|
|
63 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 do 27 maa 2014 - 19:53 | |
| Haha, neem je tijd. En Melt is ook Moth x] *Ingewikkeld* |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 do 27 maa 2014 - 22:42 | |
| Het duurt nog wel even voordat ik door ga hebben wie wie is xD Maar sorry, lukt niet meer vanavond! Ik had na mn meeting nog een bijeenkomst met een andere committee met een man die iets vét interessants ging presenteren (over Irak en redenen van de VS om aan te vallen en hoe Nederland daarbij betrokken was enzo), en daarna was dat heel gezellig en leuk met was mensen. En toen raakte ik met die man aan de praat, en toen gaf ie me zijn kaartje zodat ik contact met hem op kan nemen. Hij is namelijk onderzoeksjournalist, wat ik heel graag later zou willen worden. Dus hij wil me graag wat tips geven om een stage te vinden e.d., en wat tips in het algemeen Dus ik was even druk bezig met mn toekomst xD |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 vr 28 maa 2014 - 12:34 | |
| haha xx Neem vooral alle tijd. Toekomst is toch veel belangrijker dan een tekeningetje :] |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 0:23 | |
| Mothkit, sorry, maar je avatar werd echt heeeel lelijk xD Je leek net een dikke uil, omdat ik de vacht niet mooi kreeg. Maar omdat ik toch vandaag nog aan wat anders dan wilde beginnen Even in een compleet andere stijl, maar ik wil wat nieuwe dingen uitproberen :)Is nog laaaaang niet af, maar alvast even voor hoever ik ben gekomen. En misschien is het wel leuk om te zien hoe ik begin en hoe ik dan uiteindelijk tot het einde kom |
|
| |
Laurierblad, yeah 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 6:41 | |
| Dat is echt gaaf getekend ^^ die zijn echt super cool. Zou je otter willen tekenen? |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 8:52 | |
| Als je me een grote versie van je avatar kan sturen, zeker Al zou het niet per se nodig zijn, want de vacht heeft niet veel figuren, en je ziet de ogen niet op de afbeelding. Maar het zou nog steeds handig zijn denk ik (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 8:59 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 9:23 | |
| Awww die 3e en 4e ^^ Ik ga kijken wanneer ik er tijd voor heb. Ik wil ook graag nog die tekening hierboven afmaken, dus ik moet even kijken hoeveel avonden ik vrij heb de komende week En pokémon.. Ik zou het kunnen proberen, maar nog nooit gedaan haha. Dus verwacht er niet aaaal te veel van. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 9:26 | |
| Thanks dat je het voor me wilt maken ^^ |
|
| |
<Lilith> 224 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 14:12 | |
| Uiltjie! Niet erg hoor. x'D |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 17:46 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 1 apr 2014 - 19:14 | |
| Zou moeten lukken, vooral met die ogen <3 ^^) Gaat nog wel even duren voordat hij er is, maar ik zal een schets plaatsen zodra die er is |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 ma 1 dec 2014 - 12:58 | |
| Woops, die tekening is er dus nooit van gekomen. Sorry! D: Intussen heb ik een nieuw tablet gekocht, want m'n oude, nogal slechte en goedkope, was kapot gegaan. Na internet af te hebben gespeurd en te onderhandelen, heb ik een bamboo van 100 voor 15 euro gekocht :O En natuurlijk begon ik meteen met tekenen. Even wat dingen die ik de afgelopen tijd heb gemaakt: Dit is nog gewoon de schets. Ik weet niet of ik hem af ga maken. Omdat ik vroeger nog wel eens anime tekende, ging ik even terug in de tijd De schets van deze was eigenlijk mooier. Ik ben er niet helemaal blij mee. En jups, de boobies zijn heel groot hahaha. |
|
| |
» Quinty « 271
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 ma 1 dec 2014 - 16:54 | |
| Ik ben echt diep onder de indruk van hoe goed jij wel niet kan tekenen o.o Diep respect Eef |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 di 2 dec 2014 - 21:52 | |
| Een lelijke mobielfoto van deze tekening die ik nog in m'n album vond Gemaakt in de periode dat m'n tablet kapot was, en ik nog geen nieuwe had. Ik teken normaal nooit met de hand, dus ik heb niet hele goede spullen (geen bijzonder papier/ verschillende soorten potloden en gummen). |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 wo 10 dec 2014 - 17:09 | |
| wow! ziet er echt awesome uit! |
|
| |
Evy тнα dαɴcιɴɢ ѕqυιrrel 278 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 wo 10 dec 2014 - 17:12 | |
| |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 do 11 dec 2014 - 13:29 | |
| En nog een schetsje. Ik had geen zin om de vacht helemaal in detail te doen haha. |
|
| |
2533 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 ma 22 dec 2014 - 16:12 | |
| Oke. Ik had een vaag momentje gisteravond. Ik was namelijk gewoon dingen op dA aan het bekijken, en ik stuitte op eens op een vet mooie foto van een vrouw. Ik weet niet waarom, maar op een of andere manier deed het me aan Shrewstar denken. Ik ken Shrew eigenlijk niet echt, maar toch. Ik heb de foto gebruikt als inspiratie om een mensenversie van Shrew te maken, met wat dingen van haar uiterlijk erin verwerkt (de kleur van haar ogen is verwerkt in het haar en de make-up, en het shirtje is haar vacht). Ik ben niet 100% tevreden (ik heb altijd struggles om haar te maken), en ik heb een bestaande achtergrond gebruikt. Anyway, Soof, ik hoop dat je hem mooi vindt haha. Misschien is het absolúút niet hoe jij je Shrew voorstelde, maar het was leuk om je als inspiratie te gebruiken - Spoiler:
|
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 ma 22 dec 2014 - 16:14 | |
| wow O.o ziet er echt mooi uit! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Viezesokken 2.0 | |
| |
|