Grmmm [Dawnflight]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Grmmm [Dawnflight]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blocktail
Member
Grmmm  [Dawnflight] DPKsfdL
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimedo 27 maa 2014 - 16:26

Blocktail kwam het kamp binnen en hoopte dat hij Dawnflight kon spreken over zijn apprentice, Drizzlepaw, Toen hij Dawnflight niet vond ging hij zitten wachten aan de rand van de open plek en hield zijn ogen open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawnflight
Member
Isa :3
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimevr 28 maa 2014 - 20:36

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
Al vroeg was Dawn het kamp uit gegaan om wat te gaan jagen. Ze had een magere vogel kunnen vangen en had geprobeerd die te begraven om verder te jagen, maar de grond was te hard geweest. De enige andere oplossing was om de vogel gelijk terug te brengen naar het kamp en dan later terug te komen, en dat was dan wat ze aan het doen was. Toen ze bijna het kamp in was hoorde ze van een warrior dat een andere kat haar wou spreken, Blocktail. Al snel nadat ze het kamp in kwam zag ze hem zitten, aan de rand van het kamp. ”Ik kom er zo aan, even deze bij de prooistapel leggen.” Excuseerde ze zichzelf, waarna ze snel even naar de prooistapel trippelde. Daarna liep ze richting de kater en ging voor hem zitten. ”Waar wou je het over hebben Blocktail?” Vroeg ze de kater voor haar.

OOC: Als je een topic met mij hebt aangemaakt, stuur mij dan even een PM, dan weet ik het gelijk, want ik zag hem nu toevallig ^^
152 words | Blocktail | ( © hunter. )

Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 11:59

Toen Dawnflight uiteindelijk bij hem kwam en vroeg:"Waar wou je het over hebben Blocktail?" begon Blocktail over de grond te schuifelen. "Drizzlepaw is het probleem" zei hij uiteindelijk. "Hij luistert niet en is te arrogant om iets te leren en volgens mij mag hij me niet zo". Bij die laatste woorden werden zijn ogen glazig.
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 17:12

I'll run...
A light in the room, it was you who was standing there. Tried, it was true as your glance met my stare. But your heart drifted off, like the land split by sea. I tried to go, to follow. To kneel down at your feet.
De kater begon met zijn poten over de grond te schuifelen en Dawn hield haar kop iets scheef. Als hij het er met haar over moest hebben zou het vast wel belangrijk zijn. "Drizzlepaw is het probleem." Zei hij. "Hij luistert niet en is te arrogant om iets te leren en volgens mij mag hij me niet zo." De ogen van Blocktail werden iets glazig, hij zat er dus echt mee. Ze zuchtte even en keek hem aan. ”Blocktail, ik zou heel graag wat voor je willen doen, maar ik ga je geen andere apprentice geven.” Zei ze meelevend. ”Jij bent zijn mentor, laat hem zien dat jij diegene bent met de kennis, dat hij zonder jou geen warrior kan worden.” Ze gaf een opbeurend duwtje tegen zijn schouder. ”Nou kop op, je laat je toch onder uit halen door je eigen apprentice?” Een klein glimlachje stond op haar snuit.
152 words | Blocktail | ( © hunter. )

Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 17:15

Toen Dawnflight hem probeerde op te beuren hielp het niet echt en vroeg dus:" Kan je hem niet aan iemand anders geven, ik heb dankzij hem een shadowclankrijger blind gemaakt" na dat gezegt hebbende werden zijn ogen hard alsof zijn woede weer opkwam. Doordat hij dat gevoel kreeg stond hij op en liep zo snel als hij kon het kamp uit.
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:31

I'll run...
Haar pogingen hem op te beuren leken niet veel te helpen, hij zag er nog steeds slecht uit. " Kan je hem niet aan iemand anders geven, ik heb dankzij hem een shadowclankrijger blind gemaakt" Ze deed haar bek iets open, hij had wát? De gele ogen van de kater werden doordrenkt met woede en hij stormde het kamp uit. Zo snel als ze kon stond Dawnflight op en rende ze achter de kater aan. Ze haalde hem al snel in en ging voor de kater staan zodat hij niet verder kon. ”Blocktail ga nou eens even zitten, en blijf zitten.” Er zat wat lichte woede in haar stem, maar ze probeerde het te verbergen. ”Nee, ik kan hem niet aan iemand anders geven na je eerste training, sommige anderen hebben al twee apprentices en ik heb jou er één gegeven omdat het je eerste apprentice zou worden. Je moet je gewoon harden en de baas worden over je apprentice, want jij bent de baas van hem tijdens de training.” Ze zei het redelijk snel, maar nog volgbaar. Haar stem klonk meer als een echte leider dan als een vriendin deze keer. Het klonk redelijk dwingend, ondanks dat dat niet de manier is waarop ze wou overkomen. ”Maar wat zei je over die Shadowclankrijger, je hebt hem blind gemaakt?” Haar ogen stonden vurig, maar knipperde een paar keer en het was weg. Ze moest kalmeren, anders zou de kater nooit praten. Ze ademde even diep in en uit en streek haar snuit weer recht. Met een klein glimlachje keek ze de kater voor haar aan. ”En wat heeft dat met Drizzlepaw te maken?” Vroeg ze aardig.
277 words | Blocktail | ( © hunter. )

Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 18:51

Dawnflight was hem gevolgd en beval hem te zitten, Blocktail was rustig voor het moment. Totdat ze vroeg over de shadowclan krijger die hij blind had gemaakt, begonnen zijn ogen weer rood te kleuren "Dawnflight je begrijpt het niet op sommige momenten heb ik mijn lichaam niet in de hand, en ik wil niet dat jou iets overkomt!" en stond op wachtend op een antwoord
Goldennight
Member
Grmmm  [Dawnflight] 2re5tv9
358
Actief
"Don't be trapped in someone else's dreams."

CAT'S PROFILE
Rank:
Goldennight
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 19:03

I'll run...
Hij was redelijk rustig, tot ze begon over de Shadowclankrijger. Hij kreeg een soort gloed over zijn ogen, alsof hij een andere kat werd. Ze ging automatisch op verdediging en stond klaar om aan te vallen om zichzelf te redden. "Dawnflight je begrijpt het niet op sommige momenten heb ik mijn lichaam niet in de hand, en ik wil niet dat jou iets overkomt!" Hij stond daar, gespannen. Dawnflight had nog steeds een kalme uitstraling over zich heen. ”Blocktail, ik weet inderdaad niet wat er aan de hand is, maar als jij jezelf niet in de hand kan houden, moeten we een oplossing zoeken. Ik wil niet dat er katten van ons gewond raken of dat het een oorlog veroorzaakt tussen ons en andere clans.” Ze stond op. ”Ik zal je meenemen naar het kamp en daar met Wolfgaze en Nightstream overleggen wat er gaat gebeuren. We moeten iets verzinnen voor Drizzlepaw tot jij jezelf weer in de hand kunt houden. Maar leg me nog eens uit, wat heeft Drizzlepaw te maken met een aanval op een Shadowclanner?” Haar stem klonk bedeesd, emotieloos en rustig. Ze wou niks triggeren bij de kater voor haar. Ze zou nog even naar het Shadowclan gebied moeten gaan, of anderen erop af sturen om excuses aan te bieden. En net op het moment dat ze dacht dat Shadowclan misschien nog wel de enige clan was die hen vertrouwden.

EDIT;
Oeps, verkeerd account >.<
235 words | Blocktail | ( © hunter. )
Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimeza 29 maa 2014 - 20:02

Toen Dawnflight voortvroeg naar wat Drizzlepaw er mee me maken had antwoorde hij: "Dankzij hem werd ik laaiend en heb de shadowclan krijger of apprentice blind gemaakt" Blocktail had heel veel spijt dat hij dat hedaan had en zijn ogen werden glazig.
Dawnflight
Member
663
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Dawnflight
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 13:50

I'll run...
"Dankzij hem werd ik laaiend en heb de shadowclan krijger of apprentice blind gemaakt" De ogen van de warrior werden weer glazig en Dawnflight porde hem even met haar poot. ”Blijf erbij Blocktail, we gaan je naar het kamp terugbrengen en ik kijk wel wat ik kan doen voor de Shadowclan.” Zei ze tegen de kater, dringend maar ook rustig. ”Ik ga voor Drizzlepaw iets regelen, jij mag geen mentor meer zijn zo.” Ze gaf hem even een duwtje richting het kamp. ”En zeg niks tegen de anderen over de Shadowclankat, dat is mijn taak.” Vervolgde ze iets strenger.
100 words | Blocktail | ( © hunter. )

Blocktail
Member
mathias
240
Actief

CAT'S PROFILE
Blocktail
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitimezo 30 maa 2014 - 14:34

Na het duwtje van Dawnflight liep Blocktail richting het kamp. "Dawn? Ik weet niet wat het is maar vroeger had ik iets gelijks, op apprentice leeftijd, he".Hij draaide zich om en stopte aan de kampingang. "Ik moet gewoon alleen zijn om het te onderdrukken denk ik ".
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Grmmm [Dawnflight]   Grmmm  [Dawnflight] Icon_minitime

Grmmm [Dawnflight]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: