|
|
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:10 | |
| Lindsay;; verkeerd inktpatroon of zo en dus wil ie niet printen, zelfs niet in zwart wit ook al zijn het cyaan en magenta die leeg zijn ;s Aa, I'll look xd
Maar ik ga zo sebiet weer gaan verder doen.. heb nog 2 cursussen ;s |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:11 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Hmmm... Ik denk niet dat Tallkit en Frostpaw zo'n "perfect match" gaat worden.. xD *points to topic*
Mwahahaha ;') ^^ Assie, als die van mij niet werk geef ik 'm altijd een klap.. Moet je ook eens proberen ;D |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:14 | |
| @Bo: SOON >3 @Em: Uhm... Uhm... Uhm... *fluit onschuldig*
|
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:14 | |
| - Smokebreath schreef:
Eerder Apprentice gehad; Littlestream, de rest heeft ie weggejaagd. Ghehe xD Goewd beeezig Smoke! ;D Ik ga een poging doen om een kat te tekenen... Wish me luck! xD
Laatst aangepast door Frostpaw. op di 25 maa 2014 - 18:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Assie 377 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:15 | |
| Emma; haha neen ik heb geen goede herinneringen aan klappen uitdelen xd *kuch* zo heb ik m'n 3ds kapot gemaakt ;s
Good, ik ga weer ff ad slag.. totdat ma en stief pa naar beneden komen |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:16 | |
| Sow,flutlijstje voor Leafkit is af c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:18 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Smokebreath schreef:
Eerder Apprentice gehad; Littlestream, de rest heeft ie weggejaagd. Ghehe xD Goewd beeezig Smoke! ;D
Ik ga een poging doen om een kat te tekenen... Wish me luck! xD Good luck ^^ And I know right <3 dear Smoke, ik ben ten Smoke fandom gestart :'D |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:29 | |
| Zow overal gereageerd. Ik heb alleen maar 2 topics Iemand anders nog een topic met Kestrel, 'Winterpaw, Wingpaw (TC) of Snowykit (Shadowclan)? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:30 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Zow overal gereageerd.
Ik heb alleen maar 2 topics Iemand anders nog een topic met Kestrel, 'Winterpaw, Wingpaw (TC) of Snowykit (Shadowclan)? HIERZO *steekt hand op* Tall moet nog veel meer kittens ontmoeten nu het nog kan! Tall x Snowy? |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:31 | |
| - Tallkit schreef:
- Kestrelwing schreef:
- Zow overal gereageerd.
Ik heb alleen maar 2 topics Iemand anders nog een topic met Kestrel, 'Winterpaw, Wingpaw (TC) of Snowykit (Shadowclan)? HIERZO *steekt hand op* Tall moet nog veel meer kittens ontmoeten nu het nog kan! Tall x Snowy? Sure :3 Wil jij maybe maken? Ik ga seriously zo eten xP |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:32 | |
| Omg, ik ben iets evils van plan met Snowdrop *wrijft in handen&kijkt subtiel naar Starling* >3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:34 | |
| Booooo! Foei, niet stout zijn tegen Starling xP |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:36 | |
| |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:36 | |
| Heb nu al medelijden met de kitty wie Smokey als mentor krijgt :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:37 | |
| - Smokebreath schreef:
- Heb nu al medelijden met de kitty wie Smokey als mentor krijgt :'D
Maar hij's zoo Fluffeeeh! Ergens snap ik je wel xD Die blik alleen al... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:39 | |
| Maar Starling haat Snowdrop gewoon en nu ga ik ervoor zorgen dat Starling Snow nog meer zal haten >3 --- @Babs&Em: +1, beide xD |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:39 | |
| Ik heb, geen idee waarom, een klein voorgevoel dat Tallkit -paw nog wel eens Appje zou kunnen worden van Smoke... O_o Er heeft er eentje Frofro kwaad gemaaaaakt... xD -Tall is just to weird- |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:40 | |
| Starling haat iedereen zo'n beetje Bo xP Ugh lelijk setje heb ik |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:40 | |
| - Smokebreath schreef:
- Heb nu al medelijden met de kitty wie Smokey als mentor krijgt :'D
Ergens hebben m'n accjes geluk dat ze niet in shadowclan zitten x'D de apprentices toch |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 maa 2014 - 18:41 | |
| - Nevermind schreef:
- Omg, ik ben iets evils van plan met Snowdrop *wrijft in handen&
kijkt subtiel naar Starling* >3 Dan krijg je een kwade Starling over je heen hoor D:< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|