Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Chat met Fier [Chat Site] zo 23 maa 2014 - 15:28 | |
|
CHAT MET FIER Ik weet van veel meiden, en ook enkele jongens hier dat het niet altijd even goed met ze gaan. Ik lees de meest schokkende verhalen in het Lucht Je Hartje topic. Ik zie het bij veel van jullie, vandaar dat ik deze site hier post, om jullie te helpen, omdat ik, en ik weet veel anderen niet altijd de juiste kunnen zijn om te helpen.
Heb jij problemen thuis, Word je gepest, Of heb je last van andere problemen,
dan kun je chatten met Fier, de instantie waar ik ben opgenomen toen het slecht ging met mij.
De hulpverleners met wie je chat, zijn bij mij op de afdeling waar ik nu woon (straks heb gewoond), ik ken ze, en van mij mag je zeggen dat je via mij, Nathalie, op de site bent gekomen.
Twijfel niet, ik weet dat het goed zit.
- Lijstje:
Naam: Chat met Fier Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ] ... Onderwerp: Chatten Omschrijving:Hier vind je alles over onderwerpen waar je als jongere mee te maken kan krijgen. Wil je je verhaal kwijt of heb je advies nodig? Dan kun je op bepaalde tijden anoniem chatten met een medewerker van Fier. Klik hiervoor op de CHAT button helemaal rechts. Link: http://www.chatmetfier.nl/Eventuele banner/afbeelding: -
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Chat met Fier [Chat Site] zo 13 apr 2014 - 13:18 | |
| Ik vroeg me af of enkelen hier ook gebruik van maken? Puur omdat ik ook wel zo willen weten of het helpt. |
|