~Nathalie/ Nath~ 337
| |
| Onderwerp: Verhaal! Van Lightpaw! wo 16 feb 2011 - 19:55 | |
| 1 Van mijn dromen is schrijfster worden. Nou zou ik graag mijn evrhaal met jullie willen delen. En ik zou graag zo veel mogelijk reacties willen. Veel lees plezier!!! _________________________________________________ - Spoiler:
Karakters: Leider of the Dark-clan: Koruchi Dochters van Koruchi: Sumi en Koyomi Mens van de arde die vertrekt naar de dark-clan: Joël en Marins en shane Mensen ouders van sumi: Lisa en Frans Mensen ouder van Koyomi: Annet Leraar warrior van Sumi: Occulius Leraar warrior van Koyomi: Sasari Normale Warriors: Kumachi, Kiriu, Kekese, Nanasa, Dia. Mage warriors: Kamaia, Renji, Sésulius, Naichi, kalia. Leraar Mage warrior sumi: Ceylia. Leraar Mage warrior Koyomi: Rarutsu.
H1 Time to go to the earth.
'Je zal wel moeten, je moet je geboren laten worden op de wereld, en Darkworld verlaten voor een poosje, en dat geld ook voor jou Koyomi.' Koyomi en Sumi keken me kaar twijfelend aan, maar ze knikte. ‘We zullen het doen, vader' Sprak sumi met een respect vol knikte naar haar vader Koruchi, en Koyomi knikte ook. Koruchi was een alles beheerser hij kon vechten als een vol bloed warrior, en spreuken maken als een vol bloed Mage warrior, ook magie laten zien als en Mage warrior. Alles in de Dark-clan was super slecht, het waren duivelse wezens, en ze waren super sterk, maar ze werden ook bedreigt. Koruchi sprak een spreuk waar bij Sumi en Koyomi werden herboren, maar dan op de aarde! In de aarde zat een gigantische vuurbal, die bal hielt de wereld van de Dark-clan in leven, maar de Demon-clan haten de Dark-clan, daarom willen de demonen de wereld vernietigen.
Twee baby's werden geboren, genaamd Koyomi en Sumi. Elke keer weer als er Demonen op de wereld kwamen transformeerde ze in soort van geesten, geesten supper sterk die vochten tegen de Demonen, die geesten zagen er uit als hun originele vorm. sumi had zwart haar en rode ogen, ze was lang en was mooi gebouwd, ze had altijd katten oren, die katten oren kwam van haar Mage moeder weg, en de rest van haar Krijgers vader. Alleen als ze Mage warrior was had ze er ook vleugels bij. Koyomi had rood haar en zwarte ogen, naja grijz zwartig, zij had ook katten oren, ook rood, ze was net zo gebauwd als Sumi, alleen was Koyomi meer gebauwd op de Mage kant, en Sumi op de warriors kant. na het bestrijden van de Demonen veranderde ze terug, terug naar hun mens vorm, waar bij ze nu nog baby's waren.
Na een klein poosje waren ze geen baby's meer, ondanks dat Sumi en Koyomi in twee hele andere gezinnen leefden kenden ze, ze mekaar wel, maar dan als hun Dark vorm. Voor het eerst gingen ze naar school ze begonnen zoals de meesten in groep één waar ze mekaar ook leerden kennen, ze werden vrienden. 'Hallo, ik ben Sumi' stelde Sumi zich zelf voor, 'Ik ben Koyomi', zei Koyomi. Ze keken vriendelijk naar me kaar, dit was hun eerste ontmoeting, ze leerde nu lezen, na dat dit jaar voorbij was, hadden ze nog niet hoefden te vechten tegen Demonen, althans dat wisten ze niet. een paar jaar later zaten ze in groep acht, hier waren ze hechte vriendinnen, en Koyomi leerde nog iemand kennen, shane, ze werden samen met z'n drieën vrienden, ze hadden nu nog maar twintig keer om naar de Dark-clan planeet toe te gaan. Ze deden veel met me kaar, Sumi Koyomi en shane, ze waren echt drie dikke vrienden. Na weer een jaar zaten ze in klas één, door de hogere ook wel genoemd, de brug piepers klas, maar daar trokken ze zich niks van aan. Sumi werd verliefd op Joël, er gebeurde te veel, ze raakte gehecht, aan hun ouders nieuwe vrienden, en de keren om terug te keren werden minder, ze hadden nu nog maar vijf keer. 'Koyomi, wat moet ik nou, ik ben verliefd, we hebben een hele leuke vriendin er bij, zij is verliefd, wat moeten we nu, we kunnen shane niet achterlaten, dat wil ik niet, ik wil Joël niet achter laten, en ik wil voor Shane Marins niet achter laten', Koyomi keek haar mee levend aan, nu ze wisten als mens dat ze Dark-clan Warrior apprentices waren werd het allemaal moeilijker en zwaarder en vooral dat ze nu nog maar vijf keer heen en weer konden, en daarna de aarde voorgoed moesten verlaten, hun missie was voltooid, nu moesten ze hun leven op de aarde nog beëindigen. 'We kunnen nu voor even terug naar onze wereld om het te vragen aan vader, ik bedoel we hebben meer Warriors nodig in alle soorten, Shane zal Mage Warrior worden en Marins zal ook Mage Warrior worden, en Joël ik denk Warrior net als jij.' Sumi knikte. Ze spraken de spreuk uit om terug te keren, dat hadden ze geleerd. Na nog niet eens een seconde waren ze er weer. Met gebogen kop liepen ze de Kasteel binnen richting de kamer van hun vader, ze klopte op de deur. 'Vader, we zijn terug gekomen om wat te vragen', sprak Koyomi, Sumi vond haar zusje wijs, ze ware tweeling maar toch Sumi, haar kon je wel een klein meisje noemen. 'Vader, ik ben verliefd geworden', Koruchi keek verbaasd naar Sumi. 'Zij naam is Joël hij is speciaal dat voel ik' even zweeg Sumi, 'Mag hij bij de Dark-clan, hij is zestien, hij is sterk nat zoals een volbloed Warrior, hij zal wel een paar lessen nodig hebben, maar, hij is er klaar voor geloof me!' Koruchi dacht na, maar hij zou niet moeilijk doen, 'oke, hij heeft drie kansen, als hij ze alle drie verliest, dat weet je het wel', Sumi zweeg even maar ze knikte, ze wist van Joël dat als hij er was dat alles goed zou gaan, toen onderbrak Koyomi haar gedachtes. 'Er zijn nog twee die we er bij willen hebben, een vriendin met haar vriend haar vriend is ook zestien, en kan perfect Mage Warrior, en hij heet Marins, dan hebben we nog een vriendin shane, die kan ook Mage Warrior worden, ze is wel veertien, maar kan toch getraind worden, toch? Met mij mee of Sumi', sprak Koyomi, weer zou Koruchi niet moeilijk doen, 'oke, maar niet meer! en zij zullen ook drie kansen hebben', Sumi en Koyomi waren heel opgelucht en blij. ze keerde weer terug naar de aarde, om hun te laten zien wat ze waren. Sumi haastte zich naar haar vriend Joël, hij opende zijn duur, 'Sumi, wat ...' Sumi zetten zijn vinger op zijn lippen, 'geen tijd, kom mee!' Joël keek vragend naar Sumi maar rende mee, ze gingen naar een bosje veder op. Sumi transformeerde in Neko Warrior, Joël stond verstijfd, 'wa-wat is dit?' Sumi zweeg, 'ik, ik ben van The Dark-clan wereld. Ik kan nu nog maar vier keer hier heen, daarna ben ik weg voor goed', Joël zweeg en er was verdriet in zijn ogen te lezen, hij wouw wat zeggen maar Sumi ging al veder. 'Maar, je kan mee, mee naar die wereld, maar daar voor moet je alles op geven voor wat je hier hebt! Je zou op mijn wereld Warrior worden! Als je daar bent voel je hoe machtig je bent! En je moet je aan de regels houden!' Joël zei, 'Ik ga met je mee, hoe pijn het ook aan voelt ik ga met je mee'. Een lag verscheen op het gezicht van Sumi en ze knuffelde Joël. Koyomi had Marins en Shane over kunnen halen om terug te keren naar de Dark-clan, en voor Joël Marins en shane voor het eerst er naartoe te gaan. Sumi en Koyomi hielde hun drie keer terug keren naar de aarde voor het geval dat. Ze zorgde er voor dat hun ouders van ze alle vijf dachten dat ze dood waren en, toen sprak Sumi en Koyomi het spreuk uit om terug te keren naar de Dark-clan. Er was nog wat verdriet in Sumi en Koyomi’s hart, om dat ze wel vrij gehecht waren geraakt aan hun ouders, maar dat zouden ze negeren. Nu moesten ze kijken naar de toekomst, en toekomst vol actie! Een leven op Darkworld, om hun wereld te beschermen tegen de Demonclan!
_______________________________________ Dames, en heren. Ik weet geen geschikte titel voor mijn verhaal! Als jullie er één weten, zeg eht dan, misschien word joun titel voor dit verhaal wel de Titel! "She died when she was sad... Now she lives as an angel..."
Laatst aangepast door Lightpaw op do 17 feb 2011 - 0:32; in totaal 2 keer bewerkt |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |