilde, en wel nu. Hij krabbelde verder naar achteren, maar toen gleden zijn achterpoten uit. Hij gleed over de rand heen en wist zijn klauwen nog net achter een steentje te haken. Het geluid van nagels over steen schalde door het territorium heen en verwoed probeerde hij omhoog te komen. Hij zakte hierdoor alleen nog maar wat verder naar beneden en hij leek een moment te vallen. Hij gleed wat naar beneden, waar er geen steen meer was. Hij wist zijn nagels nog net in een ribbel van een steen te slaan. Hopeloos hing hij daar, zijn poten bungelend in een enorme leegte. Hij hield het niet meer, zijn greep verslapte..
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:59

Vlak voor Drizzlepaw viel had Blocktail hem vast aan zijn poot en trok hem omhoog, door de shock te zien dat zijn apprentice bijna verdwenen was, sprong Blocktail bijna een meter in de lucht, gelukkig ad hij zijn apprentice net op tijd. "Gaat het wel?" vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlepaw
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
Daan.
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 10 moons
Gender:
Rank:
Drizzlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 20:07

Blocktail hees hem omhoog en het katertje haalde adem, duidelijk te zien dat hij in een lichte shock verkeerde. "Gaat het wel?" vroeg de kater vervolgens. Drizzlepaw legde zijn oren plat tegen zijn schedel. "Nou, ik ben net bijna het leven verloren, op dat na is alles perféct!" miauwde hij spottend en keek naar de kater. "Ik wil je NOOIT meer zien! Hoor je me? NOOIT MEER!" Tranen welden op in zijn oogjes en hij blies een keer naar de kater. "Jij bent mijn mentor niet meer, je hebt me net geprobeerd om te vermoorden." miauwde hij en hij verdween in het struikgewas. Weg hier. Weg. Weg. Weg.

Drizzlepaw topic uit ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Blocktail
Member
Attack [Drizzlepaw] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 20:09

Iets in Blocktail zei ga hem achterna, maar toch vond hij beter van niet en keek Drizzlepaw na met de vraag die door zijn hoofd spookt: "Wat heb ik nou in hemelsnaam gedaan dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Attack [Drizzlepaw]   Attack [Drizzlepaw] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Attack [Drizzlepaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: Waterfall-
Ga naar: