{Kitten Search} The difference between friends and lovers - Pagina 2
❮
❯
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: {Kitten Search} The difference between friends and lovers vr 28 maa 2014 - 21:14
Alvast bedankt voor alle leuke aanmeldingen <3 Dit is trouwens de kitten die ik ga bespelen ^^ ___
Lone-one zal de kittens zo goed als ze kan verzorgen, de gene die op Never lijkt zal wat buiten gesloten worden door haar. Ook vertelt ze weinig over hun vader en vermijd contact~
Inside: Likes: Gezelligheid - Lachen - Trainen en beter worden- {She-cats versieren} Dislikes: Stilte - Onderschat worden - Minder goed zijn dan een ander - {Gedumpt worden} Characteristics: Vrolijk - Koppig - Nieuwsgierig - Beter zijn dan andere - {Flirterig} Vrolijk: Iets wat kenmerkend voor Cover is, is dat hij bijna altijd heel vrolijk is. Hij zal veel dingen van de zonnige kant inzien en een beetje een naïeve houding hebben soms. Ook het zal ook erg moeilijk worden voor andere om zijn humeur te verpesten. Maar als hij echter boos word, dan is hij ook echt boos. Dan valt er niet meer mee te praten. Koppig: Cover zal nooit snel iets van een vreemde aannemen en altijd zijn eigen mening over dingen klaar hebben staan. Deze mening zal hij ook blijven verdedigen tot de andere heel duidelijk het tegendeel heeft bewezen. Nieuwsgierig: Alles en dan ook echt alles wil hij weten. En het staat hem ook echt niet aan als hij niet weet wat iets is. Soms komt het een beetje over alsof hij maar al te graag zijn neus in ander mans zaken steekt. Wat ergens ook wel waar is. Hierdoor zal hij ook leergieriger zijn tijdens zijn training als apprentice. Wat toch wel in zijn voordeel zal zijn. Beter zijn dan andere: De neiging om beter te zijn dan andere zal Cover zijn hele leven hebben. Doordat hij ook iets meer traint dan de gemiddelde kat van zijn leeftijd zal hij wel tot de beste behoren. Maar de algehele beste zal hij nooit zijn, waar hij zich echter soms wel aan kan ergeren. {Flirterig: Deze eigenschap zal hij pas krijgen als hij ongeveer 14 moons oud is. Hij zal erg vaak een soort van crush krijgen op she-cats en deze dan proberen te versieren. Dit lukt hem echter nog best wel goed door zijn verschijning. Ook is hij best populair en kent de meeste katten van de clan wel, daardoor is het voor hem makkelijker om dichter bij de she-cats te komen.
Outside: Fur pattern: Tuxedo. Ook wel helemaal zwart met witte teentjes en een witte buik. Met een witte borst en een witte bles. Fur lenght: Short, net als beide ouders. Fur color: Black & white, in een tudedo patroon. Eye color: Cyaan, net als zijn vader. Paw- & nosepats: Licht roze, als kitten zullen ze nog erg licht roze zijn. Maar zodra hij apprentice word zullen zijn pootkussentjes donkerder roze worden. Build: Als kitten is Cover ongeveer even groot als de gemiddelde kitten. Misschien net iets groter, maar echt groot zal hij niet zijn. Maar als hij volwassen is zal hij redelijk groot en sterk gebouwd zijn, net als zijn vader. Ook zal hij best gespierd zijn en dit zal hij ook graag laten zien aan andere. Scars: None jet, maar waarschijnlijk zal hij als hij wat ouder word wel wat littekens oplopen. Door gevechten of katten die boos op hem zijn voor wat hij heeft gedaan. Extra: Voor Cover als kitten heb ik originele plaatjes, want een oom van mij had kittens dus had ik een aantal foto's gemaakt. Wij gaan alleen daar bijna nooit heen dus heb ik alleen foto's als kitten.
Setje:
Ava: {ik kreeg de oogjes niet zo goed cyaan kleur...}
Voorbeeld post: Coverkit - 3 moons - nursery Een kleine zwart witte kitten strekte zijn pootjes voor zich uit. Een zacht, iets wat piepend, geeuwtje verliet zijn bekje. Langzamerhand stond hij op. Op vier pootjes heen en weer schommelend keek hij om zich heen. Nog elke dag sinds hij voor het eerste zijn oogjes had geopend verbaasde hij zich over de wereld om hem heen. Alleen al de nursery was zo gigantisch groot. Elke dag opnieuw was hij nieuwsgierig naar wat er buiten het kamp was. Tot nu toe was hij niet veel verder dan de nursery gekomen echter. Voor de rest van de wereld zou hij nog een tijdje moeten wachten. Vrolijk begon hij in de richting van de uitgang te lopen. Onderweg struikelde hij nog over zijn zusje Wanderkit. Maar dat zou zijn humeur niet kunnen bederven. Ook al had zijn moeder hem al vaak genoeg gezegd dat hij niet alleen naar buiten mocht omdat het te gevaarlijk was. Hij deed het toch wel, dus waarom bleef ze hem waarschuwen?
Coverpaw - 8 moons - pinewoods Snel rende Coverpaw achter zijn mentor aan de pinewoods door. Zijn mentor had hem de opdracht gegeven bij te houden. Aangezien hij niet echt langzaam was en ook wel een redelijk uithoudingsvermogen had lukte dat wel. Echter zat hij met zijn gedachten heel ergens anders. Namelijk bij de she-cat die hij deze ochtend had ontmoet. De manier hoe ze liep, hoe ze praatte. Er was iets heel interessants aan haar. Ook het rare gevoel in zijn buik dat hij onmogelijk kon beschrijven. Het was maar raar allemaal. Het probleem was nu alleen dat hij zich niet goed kon concentreren en al snel zijn mentor uit het oog had verloren. Een luide zucht klonk uit zijn bek en Coverpaw was op de grond gaan zitten. Op zijn dooie gemakje keek hij wat in het rond, tot hij geritsel in de takken achter hem hoorde. Met een ruk draaide hij zich om en sprong op het geluid af. Een paar seconde later stond hij met zijn voorpoten op de borst van zijn mentor. Deze vertelde hem dat het niet zo goed was dat hij al zo snel niet meer bij hield, maar ook dat zijn reactie goed was. Kort daar na liepen ze samen pratend door de pinewoods.
Cover-up - 14 moons - carrion place Behendig sprong Cover-up van paaltje naar paaltje. Alles waar hij aan dacht waren de she-cats waar hij vandaag mee had gepraat. Welke was hem waardig en welke waren dat niet? Dat moest hij nu bepalen. Hij kon ze niet voor eeuwig aan het lijntje houden. Hoewel dat wel wat was dat hij maar al te graag deed. Hoe meer she-cats met een crush op hem hoe beter. Tenminste zo zag hij het dan. Zodra een she-cat er achter kwam dat hij meerdere liefjes had werd ze meestal boos. Soms zelfs zo boos dat ze hem aanvielen, een aantal waren sterker dan dat hij eigenlijk had verwacht. Zo kwam hij ook aan een aantal van zijn littekens. Gek genoeg vielen sommige she-cat daar juist ook op. Waarom snapte hij eigenlijk niet, maar dat maakte hem ook niet zo veel uit. Na ongeveer een paar uur denken was hij er uit. Een was hem voorlopig waardig, of dat lang zo zou blijven was klein. Zoals dat al moons zo was, behoorde zijn hart toe tot een bepaalde she-cat. Maar deze zag hem niet staan, tot zijn grootste ergernissen toe. De meeste van zijn liefjes bleven ongeveer maar een moon bij hem. Daarna dumpte hij ze op de meest creatieve manieren. Daardoor werden ze nooit boos op hem en vertelde de andere katten ook niets over hun relatie. Met zijn gespierde zwart witte lichaam sprong hij van het paaltje af waar hij al een tijdje op zat. Het werd tijd om terug te gaan naar het kamp. Tijd om de andere vier she-cats te vertellen dat hij er over nagedacht had en het zeker niets zou worden tussen hen. En die ene gelukkige she-cat te vertellen dat hij het wel wilde proberen. Maar dat hij nog niet aan kittens wilde denken. Dit deed hij niet voor niets, als hij kittens met een she-cat zou krijgen was het voorbij. Dan werd hij prakties gedwongen om haar partner te worden. En dat was wel het laatste dat hij wilde.
Idee voor later: Ook ik heb een idee wat ik later met Cover-up ga doen. Het word een soort van miniverhaallijntje, en om de aanmelding hier niet te lang te maken zal ik het even in een spoiler zetten.
Cover-up's future:
Ik doe het even in het kort: Als Cover 8 moons is komt hij een even oude she-cat uit een andere clan tegen. Daar word hij heel erg verlieft op. Alleen deze she-cat wil hem niet. Hij blijft een crush hebben op deze she-cat, maar zal zodra hij een tijdje warrior is ook zijn spelletje gaan spelen met andere katten uit de clan. Echter zal geen van deze she-cats zijn partner worden, omdat zijn hart bij die she-cat uit de andere clan ligt. Deze komt hij echter wel regelmatig tegen en ze kunnen goed praten. Als ze een keer aan het praten zijn zal Cover de she-cat redden van een aanvallende das. Hierdoor word de she-cat toch verlieft op hem. Al snel is deze in verwachting van kittens. Hier zal Cover niets over zeggen in zijn clan. En de she-cat zal in haar clan zeggen dat ze door een Rogue is verkracht. Stiekem blijven de twee elkaar zien, maar weten dat hun relatie nooit zou worden geaccepteerd. Na een tijd worden de kittens geboren, Cover weet dit doordat de she-cat niet kwam opdagen bij hun volgende ontmoeting. Ze hadden afgesproken met elkaar dat als ze niet zou komen dat dan de kittens geboren waren. Natuurlijk wilde Cover bij de she-cat en zijn kittens gaan kijken. Echter mocht en kon dit niet door het verhaal dat aan beide clans verteld was. Na zes maanen, als de kittens apprentice waren geworden zouden ze dan weer afspreken. Ongeduldig wachtte Cover af op het bezoek op de she-cat. Maar na lange tijd wachten kwam ze toch, samen met haar vier kittens die inmiddels apprentice werden. Voor het eerst zouden ze hun vader te zien krijgen. Maar bij die zelfde ontmoeting zou de she-cat hem vertellen dat het op deze manier niet langer kon. Natuurlijk zou hij zijn kittens mogen blijven ontmoeten en haar ook. Maar dat hun relatie over was, omdat dit gewoon onmogelijk was voor haar. Cover accepteert dit wel maar raakt in een dip. Deze zal een maan of twee duren. Daarna zal hij zijn oude leven weer oppakken en regelmatig bij zijn kittens en ex vriendin gaan kijken.
About me: Name: Anouk {Kaio} Age: 15 RPG ervaring: 1 jaar serieus en 1 jaar onserieus. Motivatie: Zo'n beetje iedereen weet ondertussen wel dat ik mega veel account ideetjes heb en dus ook deze. Net zoals de meeste had ik dit koppeltje niet zien aankomen. Het verraste me dus eigenlijk best wel, maar ook vond ik het vanaf het begin {dat ik het wist} al een leuk koppeltje. And I just like to play a kitten of active parents!
Laatst aangepast door NightShadow op wo 2 apr 2014 - 19:27; in totaal 19 keer bewerkt
Flowpetal
Member
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
OUTSIDE Fur; Littlekit heeft een lange zwarte vacht en is hierdoor een evenbeeld van haar vader, wat de reden zal zijn dat ze een beetje weggepest wordt uit het nest. Eyes; Deze zijn nog onbekend, wordt bekend als ze haar ogen opent. Nails; Haar nageltjes zijn niet erg scherp, in haar kittentijd zijn ze zelfs bot. Build; Littlekit is van nature niet zo groot gebouwd, en zal altijd wat kleiner blijven dan de gemiddelde kat.
INSIDE Feels always little; Littlekit zal altijd het gevoel blijven houden dat ze te klein is, en dat kleine katten niks goed kunnen doen. Op de een of andere manier maakt ze zichzelf altijd wijs dat het haar eigen schuld is dat ze zo klein is. Dit maakt haar zelfvertrouwen ook érg laag. Not social; Littlekit trekt zich meestal terug in haar schulp, omdat ze bang is voor de wereld buiten het geen wat veilig en bekend is. Ze zal hierdoor ook wat minder snel vrienden en vriendinnen maken waardoor ze vaak erg somber en alleen over kan komen. Good hunter; Later zal blijken dat Littlekit een uitmuntende jager is en echt de skills bezit om een groots krijger te worden. Ze zal echter zeggen dat ze dit niet is en ook niet wordt, omdat ze nog altijd te klein is. Uncertain; Littlekit is verder ook gewoon heel onzeker over zichzelf, zeker als ze wat ouder is en ze ook in aanraking zal komen met de liefde en dat soort dingen.
PERSONAL Name; Daan Most known account; Fawnstep, Frostlake Motivation; Ik vindt dit een schattig koppeltje en het lijkt me leuk om een kitten te bespelen die een beetje word buitengesloten door het nest. Verder, tsja, ik wilde gewoon weer eens een kitten bespelen :'D
Laatst aangepast door Arcanekit op zo 30 maa 2014 - 14:18; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: {Kitten Search} The difference between friends and lovers za 29 maa 2014 - 13:25
Chainkit schreef:
Ik weet niet echt wat je met 'smoking' bedoelt ^^"
Oh, even voor de duidelijkheid: Lone-one zal de kits zo lang mogelijk van hun vader gescheiden houden en zal de kit die op Never lijkt kleineren, even een tip voor de karaktertjes. Het zullen dan ook niet echt 'lievertjes' zijn omdat Lone waarschijnlijk de tabby's meer gaat verzorgen en aandacht geven ;3
Ik ben echt blij dat er zoveel aanmeldingen zijn, echt super bedankt iedereen <3
Oeh, idee voor karakter >D m aar nu te lui om het uit te schrijven, maar ik beloof dat ze er spoedig aankomt ^^
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Onderwerp: Re: {Kitten Search} The difference between friends and lovers zo 30 maa 2014 - 13:38
*ups heel subtiel topic*
Ik ben blij dat er zoveel leuke aanmeldingen zijn ^^ Bedankt iedereen <3
Onderwerp: Re: {Kitten Search} The difference between friends and lovers zo 30 maa 2014 - 17:17
Ik zie dit best laat, niet? x'D Ik ga hier nog een aanmelding plaatsen. Frost, Rose en een eventueel nieuwe kitten zouden dan mijn hoofd-accjes worden (:
Mazelock
Member
Bo II 333 Actief You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.
Onderwerp: Re: {Kitten Search} The difference between friends and lovers ma 31 maa 2014 - 15:49
Sorry, maar nu ik zie dat er ook een nest is Gray x Silver -en ik me vanuit mezelf best verplicht voel- ga ik me daar aanmelden, en denk ik dat ik deze aanmelding dus laat vallen. Verkeerde timing... x$ Maar als ik gekozen zou worden voor beide -je weet maar nooit- dan zit ik binnenkort weer met een overvloed van accounts, en dan komen ze allemaal weer inactief... I hope ya understand ;'3
»Outside My fur is short. Tabby stripes and white spotts adorning my pelt. My nose and pawpads are pink and soft. My eyes are diffrent. Yellow and cyaan blue. I called Shrew because the great leader and my tiny nose. I have a wide built. Therefore i can't hunt. But i'm the best fighter. »Inside I'm a hyper kitten. My mouth never rests. Haha. Always I do have questions for you. I can not sit still and I have always something to do. My dreams mingle with the reality, it's making difficult to separate them. I often wake up screaming nightmares and often keep everyone. Listen I don't know what that is. However, I am never unfriendly, but be careful.
»Person Behind
»Name Lilith »Age 14 years »Gender Female »RPG experience 3 years i think »Motivation I love this couple. This is the first notification in english and I'm pretty proud. Also is this a new experience. I don't have any cats in the ShadowClan and it's just exciting. I find Shrewkit awesome. I wish everyone succes!