|
|
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 14:49 | |
| Ik ben bekaf van school, en nou moet ik ook nog eens twéé uur krantenwijk doen!
Dat doe ik wel vanavond.. |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 14:55 | |
| |
|
| |
Esmée 48 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 14:57 | |
| |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 14:59 | |
| |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| |
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:06 | |
| Whiteface, Skunkstripe? Panda-iets? |
|
| |
Bunny~ 30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:07 | |
| ikheb twee ogen getekend zonet; maar die vind ik eigenlijk niet zo verschrikkelijk goed gelukt :S en dan deze, de beste tot nu toe; |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:10 | |
| *sigh* Oké, meer gestalk van mijn crush maakt dit gevoel wel een beetje minder erg... Maar ik ben nog steeds gebroken vanbinnen... :c |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:13 | |
| Ooh, *hugs* What's the problem? :c |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:16 | |
| - Nevermind schreef:
- *sigh*
Oké, meer gestalk van mijn crush maakt dit gevoel wel een beetje minder erg... Maar ik ben nog steeds gebroken vanbinnen... :c ? Hoezo <'3 -- Doglove, Applausefoot, Saybig, Firebelly, Spottedfat, Goingheart. |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:17 | |
| Woedeaanval op me ma over 9 jaar geleden toen ik op mijn mond viel tijdens het fietsen en mijn tanden ben verloren waardoor de helft van mijn echte tanden weg waren... Plus nog eens dat rotte gevoel dat je niks kan en dat je niks goed kan doen... *sigh* |
|
| |
Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:18 | |
| - Mothkit schreef:
- Nevermind schreef:
- *sigh*
Oké, meer gestalk van mijn crush maakt dit gevoel wel een beetje minder erg... Maar ik ben nog steeds gebroken vanbinnen... :c ? Hoezo <'3 -- Doglove, Applausefoot, Saybig, Firebelly, Spottedfat, Goingheart. Applausefoot x'D |
|
| |
Zoe 139 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:20 | |
| - Daykit\" schreef:
- Mothkit schreef:
- Nevermind schreef:
- *sigh*
Oké, meer gestalk van mijn crush maakt dit gevoel wel een beetje minder erg... Maar ik ben nog steeds gebroken vanbinnen... :c ? Hoezo <'3 -- Doglove, Applausefoot, Saybig, Firebelly, Spottedfat, Goingheart. Applausefoot x'D Niet rottig bedoeld, maar waarom zou een queen een kitten Applausekit noemen? xD |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:21 | |
| @Bo; *Hug* Ik herken dat. 2 jaar geleden heb ik dat ook gehad. @Bunny; haha, ik kwam er inneens op :] -- Applause!! Ik zou het eigenlijk niet weten ^^ |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:22 | |
| Free at last~ Het weekend kan beginnen x'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:22 | |
| Idd een vrij bijzondere naam xD
--
Yay mijn week is ook weer voorbij :DNu slechts 23948023948029348029384 schoolopdrachten, presentaties en readings doen, en een artikel schrijven voor een krant, en allemaal mailtjes sturen.
Gelukkig vind ik het wel bijna allemaal leuk. En vanavond ga ik ook uit met m'n meiden uit leiden, om te vieren dat ik weer kan lopen ^^ (al moet ik zeggen dat t vies tegenvalt hoe pijnvrij ik ben :/ voelt nog heel beurs aan als ik er een tijdje op loop)
--
En bij gebrek aan een normale maaltijd in huis, eet ik nu een avocado. >< Moet zondag maar weer eens boodschappen doen. |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:24 | |
| @Thessa; :] Stiekem vind ik Wolfgazes setje echt awesome! -- Ik heb gereageerd op je topic. Advocado O.o |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:25 | |
| - Mothkit schreef:
- @Thessa; :]
Stiekem vind ik Wolfgazes setje echt awesome! -- Ik heb gereageerd op je topic. Advocado O.o Dankjewel x'D |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:29 | |
| - Mothkit schreef:
Stiekem vind ik Wolfgazes setje echt awesome! -- Ik heb gereageerd op je topic. Advocado O.o Top! Dan reageer ik nu even terug, en dan reageer ik daarna weer als ik in de trein zit En ik heb nu een verloren pak jodekoeken gevonden, dus die zit ik nu weg te proppen mwuahha |
|
| |
Marieke 638 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 28 maa 2014 - 15:30 | |
| - Mothkit schreef:
Stiekem vind ik Wolfgazes setje echt awesome! +1 En dan nu weer verder met de Clans voor mijn fanfic in elkaar te zetten xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|