|
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Alone [Open] di 25 maa 2014 - 19:08 | |
| Blocktail wou iets anders doen dus ging hij aan de rand van de open plek zitten en keek het kamp rond en wachtte tot wanneer iemand hem aan zou spreken. |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] wo 26 maa 2014 - 17:28 | |
| Whalepaw liep wat rond en keek om zich heen. Ze had geen idee wat ze kon doen. In de verte zag ze een grijze poes zitten, Bloktail als Whale het goed had. Ze rende er naartoe. ''hey'' zei ze. ''verveel jij je ook?'' vragend keek ze in de gele ogen. ze wist niet precies wat ze moest doen dus ging ze er wat ongemakkelijk naast zitten. ''mooi weer hè? de lucht is in geen tijden zo blauw geweest, en dan vanochtend, bijna de hele lucht was roze.'' het klonk wat vaag, maar ze wist niet precies wat ze moest zeggen. ''ik ben whalepaw trouwens, en wie ben jij?'' Whalepaw was nooit echt goed geweest in namen, dus ze wou toch even zeker weten dat ze de naam goed had geraden. Ze vouwde haar staart om haar poten en wachtte op antwoord. |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] wo 26 maa 2014 - 17:49 | |
| Toen er na een tijdje een kat afkwam lopen, apprentice, keek Blocktail naar haar. De apprentice zei: "Hey, Verveel jij je ook?" En vuurde nog een aantal vragen op hem af, en ging toen ongemakkelijk zitten. Blocktail antwoorde op de vragen: "Hey, ja ik verveel me" en voede er aan toe: "Het is inderdaad mooi weer ja" en keek op. Toen de apprentice zei: "Ik ben whalepaw, en wie ben jij?" antwoorde hij: "Ik ben Blocktail, al veel getraind met je mentor whalepaw?" |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] wo 26 maa 2014 - 19:23 | |
| 'Ik ben Blocktail, al veel getraind met je mentor Whalepaw?'' vroeg blocktail. Verdrietig liet Whale haar kopje hangen. ''Nee'' antwoorde ze. ''Ik heb er pas net een, en die heeft nog geen trainingen gepland.'' Ze fronste, ze nu toch wel benieuwd wanneer haar mentor dat van plan was, maar toen klaarde haar gezicht op. het zou vast nog wel komen, ze moet haar mentor nog even de tijd gunnen. Toen bedacht ze dat Blockail er ook nog was en zei ze ''maar dat komt wel, en ooit word ik een van de beste warriors die de riverclan gekend heeft'' Whalepaw grijnsde, hopelijk dacht de Blocktail nu niet dat ze een of andere arrogante sukkel was. ''hoop ik'' voegde ze er snel aan toe, en ze grijnsde weer naar de grijze kater. |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] wo 26 maa 2014 - 21:23 | |
| Toen Whalepaw nee antwoorde op zijn vraag en er aan toe voegde dat haar mentor nog geen training had gepland was Blocktail verontwaardigd maar liet het niet zien. Maar toen zei whalepaw dat ze een van de beste warriors wou worden werd Blocktail opgelucht omdat iedereen er zo over dacht. maar hij vroeg dus: "Ik hoop dat je nieuwe mentor maar snel begint met je te trainen" zei hij met een verontrustend gezicht. "wie is je mentor eigenlijk?" |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] do 27 maa 2014 - 14:36 | |
| ''Ik hoop dat je nieuwe mentor maar snel begint met trainen'' zei Blocktail. Whalepaw knikte ''ja dat hoop ik ook!'' ''wie is je mentor eigenlijk?'' Vroeg Blocktail. ''spotnose'' antwoorde Whale met een glimlach, ze kende Spotnose nog niet zo goed, maar ze was blij met hem. ''hij is trouwens ook de mentor van floodedpaw'' voegde ze er aan toe. ''ik weet niet of je die kent?'' ze vond het best jammer dat ze haar mentor moest delen, maar ja, veel anders zat er niet op. |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] do 27 maa 2014 - 17:21 | |
| Na een tijdje antwoorde Blocktail: "Spotnose, ik heb gehoord dat het een goede mentor is" na die woorden werden zijn ogen glazig. "Pff ik heb geen apprentice meer nodig weet je, Drizzlepaw lijkt het niet serieus te nemen" zijn ogen werden hard als staal. Hij kon Whalepaw niet meer aankijken dus keek hij omhoog. |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] vr 28 maa 2014 - 16:35 | |
| ''Pff, ik heb geen apprentice meer nodig weet je, Drizzlepaw lijkt het niet serieus te nemen'' zei blochtail. Vreemd keek Whalepaw op, ''hoezo niet?'' vroeg ze. Plotseling werden de ogen van de warrior hard als staal en keek die omhoog. ''Blocktail, gaat het wel?'' bezorgt keek Whale naar de kater. 'Misschien had dit met zijn verleden te maken, en wou hij er niet over praten' dacht Whale. Maar hoe dom het ook was, ze moest weten wat er aan de hand was. ''Wat is er nou?'' Vroeg ze nogal onbeleefd. |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] za 29 maa 2014 - 12:02 | |
| Toen Whalepaw aandrong door te vragen wat er was antwoorde hij: "Drizzlepaw zit me dwars, hij luistert niet naar me en is nog is arrogant ook" "Ik ga vragen aan Dawnstar of hij een andere mentor mag, want ik moet em niet meer" |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] zo 30 maa 2014 - 13:07 | |
| "Drizzlepaw zit me dwars, hij luistert niet naar me en is nog is arrogant ook" "Ik ga vragen aan Dawnstar of hij een andere mentor mag, want ik moet em niet meer" zei Blocktail. Whalepaw was verontwaardigt, want iedereen wou toch een goede warrior worden, en zo lukt dat natuurlijk niet. ''Ik begrijp ook niet waarom ie zo zou doen, want iedereen wil toch een goede warrior worden?'' antwoordde ze dan ook. ''maar je moet niet opgeven he, gewoon doorgaan, ik denk dat ie uiteindelijk wel bijdraait.'' nou ja, dat hoopte ze een beetje, want ze kende Drizzlepaw niet, maar ze had wel meer gehoord van opstandige apprenticen. |
|
| |
mathias 240 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] zo 30 maa 2014 - 14:35 | |
| "Sorry Whalepaw maar dit gesprek is afgelopen ik moet gaan" hij stond op en liep het kamp uit richting de waterval. |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] zo 30 maa 2014 - 14:53 | |
| ''Sorry whalepaw, maar dit gesprek is afgelopen, ik moet gaan.'' Zei Bloktail ineens, en hij liep naar de waterval. ''oh, oke.'' antwoorde Whalepaw wat verward. 'misschien moest ik dat laatste toch niet zeggen.' Dacht ze. 'ach ja, ik begon het toch al koud te krijgen' en ook zei liep weg, maar in tegengestelde richting. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Alone [Open] | |
| |
|
| |
|