| Do you want to swim in that? [&Flowpaw] | |
|
|
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] wo 26 maa 2014 - 7:34 | |
| Haar hartslag stond even stil en ze hoorde geen enkel geluid meer. Alleen haar eigen gehijg en plots.. "Q-Quiet?" Haar oren schoten overeind en ze draaide haar kop naar de bron van het geluid. Flow..? En ja, daar lag haar zusje, uitgeput op de oever. Quietpaw rende naar haar toe en trok haar bij haar nekvel nog wat verder van de oever vandaan, maar de zekerheid. "Flow!" Snorde ze en drukte zich tegen haar zusje aan en begon haar zwart witte vacht droog te likken.
|
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] do 27 maa 2014 - 19:50 | |
| Ze zag hoe Quiet naar haar toeliep, en een opgeluchte zucht kwam uit haar mond. Ze waren veilig, ze hadden het gered. Ze voelde hoe ze in haar nekvel verder van de oever werd getrokken, "Flow!" snorde Quiet waarna ze met haar kletsnatte langharige vacht tegen haar aanliggen, en Flow voelde de warme tong van haar zusje over haar natte vacht gaan. Ze hijsde zichzelf een beetje op, voor hoever ze kon, en begon ook de vacht van haar zusje rustig te likken. Toen ze eenmaal weer een beetje op adem was kon ze eindelijk weer een beetje normaal praten. "I-ik zei t-toch d-dat w-we er u-uit z-zouden k-komen?" murmelde met klappertanden tegen haar zusje.
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] do 27 maa 2014 - 21:35 | |
| Het begon al aardig koud te worden met een natte vacht, maar gelukkig hielp Flow haar een beetje op te warmen. "I-ik zei t-toch d-dat w-we er u-uit z-zouden k-komen?" Quiet knipperde een paar keer met haar groene kijkers en glimlachte zachtjes. "Ja Flow," Snorde ze rustig en liet zich uitgeput in het gras vallen. "Je bent mijn heldin, weet je dat?" Glimlachte ze naar haar zusje en gaf haar voorpootjes een paar likken.
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] do 27 maa 2014 - 21:52 | |
| "Ja Flow," snorde haar zusje waarna ze in het gras plofte, en Flow ook haar kopje in het gras liet vallen. "Je bent mijn heldin, weet je dat?" vervolgde ze en Flow keek haar vragend aan. "I-ik kon j-e t-toch niet l-laten d-doodg-gaan?" mompelde ze tegen haar. "A-als ik h-hulp had g-gehaald w-was je er w-waarschijnlijk n-niet meer..." murmelde ze er zachtjes achteraan. "E-en d-dan was i-ik m-mijn beste v-vriendin e-en z-zus kwijt..."
OOC: TO MUCH KAWAIINESS o3o
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] do 27 maa 2014 - 21:57 | |
| "I-ik kon j-e t-toch niet l-laten d-doodg-gaan?" Ja oké, maar toch was ze er zonder twijfels ingesprongen, terwijl ze daarvoor zo.. onzeker was. "A-als ik h-hulp had g-gehaald w-was je er w-waarschijnlijk n-niet meer... E-en d-dan was i-ik m-mijn beste v-vriendin e-en z-zus kwijt..." Quiet keek Flow weer aan en beet voor een klein moment op haar lip? Was zij haar.. beste vriendin..? Oh nee. Snel zette Quiet een glimlachje op. "Maar ik was bijna ook mijn lieve zusje kwijt." Snorde ze en gaf Flow een kopje.[/b]
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] vr 28 maa 2014 - 17:13 | |
| "Maar ik was bijna ook mijn lieve zusje kwijt." snorde ze en Quiet gaf haar een kopje die ze snorrend aannam. "I-ik had v-voor je w-willen... s-sterven.." murmelde ze tegen haar, ze had haar nooit in de steek kunnen laten. Haar niet voor haar ogen zien sterven... Ze had haar gered, maar dat zou toch normaal zijn..? Dat hadden andere katten toch ook wel gedaan? Misschien bij haar niet, maar wel bij Quiet wel toch?
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] vr 28 maa 2014 - 17:17 | |
| "I-ik had v-voor je w-willen... s-sterven.." Zei Flow nadat ze terug had gesnord en Quiet keek haar zusje aan. "Dat had ik ook voor jou gedaan, Flow." Glimlachte ze en dacht even na. Zou.. Wolfpaw ook, als beste vriend, voor haar willen sterven? Misschien moest ze dat maar even aan hem vragen, want als dat was wat beste vrienden voor elkaar deden.. Toch was de band tussen haar en Flow wat sterker, omdat ze familie waren en familie kwam altijd voor elkaar op.
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] vr 28 maa 2014 - 20:41 | |
| "Dat had ik ook voor jou gedaan, Flow." zei de poes met een glimlach naar haar, waarna ze knikte en naar de wolken boven hen keek. Sommige wolken hadden grappige vormen en ze giechelde even bij het zien van een raar gevormde kat. Ze porde haar zusje en wees daarna met haar poot richting die rare kattenwolk.
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] vr 28 maa 2014 - 23:26 | |
| Een plotselinge por deed haar opschrikken uit haar gedachten en ze volgde Flow's blik naar de lucht. Maar daar zag ze slechts wat wolken, die zich over de blauwe lucht meetrokken naar.. waar ze ook maar naartoe gingen. "Wat is er?" Vroeg Quiet fronsend, terwijl ze haar blik naar boven gericht hield. Ze kon echt niets vreemds zien.
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] za 29 maa 2014 - 18:22 | |
| "Wat is er?" vroeg Quiet, en Flow keek haar vragend aan. Zag ze het niet? Flow hield van het kijken naar de wolken. Het was altijd rustig en je kon de leukste dingen erin ontdekken! "H-het is een m-misvormde k-kat" Zei ze met een glimlach. "E-en d-daar z-zie je een s-schaap!" zei ze vrolijk waarna ze met haar poot richting de andere wolk wees.
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] za 29 maa 2014 - 19:38 | |
| "H-het is een m-misvormde k-kat" Quiet fronste, maar hoe goed ze er ook naar keek, ze kon het maar niet zien. "E-en d-daar z-zie je een s-schaap!" Haar frons werd dieper. Maar elke wolk was dan toch een schaap..? Elke wolk was wollig dus.. De Apprentice zuchtte even en kneep haar ogen even dicht tegen de toch nog wel felle zon, hij gaf dan niet zo heel veel warmte deze dagen, maar was wel licht.
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] za 5 apr 2014 - 19:36 | |
| Blijkbaar kon ze het niet zien, want ze hoorde alleen een zucht vanaf de kant van Quiet. Flow slikte alleen maar bij deze 'awkward' situatie. Flow had ook geen idee waarover ze het konden hebben, het enige gevoel dat Flow nu had was terug naar het kamp. Of over haar vader praten, maar nu hun band net zo sterk was wou ze dat niet verpesten. Ze bleef er maar gewoon liggen terwijl allerlei wolken aan haar ogen voorbij kwamen. Verschillende vormen die ze zag. Ze hield van wolken, ze vroegen niks van je en het was altijd kalm gevend...
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] do 10 apr 2014 - 16:31 | |
| Na haar gekleurde vacht nog een paar laatste likken gegeven te hebben, keek ze weer naar haar zusje en kroop wat dichter tegen haar aan. Deels om haar warmte te delen en deels omdat ze nu niet alleen gelaten wilde worden. "Waar.. denk je nu aan, Flow?" Vroeg ze zachtjes, alsof elke kat in het hele woud hen nu bekeek.
|
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] di 15 apr 2014 - 19:03 | |
| Ze voelde de langharige vacht van haar zusje weer naast haar, wat haar deels weer geruststelde. "Waar.. denk je nu aan, Flow?" Flow richtte haar gele ogen op haar zusje en haalde haar schouders een beetje op. "A-alles..." fluisterde ze, waarna haar ogen weer richting de wolken ging. Ze wou geen ruzie door te zeggen dat ze aan haar vader dacht, niet op dit moment.
| |
|
| |
Soof Bender<3 614 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] ma 5 mei 2014 - 10:16 | |
| "A-alles..." Antwoordde ze na haar schouders opgehaalde te hebben en Quietpaw concentreerde zich op een paar grassprietjes. "Oh.. oké." Mompelde ze zachtjes en legde haar kopje op haar pootjes. Ze was gewoon veels te moe om nog iets te gaan doen of helder na te denken.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Do you want to swim in that? [&Flowpaw] | |
| |
|
| |
|