|
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:22 | |
| hallow^-^
zoals in de titel misschien al duidelijk was, ben ik op zoek naar familie voor Fallow. Zussen, broers, neven nichten... alles is welkom, zolang ze maar in wc zitten :'3
innerlijk Fallowdeer is een lieve, rustige poes die niet bang is om haar fantasie te gebruiken. Ze ziet vooral de goede kanten van andere katten. -word nog verder uitgewerkt in de rpg
wat ik dus zoek; -broers, zussen, mogen ook uit een eerder/later nest -neven, nichten -ev. andere familie^^
een lange aanmelding is niet nodig, een korte beschrijving van het karakter is genoeg^^
~Hanna
|
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:24 | |
| Sparrowpaw zoekt eig. nog een nicht, dus, ik bied hem aan als familie :3 Je moet wel weten dat zijn nestgenoten & ouders al doodzijn en dat hij niet afwist van het feit dat hij nog familie had in de Clan, behalve zijn pleegvader Wolfsbane dan. |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:25 | |
| Ik heb Cinderfell tot beschikking,ze heeft haar ouders nooit gekend en weet dus niet of ze nog andere familie had/heeft. Ze is op 12 moons zoals je weet bekroond tot elder,misschien dat ze uit een later nest kwam ofzo? |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:40 | |
| @Daan, geaccepteerd^^ ik hoop wel dat je het niet erg vind dat Sparrow waarschijnlijk nog wel meer neven en nichten gaat krijgen... @Amy, geaccepteerd :3
|
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:46 | |
| |
|
| |
46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 18:49 | |
| Tigerlily als zusje? Ze is nogal jong en onervaren..... |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 19:17 | |
| @Amy, sure! wie maakt? :3 @Tigerlily, dan zal je wel haar leeftijd moeten verranderen^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 19:18 | |
| - Fallowdeer schreef:
- @Amy, sure! wie maakt? :3
@Tigerlily, dan zal je wel haar leeftijd moeten verranderen^^ @Hanna,jij? |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 19:21 | |
| @Amy, okay, maar dan moet ik wel eerst wachten tot ze geaccepteerd is^^ |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 19:24 | |
| - Fallowdeer schreef:
- @Amy, okay, maar dan moet ik wel eerst wachten tot ze geaccepteerd is^^
Is goed |
|
| |
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 20:02 | |
| Ik trek me terug denk ik xp
Laatst aangepast door Fawnstep op za 22 maa 2014 - 21:19; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Mattijn 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. za 22 maa 2014 - 20:22 | |
| |
|
| |
Sara 83 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. zo 23 maa 2014 - 14:10 | |
| @Daan, no problem^^ @Mattijn, ik hoopte eigenlijk op maar een ouder/jonger nestje, maar als nicht kan anders wel^^ |
|
| |
Lois 9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. do 17 apr 2014 - 17:41 | |
| Wil je Windtear als zus?
Ik ben 12 manen, maar als het jonger of ouder moet zeg je het maar, Fallowdeer :3. Ik heb namelijk nog niet echt een vaste leeftijd, ookal staat dat er wel. Ik zit bij de RiverClan.. Is dat een probleem?
Windtear is heel gesloten, en voelt zich nooit blij. Ze is het vrolijkst als het sneeuwt, en zelfs dan praat ze tegen bijna niemand. Ze heeft een echt diep triest karakter - dit wordt nog verder uitgewerkt
Laatst aangepast door Windtear op vr 18 apr 2014 - 11:51; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. do 17 apr 2014 - 18:29 | |
| Ik ben van plan om een nieuw account aan te maken. Jij mag hem helemaal kiezen. ^^ Dat is gewoon spannend. -- Naam: Hopekit ~ Hopepaw ~ Hopeflare Geslacht: Kater Uiterlijk: http://seraphro.deviantart.com/art/Cat-by-the-window-II-140021895 Innerlijk: Hope is erg warmhartig. Hij kan goed overweg met iedereen en heeft een grote liefde voor twoleg spullen. Hij laat zijn familiebanden maar al te graag verwateren -Wordt verder uitgewerkt in de RPG Leeftijd: Zelf te kiezen Naam: Snowyhope Geslacht: Kater Uiterlijk: http://fc06.deviantart.net/fs70/f/2013/349/f/b/easy_de_noel_by_bambislogic-d6y0yr4.jpgInnerlijk: Snowyhope houd van kattenkwaad en is nooit bezig met serieuze zaken. Hij versiert elke dag tientallen poezen en probeerd ook vaak katers rond zijn pootje te winden. Hij betutteld graag iedereen en heeft een goede band met zijn familie. -Wordt afgewerkt in de RPG Leeftijd: 22 moons |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:family:. | |
| |
|
| |
|